Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Jos kyykyllä tarkoitat kyykkyä voimanostosyvyyteen (tai edes lähelle sitä) niin se tuo ei ollut. Siksi kysyin että mikä tuo oli.

Mitä tekemistä sillä voimanostosyvyydellä on treenivideot ketjussa?

Hyvä kyykkyhän tuo oli, varsinkin jos ensimmäistä kertaa koitetaan ykkösiä.

Mitä tekemistä sillä voimanostosyvyydellä on treenivideot ketjussa?

Hyvä kyykkyhän tuo oli, varsinkin jos ensimmäistä kertaa koitetaan ykkösiä.

Onhan se nyt ärsyttävää kun itse kyykkää vaivalla 200kg pohjasta ja toinen nappaa vajaasti tuon 200kg ja alkaa kutsumaan itseään 200kg kyykkääjäksi vaikka pohjista otettuna maksimi saattaisi jäädä vain 170 kiloon :rolleyes:

Vittu mitä itkemistä oikeesti. Parempi kyykky kuin 99% kyykyistä mitä perus saleilla näkee. Huomattavasti parempi kun suurin osa mitä pro-liitoissa näkee ihan kisoissa.
Viimeisin voi toki pitää paikkaansa, jos huomioon ei oteta läpi meneviä kyykkyjä :)

@Naider ille ei varmaan kyllä ole paskankaan vertaa väliä mikä menee kisoissa läpi ja mikä ei, jos omaksi ilokseen reenaa

Ei tää nyt kovin kaukana ole kisasyvyydestä.

Tuntuu vaan, että muutamaan vituttaa, kun kaveri testaa maksimeja ekaa kertaa, ja heti leikittelee kevyesti niiden maksimeilla :)

Sieppaa.jpg

Hieno kyykkyhän tuo oli, itsellä maksimikokeilut about samaan syvyyteen. Pohjista otettua kyykkyä pidän sitten eri asiana kuin tavallista jalkakyykkyä, mutta sitäkin joskus tulee kokeiltua.
Orangilta voisi kysyä mikä sitten on puolikyykky, kun tämän videon
View: https://www.youtube.com/watch?v=8BwTvcO-O3M
kyykkykin on syväkyykky ja näyttäisi olevan vain aavistuksen syvempi kuin Naiderin.

Hieno kyykkyhän tuo oli, itsellä maksimikokeilut about samaan syvyyteen. Pohjista otettua kyykkyä pidän sitten eri asiana kuin tavallista jalkakyykkyä, mutta sitäkin joskus tulee kokeiltua.
kyykkykin on syväkyykky ja näyttäisi olevan vain aavistuksen syvempi kuin Naiderin.

Tässä pitää tietää puolikyykky, syvä (kokonainen kyykky, voimanostosyvyyteen tehty kyykky) ja atg kyykky. Ohessa vielä atg selventämään tilannetta:
View: https://youtu.be/QsvPp6cGn4U

Onhan se nyt ärsyttävää kun itse kyykkää vaivalla 200kg pohjasta ja toinen nappaa vajaasti tuon 200kg ja alkaa kutsumaan itseään 200kg kyykkääjäksi vaikka pohjista otettuna maksimi saattaisi jäädä vain 170 kiloon :rolleyes:

Jos tolle linjalle lähtee niin aika paljon saa mieltänsä pahoittaa treeniuran aikana. Omaa videota perään niin kyllä katsojat sen eron huomaa.

E: onhan toi rytkösen kyykky vähän eritasoa kuin toinen asianomainen pätkä..

Kysykääss poijjaat jos paikalliset apteekit sponssais teille Bepantheniä, on nimittäin sellaset persekivut et liekkö enää kykenette istumaan. Hyvä kyykky!

Puolikyykky on kyykky, jossa polvikulma on 90 astetta, ei siis puolet korkeampi kuin kisakyykky. Toi sun videon kyykky ei ole edes kisasyvyinen, näyttää vaan siltä kun polvet menee reilusti eteen ja polvikulma on pieni.

Edit. Toi Nyybin postaama 256kg on about hyvä kisakyykky tai hieman alle, kun tarkkaan katsoo. Toki huono kuvakulma. Se on yllättävän vaikeaa päästä mitenkään hirveästi alle voimanoston kisasyvyyden.

Jollain on myös semmoset välitykset, että kapealla asennolla otettu kyykky ei välttämätä täytä kisakriteeräjä, vaikka olis otettu pohkeet kiinni takareisiin syvyydeltä.

Sieltä tuli muutama puolikyykkääjä puolustelemaan toveriaan ;) ;) ;)

Tässä kyllä kanssa yksi ikuisuusaihe. Kyykyn syvyys. Mutta yleensähän aina oletetaan että kyykätään sinne ns syvyyteen. Itse en ole ikinä edes ymmärtänyt mitä nuo puolikyykyt palvelee koska paremmin menee kyykky reisille kun tekee syvyyteen. Toki painoista joutuu karsimaan aika paljon tehtäessä syvyyteen. Jossain voi herättää myös ihmetystä kun kyykky on 200, penkki 120 ja mavekin 200. Kunnes selviää että kyykky ei ollutkaan syvyyteen.

077b391249c2a3f54104b5e76914f354.jpg

Puolikyykyt tietenkin erikseen mutta jos puhutaan tuollaisista muutaman sentin korkeista kyykyistä niin minä en ainakaan saa sillä tyylillä kiloakaan enempään kun kisasyvyydestä. Olen vaan niin perkeleen kankea että välillä ei pääse tarpeeksi syvällä ja venyttelyä ei nyt vain aina jaksa, toivottavasti kukaan ei pahoita mieltään siitä. Suurimmat raudat nousevat sellaisella Shane Hamman tyylisellä pommituksella ainakin viimeiset 10cm ennen suunnanvaihtoa. Mun tekniikka ei tosin ole ihan Hammanin luokkaa joten olen noita vähän yrittänyt karsia ettei tarvitse nelikymppisenä suorittaa kyykkyjä rullatuoliin. Toisaalta mulla on lähes aina ollut pohjista lähtö kyykyn vahvin kohta, ilman varusteita siis, kyykkypukua olen testannut 2 kertaa eläessäni ja kolmatta ei tule.

Back
Ylös Bottom