Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Ei mitään maata järisyttävää mutta puhuivat että satkulla kun jumputtaa menee ilman hyppimistä niin ihan jeeees. Otin yhden kutosen nauhalle malliksi. Jos jotain kiinnostaa tämmöinen niin voin kuvata isommillakin romuilla ja samalla tekniikalla tehtynä. Jos ei niin jatketaan entiseen malliin. :puntti:

Anna tulla vaan :D

Ei mitään maata järisyttävää mutta puhuivat että satkulla kun jumputtaa menee ilman hyppimistä niin ihan jeeees. Otin yhden kutosen nauhalle malliksi. Jos jotain kiinnostaa tämmöinen niin voin kuvata isommillakin romuilla ja samalla tekniikalla tehtynä. Jos ei niin jatketaan entiseen malliin. :puntti:

Tottakai kiinnostaa kun voima puhuu:rock:. Näytti olevan vielä aika kevyttä.

Heittämällä paras sali jossa olen koskaan treenannut. Laitekanta on legendojen runtelemaa mutta erittäin toimivaa, ilmapiiri, no se pitää kokea itse.

Jos kyykyllä tarkoitat kyykkyä voimanostosyvyyteen (tai edes lähelle sitä) niin se tuo ei ollut. Siksi kysyin että mikä tuo oli.
Nostelen ihan omaksi ilokseni, ilman mitään kisatavoitteita yms, ja kuten videon yhteydessä mainittu, ensimmäinen kerta ikinä ykköstä ottaessa. Mutta mun silmään se ei kyllä niin paljoa jää syvyydestä uupumaan että jäisi epäselväksi mitä yritetään. Kiitos kuitenkin palautteesta, koitetaan ens kerralla syvemmältä.

Toki tuo muutaman sentin syvempi voisi olla mutta että ei edes puolikyykky?

No katso itse 0:09 kohta sun videossa. Jos tänne ilmoitetaan kyykkymaksimi niin ihmiset yleensä olettaa, että kisasyvyistä kyykkyä tarkoitetaan eli lonkan yläpinta pitää käydä alempana kuin polven yläpinta, koska se on standardi tuloksista puhuttaessa.

Nostelen ihan omaksi ilokseni, ilman mitään kisatavoitteita yms, ja kuten videon yhteydessä mainittu, ensimmäinen kerta ikinä ykköstä ottaessa. Mutta mun silmään se ei kyllä niin paljoa jää syvyydestä uupumaan että jäisi epäselväksi mitä yritetään. Kiitos kuitenkin palautteesta, koitetaan ens kerralla syvemmältä.

Jatka ihmeessä nostelua, ei näistä kommenteista kannata itseensä ottaa kun ihan asiallisesti keskustellaan.

No katso itse 0:09 kohta sun videossa. Jos tänne ilmoitetaan kyykkymaksimi niin ihmiset yleensä olettaa, että kisasyvyistä kyykkyä tarkoitetaan eli lonkan yläpinta pitää käydä alempana kuin polven yläpinta, koska se on standardi tuloksista puhuttaessa.
Joo katsoin kyllä ja ei se nyt hirveästi siitä jää. Toki kuvakulma on huono, ja tiedän itsekkin ettei tuo kisoissa läpi menisi. Sellaisiin ei kuitenkaan ole tarkoitus mennäkään.
Mutta pyritään ensi kerralla ottamaan syvemmältä, ensimmäinen kerta ikinä kun tein alle 6 toistoa niin vähän turhan aikaisin kroppa tahtoi takaisin ylöspäin.
Kiitos kuitenkin palautteesta.

Back
Ylös Bottom