Henkitä mopsi henkitä!Mua niin vituttaa tuokin, onpa hienoa aina olla takana syrjässä seuraamassa![]()
E. Kaiken takana on Irma! Hmmm, pitäsköhän nähdä Irma-aiheista unta ens yönä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Henkitä mopsi henkitä!Mua niin vituttaa tuokin, onpa hienoa aina olla takana syrjässä seuraamassa![]()
Joo, mutta meillä on Irmelin kanssa jo pitkä historia näissä merkeissä...Minäkin näin unta viimeyönä, en tosin Irmasta vaan vaimosta
Onks se niin kuin tukka; nainen takana ja elämä edessä.Mattia ja Teppoa siteeraten:
Kaiken takana on nainen..
Jos meinaat nähdä, niin ehkä mielummin niin että sinä olet takana. Tai mistä minä tiedän, mikä kullekin maistuu.Henkitä mopsi henkitä!
E. Kaiken takana on Irma! Hmmm, pitäsköhän nähdä Irma-aiheista unta ens yönä...
Mua niin vituttaa tuokin, onpa hienoa aina olla takana syrjässä seuraamassa![]()
Onks se niin kuin tukka; nainen takana ja elämä edessä.
Meinaatko, että olis parenpi semmoinen pitkonuunitusasento?Jos meinaat nähdä, niin ehkä mielummin niin että sinä olet takana. Tai mistä minä tiedän, mikä kullekin maistuu.
Ei siitä voi olla ihan varma, että ne ois miehiä.Noiden painonnostajilta takana näyttää suurimmalla osalla olevan joko iso lihava mies tai joku viiksihemmo.
Älä ny jaksa. Elämä on paljo helpompaa, ku ei joka asiasta vedä kauheita pultteja.
Monella naisella on viiksi tai viikset.
E; Lihavaa miestä ei saa sekoittaa painonnostopiirien "voimamaha" mieheen
Ei siitä voi olla ihan varma, että ne ois miehiä.
Mää katon multitaskina futista ja kohdetta.Kohta alkaa Arman! Ajattelin yrittää jaksaa tällä kertaa katsoa kun viimeksi nukahdin ekalla mainostauolla![]()