Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään vittu naatitaan ku reali putoo sieniliigasta!

Pahoittelut jälleen kansankielisen naisen genitaalia kuvaavan termin käytöstä, mutta tuo oli Jutilta opittua rillllllaamista.

Se on kyllä hienoa se. Ei Juti vaan Realin tippuminen.
Ja siinä vähemmän arvostetussa kisassahan tippuu torstaina suurin ennakkosuosikki, eli Dortmund. Näin siinä käy.

Se on se luonto semmoinen notta nainen ei voi panna miestä paksuksi.

Se olisikin perseestä.
Miettikää kun kävisi sellainen tuplavahinko, että olisi molemmat paksuna. Sehän se vasta sitten olisikin. Saatana.

Oiskohan ne sit vähän niinku kaksoset...

Edit: Vastaan omaan kysymykseeni että ei. Ihan vaan kai sisaruksia sitten.

En mä tiedä mitä ne olisi. Onneksi ei tarvitse tietää. Olen nähnyt kaksi synnytystä livenä. En halua kokeilla.

Mä olin pienenä tyytyväinen, että synnyin tytöks, kun on naiset sentään paljon fiksumpia. Ja no, pientä repsahdusta lukuunottamatta joskus murrosikäisenä, kun olisin halunnut olla homomies, oon ollut ihan tyytyväinen tähän naiseuteeni.

No kyllä se mulle sopii että naiset ovat kaikessa kaikin tavoin huonompia, onpahan siinä sitten ikuinen syy olla miehille ikuisesti vittumainen. Pakkohan sitä alemmuuskompleksia jotenkin on purkaa... o_O

No kyllä se mulle sopii että naiset ovat kaikessa kaikin tavoin huonompia, onpahan siinä sitten ikuinen syy olla miehille ikuisesti vittumainen. Pakkohan sitä alemmuuskompleksia jotenkin on purkaa... o_O
No pakkohan sen on sopia, kun ei ole vaihtoehtoja...

Höhöh, eiköhän siinä ollu yhelle iltaa tarpeeks. Saatiin Måbsi kuumaks. Jos tiedätte mitä tarkoitan...

Eivät älyllisesti, mutta koska loppupeleissä fysiikka on aina ratkaissut niin juu ja kyllähän lisääntymishommat enemmän naisen älyllisiäkin kehitysmahdollisuuksia heikentävät.
Ovatpas. Keskimäärin miehet ovat älykkäämpiä kuin naiset ja valkoihoiset taas älykkäämpiä kuin tummaihoiset. Luonto ei ole tasa-arvoinen vaikka kuinka puuta halaisi.

Edit. Mutta jos lohduttaa, niin naiset on paljon kauniimpia, paremman hajuisia ja keskimäärin omaa paremmat vitut.

Mutta ens viikonloppuna jaellaan taas palkinnoks sheikkereitä ja protskupatukoita täysin tasa-arvoisesti. Peace :love:

Ovatpas. Keskimäärin miehet ovat älykkäämpiä kuin naiset ja valkoihoiset taas älykkäämpiä kuin tummaihoiset. Luonto ei ole tasa-arvoinen vaikka kuinka puuta halaisi.

Edit. Mutta jos lohduttaa, niin naiset on paljon kauniimpia, paremman hajuisia ja keskimäärin omaa paremmat vitut.
Niin ja esteettisesti upeammat tissit!

Back
Ylös Bottom