Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä avaus heti aamuun.Naisten typeryys ja avaruus on ääretön, mutta jälkimmäisestä ei ole päästy varmuuteen.
Tähän nyt päädyin.
Mutta kun Naiselle on terveellistä hengailla ilman alkkareita, tuulettuu nääs.Kesä on kohta täällä, voi hengailla jo pelkissä alkkareissa! Ja oon siis kotona, ei töissä.
Tässä sitä sitten hierotaan...sopua.Eikai täällä vain lietsota eripuraa. Joku sovinnollinen rauha gif olis kiva.
Ja miehelle se vasta terveellistä onkin.Mutta kun Naiselle on terveellistä hengailla ilman alkkareita, tuulettuu nääs.
Mutta kun Naiselle on terveellistä hengailla ilman alkkareita, tuulettuu nääs.
Eikun se juuri estää tulehduksia ja ummehtuneisuutta !Nääh, liika tuulettuminen johtaa vaan pissatulehdukseen. Ja todennäköisesti omituisen hajuiseen sohvaan.
Kuulopuheiden mukaan rahattomuuteen johtaa nainen, jolla toisinaan on housut ja toisinaan ei.Entäs jos on ilman alushousuja, eli perse on auki ja vielä sekin tuulettuu? Eikö se johda äärimmäiseen rahattomuuteen?
Tarttee muuten sanoa, että oikeus tapahtui kun Tappara voitti. Nyt onkin sitten näin ulkopuoliselle vaikee valinta; Tsempatako Tapparaa vai Hifkiä finaalissa...Kyl pystyy väsyttään. Oli pakko kattoa eilen Kärpät-Tappara-peli ku sen kerranki sai täällä näkymään. Ilman pätkimistä ja oottelua ei selvitty, mutta näin pelin kuiteski! Joskus kolmen aikaa sitä sitte vasta pääs nukkuu ja aamulla töihin. ZZZZ.
Pari tuntia vielä ja syöpöttelee ravintelii!
Tarttee muuten sanoa, että oikeus tapahtui kun Tappara voitti. Nyt onkin sitten näin ulkopuoliselle vaikee valinta; Tsempatako Tapparaa vai Hifkiä finaalissa...
Mulla on jotenkin semmonen olo, että IFK jää pahasti jalkoihin (tai sitten ei). Päätin just, että jos Tappara ottaa ekasta ryöstön, sarja päättyy Tampereella 3-1, muuten voi tapahtua mitä vaan...Tappara pelas hyvin eilen. Petras paljon sitä edellisestä pelistä, mikä ei sitte taas noilta ollu mikää mallisuoritus vaan enempi kuin runkosarjan alkuottelu. No jos multa kysytään, niin oon kyllä helvetin tyytyväinen tähän tilanteeseen ja ootan innolla jo finaaleja. Itseasias pyysin kaveria joka hakee mut la 23.4. kentältä, että ostaa liput game 5:een (semmonenhan tulee), ni päästää suoraa Helsinki-Vantaalta Nordikselle. :D
Tarviiks sun tsempata kumpaakaan? Tai anna ekojen pelien näyttää "kumman puolella olet".

Mulla on jotenkin semmonen olo, että IFK jää pahasti jalkoihin (tai sitten ei). Päätin just, että jos Tappara ottaa ekasta ryöstön, sarja päättyy Tampereella 3-1, muuten voi tapahtua mitä vaan...
Iliman muuta tarttee tsempata jompaa kumpaa. Nykyään ei oikeen jaksa innostua jäkiksestä, jos ei ole puolta valittuna. Toi ois vähän kuin seksi ihmisen kanssa, joka on yhdentekevä![]()