Se nyt vielä puuttuis!Mä en ainakaan mitään puita halaile jos joku on luullut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se nyt vielä puuttuis!Mä en ainakaan mitään puita halaile jos joku on luullut.
Niin joo vielä piti sanoa että ei lohduta, koska koskee vain pientä osaa naisista ja ovatpa muutenkin todella arvostettavia ominaisuuksia (ilman miesnäkökulmaa). Mutta lopetan nyt ilmapiirin myrkyttämisen tällä erää tähän!Ovatpas. Keskimäärin miehet ovat älykkäämpiä kuin naiset ja valkoihoiset taas älykkäämpiä kuin tummaihoiset. Luonto ei ole tasa-arvoinen vaikka kuinka puuta halaisi.
Edit. Mutta jos lohduttaa, niin naiset on paljon kauniimpia, paremman hajuisia ja keskimäärin omaa paremmat vitut.
Ei mitään, jos tarkoitusperät ovat jalot. Kuten kuvassa.Mitäs vikaa puun halaamisessa?
![]()
Toi oli semmonen symbolinen termi tasapäistäjälle luontometaforaan liittyen.Mä en ainakaan mitään puita halaile jos joku on luullut.
Lohdutan silti sen verran, että vaikka miehet keskimäärin ovat älykkäämpiä ja kaikkein älykkäimmistä ylivoimainen enemmistö on miehiä, niin sama pätee sinne alakvartaaliin, eli myös vähä-älyisimmistä enemmistö on miehiä.Niin joo vielä piti sanoa että ei lohduta, koska koskee vain pientä osaa naisista ja ovatpa muutenkin todella arvostettavia ominaisuuksia (ilman miesnäkökulmaa). Mutta lopetan nyt ilmapiirin myrkyttämisen tällä erää tähän!
No sehän kävi nopeasti.geri hallivelli
Se olis kuulkaa huomenna monimuotoista ja mainittua esteettistä silmää hivelevää Kouvolan arkkitehtuuria tiedossa.
Vilkuta kaikille mun puolesta! Itse menen sinne vasta ensi viikoksi vierailulle.Lohdutan silti sen verran, että vaikka miehet keskimäärin ovat älykkäämpiä ja kaikkein älykkäimmistä ylivoimainen enemmistö on miehiä, niin sama pätee sinne alakvartaaliin, eli myös vähä-älyisimmistä enemmistö on miehiä.
Ok. Ehkä pistän kierroksen helikopterilla.Rakas vanha kotikaupunkiniVilkuta kaikille mun puolesta! Itse menen sinne vasta ensi viikoksi vierailulle.
Höpöpöpön tommosille takapiruhöpinöille...noi naisvaltaiset duunipaikat on naisille kyllä semmosia kotkot-selkäänpuukotus-juorukerho-hirvityksiä, että huh. Miehenä niissä on lepposaa.Silti siellä älykkäimpienkin miesten takapiruna on nainen.
Minen oikein aina arvosta tätä omaa sukupuoltani, mutta se varmaan johtuu vaan siitä, että olen aina ollut naisvaltaisissa ympäristäissä. Koulussa ja töissä.
Mhih, kohta menkkaa, kaikki saa kyytiäMutta lopetan nyt ilmapiirin myrkyttämisen tällä erää tähän!

Kuulostaa likaiselta ajolta!Mhih, kohta menkkaa, kaikki saa kyytiä![]()
Ollos ny varovainen:Ok. Ehkä pistän kierroksen helikopterilla.
Höpöpöpön tommosille takapiruhöpinöille...noi naisvaltaiset duunipaikat on naisille kyllä semmosia kotkot-selkäänpuukotus-juorukerho-hirvityksiä, että huh. Miehenä niissä on lepposaa.
Mua niin vituttaa tuokin, onpa hienoa aina olla takana syrjässä seuraamassaMattia ja Teppoa siteeraten:
Kaiken takana on nainen..