Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Enää 4h lampaaseen, kai tässä puurolla mennään siihen asti.
Illalla selkä.

Viimeksi muokattu:
Ehkä vähän joo ja suunnittelija sitten videoi hoidot myöhempään koulutustarkoitukseen.

Tuossahan alkaa olla ihan selvä bisnesmalli kasassa.
Noilla opetusvideoilla voi saada ihan hyvät tuotot tuon pääasiallisen liiketoiminnan lisäksi.

Mhöhö, "opetusmateriaaleiksi" omiin kotikätköihin vaan. Sadan vuoden päästä löytyy hervoton varasto joita muikit on keränneet.. Nii just, nyt vaan tunnettuutta lisää ni alkaa kauppa poikia. Niin: poikia, niitä te tuutte saamaan.

Edit. Ja sitten jengi mietti aiva kuumeessa mitä nää alfamuiit ees haki ja oliko ne ees alfoja

Viimeksi muokattu:
Noni, pussi munkkeja sit kisoihin mukaan ja heti kun voi napostaa, niin alkaa suu käydä :D

Kyllä. On siinä ehkä se hyvä, että niitä ei voi joka tauolla syödä pöydältä.

Kisat on ens viikolla Roomassa, joten jos açaita ei ole tarjolla niin jonkun on tuotava mulle heti tatamin laidalle gelatoa. Toivottavasti mun matsit on jo perjantaina niin saan sit viel lauantain ja sunnuntain vetää gelatoa niin että perse repiää.

Nyt muuten väsyttää aika rutosti. Päätin vähentää myös kahvinjuontia hieman... Ei jaksa suunnitella mitään hoitoja ennen kuin saa vedettyä päikkärit :confused:

Se on nyt 50/50, että onko se tänään treenipäivä. Onneksi ei tarvitse vielä päättää. Katsotaan mikä on olotila, kun juuri uuniin työntämäni ruoka valmistuu ja saan syötyä sitä. Ruokaa.

Mulla ei taida olla tänään reenipäivä. Ei ainakaan: penkkipäivä. Pari viskiä ehkä, lääkkeeksi, onely.

image.webp

Mulla ei taida olla tänään reenipäivä. Ei ainakaan: penkkipäivä. Pari viskiä ehkä, lääkkeeksi, onely.
Muistan fiiliksen. Itellä meni huonommalta puolelta, mutta olihan tuo toki silti vähän vammaista yksikätisenä. Ainakin sen aikaa, kun ei uskaltanut yhtään käyttää toista kättä.

Pari viskiä kuulostaa hyvältä. Taidan repäistä itsekin oluen sivuun.

Muistan fiiliksen. Itellä meni huonommalta puolelta, mutta olihan tuo toki silti vähän vammaista yksikätisenä. Ainakin sen aikaa, kun ei uskaltanut yhtään käyttää toista kättä.

Pari viskiä kuulostaa hyvältä. Taidan repäistä itsekin oluen sivuun.
Vähän hankalaa on. Oikeakätinen olen. Vasen olkapää leikattu 13 vuotta sitten, siitäkin toipuminen oli persiistä.

^ Toi on kiva leikkaus tehdä. Toipua: tuskin.
Mitä sanoo ammattilainen jäljestä? Mestari T.F. Oulusta leikkas, kuten myös vasemman olkapään 13 v sitten. Vähän kivuliasta toipuminen aluksi. Kipulääkkeet jätin pois 40 tuntia leikkauksesta, koska: olen mies. Varovaiset jumpat myös aloitettu, ohjeiden mukaan.

Back
Ylös Bottom