Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Laitetaas nyt tännekin. Viimeinen kova kyykkytreeni ennen kisoja, 202,5kg oli uusi ennätys ja 207,5kg sen jälkeen.
Pakkiksen raati voi taas kertoa sataprosenttisella tarkkuudellaan, että onko korkea vai menisikö kisoissa läpi. En nimittäin itse ota selvää ainakaan tuosta kuvakulmasta.

Laitetaas nyt tännekin. Viimeinen kova kyykkytreeni ennen kisoja, 202,5kg oli uusi ennätys ja 207,5kg sen jälkeen.
Pakkiksen raati voi taas kertoa sataprosenttisella tarkkuudellaan, että onko korkea vai menisikö kisoissa läpi. En nimittäin itse ota selvää ainakaan tuosta kuvakulmasta.
Tiukaksi menee. Kuvakulma on kyllä äärimmäisen huono, varsinkin ku tuo lonkan taite menee piiloon. Sanotaanko näin, että menisi varmaan 2-1 hylkyyn tai 2-1 läpi. Riippuu päivästä, kuun asennosta ja tuomarin mielialasta.

Tuosta kuvakulmasta tosiaan hankala sanoa. Tosin sen verta syvältä näyttää, että sivulta polven tasolta katsottuna uskoisin että menee syvyyteen.

Oli sen verta hiljaista salilla, että kehtasi kuvailla vähän olkapää treeniäkin. 5/3/1 menossa joten tällä kertaa otettiin tiukkoja 1
115kg asti mentiin pystärissä ja sitten siirryttiin työntöön, joka nyt on mulla ihan perseestä vrt. pystäriin.
140kg ei edes tullut vaan lähti jonnekkin kauas eteen eikä niskan taakse.

Oli sen verta hiljaista salilla, että kehtasi kuvailla vähän olkapää treeniäkin. 5/3/1 menossa joten tällä kertaa otettiin tiukkoja 1
115kg asti mentiin pystärissä ja sitten siirryttiin työntöön, joka nyt on mulla ihan perseestä vrt. pystäriin.

Tosi kova pystäri, ja vielä ihan strictinä! Yleensä saleilla näkee, että jengi penkkaa suht isoja rautoja, reippaasti päälle 100kg, mutta pystärissä joku 80kg sarjapainotkin ovat aika harvinaista nähtävää. Mä en oikein tajua, että miten toi tanko lähtee noin sulavasti liikkeelle hartioilta, vaikka sulla pysyy keskivartalo lähes liikkumatta. Itse olen tehnyt sarjoja venytysrefleksiä hyödyntäen ekan toiston jälkeen, mutta noi toistot näytti lähtevän aika kuolleista. Kestikö tekniikan oppiminen kauan?

Kiitos kiitos, kyllä toi pystäri on ehdottomasti oma lempiliike. Tekniikkaa tulee hiottua jatkuvasti ja varsinkin strictinä pitää olla keskikroppa todella tiukkana. Tässä se on 7-8 vuoden aikana aikalailla ittestään kehittynyt tuohon pisteeseen
Rinnalta lähtee kyllä kaikki painot tosi hyvin. 130 kiloa ihan strictinä nousisi päälaelle saakka varmasti, mutta sitten loppuisi ojentajista voimat

Ihan järjetön pystäri. Millaset mitat kaverilla muuten? Toi penkki/pystyp suhde itteekin mietityttää... Penkissä ollaan likimain 150 ykkösessä ja pystärissä sarjapainot huitoo siellä 60kg (3x5) paikkeilla, toki 5/3/1 tokankierron lopussa vasta.

Mitä helvettiä? On siinä taas työntögeenit kohdallaan. Ei uskoisi "päällepäin".

Tosi hienoja punnerruksia, @Mywor !
Vauhtipunnerrukseen saat paljo lisää kiloja, kun opit jalkoja käyttää paremmin hyödyksi ja "dip and drive" suoristuu (nyt se painopiste vähä karkailee eteen/taakse, jolloin voimantuotto kärsii) ku tulee liike tutummaksi

Ihan järjetön pystäri. Millaset mitat kaverilla muuten? Toi penkki/pystyp suhde itteekin mietityttää... Penkissä ollaan likimain 150 ykkösessä ja pystärissä sarjapainot huitoo siellä 60kg (3x5) paikkeilla, toki 5/3/1 tokankierron lopussa vasta.

190 penkistä olen ottanut, eli aika perus 66% about penkistä.
Mitä helvettiä? On siinä taas työntögeenit kohdallaan. Ei uskoisi "päällepäin".

Pitkän miehen ongelmia :D 195cm, kun on pituutta, niin näyttää kukkakepiltä 125kilosena
Tosi hienoja punnerruksia, @Mywor !
Vauhtipunnerrukseen saat paljo lisää kiloja, kun opit jalkoja käyttää paremmin hyödyksi ja "dip and drive" suoristuu (nyt se painopiste vähä karkailee eteen/taakse, jolloin voimantuotto kärsii) ku tulee liike tutummaksi

No juu tosiaan, itekkin huomasin että lähtee ihan liikaa eteen tuo tanko. Ei tuo vauhtipunnerrus hirveen luonnolliselta vaan, koskaan ole tuntunut.

Tuntuu hyvältä kun itsellä penkki-pystäri-suhde on noin 57-59% (~115kg - 65kg) :D sitä en kyllä ymmärrä, että istuen pystärissä saan jopa enemmän kuin seisten tangolla :o tosin seisten punnerreltu vasta nelisen kuukautta.

Pitkän miehen ongelmia :D 195cm, kun on pituutta, niin näyttää kukkakepiltä 125kilosena

Aaa kunnon Viikinki... respect. Itse en ainakaan 187 cm natuna päässyt/olisi päässyt tuommoisiin rautoihin. Nykyään treenipainot tahallaan pienennetty monessa liikkeessä.

Tuli kokeiltua pitkästä aikaa kyykkyä yli entisten maksimien. Tulihan tuohon 5kg parannusta, paitsi että sarjojen perusteella pitäis mennä enemmänkin. Ehkä se vielä sitä ykköskuntoo etsityttää.
Mutta tässä vaiheessa ihan ok näin olkapäävammaselle maastaveto-fanaatikolle:)

Back
Ylös Bottom