JP Fux
VIP
En muista noin sanoneeni. Oon kyllä sanonut olevani kateellinen koville penkkaajille. Kova penkkitulos on miehekäs.
Niin se olikin. Muistin että jotain tuon suuntaista olit maininnut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En muista noin sanoneeni. Oon kyllä sanonut olevani kateellinen koville penkkaajille. Kova penkkitulos on miehekäs.
Tuosta löytyy Boris Sheikoltakin tekstiä. Typistettynä: +120kg luokan nostajat saavat masusta reboundia kyykyssä, mutta vedossa se vain vaikeuttaa tiukaksi pääsemistä. Tosi poikkeuksia on, jotka eivät tätä sääntöä täytä. Esim Zahir, jolla sitä mahaa ei nyt ainakaan ihan hirveästi ole, mutta rättikyykky silti vajaa 100kg enemmän kuin maastaveto :DMiun mielestä oudompaa / harvinaisempaa on se että joku jopa kyykkää enemmän kun vetää maasta. Semmoisia kummastuksia on hassu seurata. Kovia penkkimiehiä on suomessakin aika paljon. Jotka siis kisaavat myös voimanostossa. Ja siis puhun ihan voimanostosyvyydestä tehtävistä kyykyistä. Pyllistykset on pyllystyksiä ja niitä moni tekeekin isommila kun maastavetoa.
Siun penkkituloksesta ei oo miulla mitää tietoa joten ei ollu mitenkään siulle tuo viimeisin. Tuohon vaan törmää aika usein että kovia penkkaajia dissataan. Jopa Hautala taisi mainita että häntä JOSKUS "ärsytti" suhteessa kovat penkkaajat.
E: Pointti oli siis, että aika harva edes kiinnittää huomiota missä suhteessa kyykky on vetoon. Ainut mitä katsotaan on paljon penkkaa suhteessa vetoon ja kyykkyyn. Jos tuossa suhteessa on jotain "outoa", sitä hyvin herkästi lähdetään kritisoimaan.
Tuosta löytyy Boris Sheikoltakin tekstiä. Typistettynä: +120kg luokan nostajat saavat masusta reboundia kyykyssä, mutta vedossa se vain vaikeuttaa tiukaksi pääsemistä. Tosi poikkeuksia on, jotka eivät tätä sääntöä täytä. Esim Zahir, jolla sitä mahaa ei nyt ainakaan ihan hirveästi ole, mutta rättikyykky silti vajaa 100kg enemmän kuin maastaveto :D

Onhan se. Paljon allekin voi olla, riippuu niin millä tasolla ja minkä kokoisena sitä nostelee. Mulle 200kg kisassa oli se raja kun en ajatellut enää penkkitulostani huonoksi.Ja se +200kg ei ole sitten miehekäs tulos vai?![]()
Pikku kooste parilta viikolta. Pikku haaverikin siinä kävi loppujenlopuksi,mut aika parantaa,(Kylkiluu damagea)..Mutta kun into on niin kova ,ja kunto pohjalla niin kaikkea innokkaalle vanhukselle sattuu =)
Päivän esitys kyykyissä sekä vedossa.
Teetkö aina vaan yhden vitullisen amrap-sarjan (+ ehkä kevyempiä back off settejä) vai teetkö useamman pitkän sarjan, ja kuvaat vain yhden?