Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kappas, itsekin raksapuolen käynyt, tänä vuonna valmistuinEi kyllä viimeisenä vuotena enään kiinnostanut yhtään, mutta ei keskenkään viitsinyt jättää.. Päivääkään en ole alan hommia tehnyt :D Mites siellä ?
Jotaki kesäduunia ja jotaki pikkusta kylppäriremppaa tutuille ja puolitutuille :D
Kirjaa huvikses![]()
Hei miten muuten sulla määräytyy tuo tankkaaminen yleensäkkin? Syöt siis ihan mitä huvittaa ja niin paljon kuin huvittaa, tai ainakin näin olen käsittäny tässä palstalla :D Osaatko sanoa milloin kannattaa tankata puhtaasti ja millon vaan mätätä sitä roskaruokaa naamaan? Onko mitään "rajoituksia" tankkauksessa eli saatko syödä vaikka kilon sipsipussin vai pitääkö olla hiilarivoittosta yms tms kiitos jos jaksat vastailla tähän näin. Vähän muutenki voisit kertoa tuosta tankkauksesta enemmän jos jaksat, en haluaisi ampua itseäni jalkaan muttakun hampurilaista tekee mieli!
Elämäni ensimmäinen kunnon tarkka dieetti päällä ja tankkauspäivän varmaan voisi jo pitää.. (2weeksout) :D
Nyt tämän päivän latauksen oon mennyt ilman rasvaa, hiilaria vain
:D Miinuksilla kun ollaan ja jos yhtenäpäivänä syö vähän mitä sattuu niin eise kyllä pilaa sitä dieettiä sun tapauksessa! En ainakaan usko, yks hamppari sinne tai tänne ;)On kyllä siisti ojentaja. Tohon on hyvä rueta hakkaamaan paksuutta![]()

kerros jotain omia tankkausruoka suosikkeja?
mm... hedelmät varsinki tuore ananas!Onkos Ollin dieettiin vielä tullut aerobisia kuvioihin ? Onko lähiaikoina jouduttu leikkaamaan esim ruoasta vai onko paino tippunut mukavasti, vai onko tarkoitus ennemmin lisätä liikuntaa kuin leikata safkoista pois ?
Eikä ole leikattu ruokaakaan, tuskin tässä tarvii muuttaa mitään ennen expoa
Tuntuu kyllä että tässä on vielä liian lihava että kehtais lavalle mennä :DEi oo tulluEikä ole leikattu ruokaakaan, tuskin tässä tarvii muuttaa mitään ennen expoa
Tuntuu kyllä että tässä on vielä liian lihava että kehtais lavalle mennä :D
No ei vaan, loppuu se marmatus, pukkaa vaan nestettä kroppaan ;)Katoin ton sun jalkatreenivideon 6W/O , niin tuli mielee kyssäri et teetkö olleskaa vapaalla tangolla taka- /etukyykkyä vai pääosin pelkästään koneissa/smithissä jne.?![]()
Nyt on vaa ainaki tää 3 viikkoa että ei oo takakyykkyä 
enoo käyny mitään kouluja mutta oon miettinyt että melkein voisi. Kävin rakennuspuolen ylä-asteen jälkeen.
Oletko koskaan tehnyt oman alasi hommia sen jälkeen, kun valmistuit ? Onko nykyään edes kiinnostusta omaa alaa kohtaan ?
Kyllä mä voisin tehä raksa hommia, mutta tuppaavat vain täällä pohjosemmassa olemaan enimäkseen reissuhommaa... Ja ei näillä energioilla paljon kyllä varmaa rakennettais :D Itelle kun tekee omaatahtia nii on mukavaa 
Olen mää aina joskus jotaki nikkaroinu, nyt viimeksi ku ostimma rouvan kans ekan asunnon nii siihe pikkuhiljaa pientä laatotushommaa ymymKyllä mä voisin tehä raksa hommia, mutta tuppaavat vain täällä pohjosemmassa olemaan enimäkseen reissuhommaa... Ja ei näillä energioilla paljon kyllä varmaa rakennettais :D Itelle kun tekee omaatahtia nii on mukavaa
![]()

Miten Olli uskoo näihin rasvanpolttajiin? Käytätkö ollenkaan esim CLA, L-Carnitiivia yms tms :D Itellä tuppaa olemaan vähän skeptiset mielipiteet rasvanpolttajista ja siksi ikinä käyttänyt yhtään![]()