Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Kerrankin saatiin minunkin videoihini vähän voimaa, kun tuo Zahirkin sinne näemmä ilmestyi, heh. 175 kg ei enää noussut. Penkki ja veto meni niin huonosti, että en suotta laita edes videota.

Hieno nosto! Sulla on kyykky menny hyvää tahtia eteenpäin :) On varmaa siistiä reenata tommosessa ympäristössä missä näkee maailmanhuippujakin nostamassa. Koetko, että oot saanu lisäpuhtia siitä, kun näkee läheltä jonkun nostavan hirmurautoja?

Suht nopiasti otat räkistä :D miten siulla kestää tanko selässä tuommosella kiireellä?

Ai? Tolleen mä nyt suunnilleen aina olen tehnyt, ja hyvältä on tuntunut. :D

Hieno nosto! Sulla on kyykky menny hyvää tahtia eteenpäin :) On varmaa siistiä reenata tommosessa ympäristössä missä näkee maailmanhuippujakin nostamassa. Koetko, että oot saanu lisäpuhtia siitä, kun näkee läheltä jonkun nostavan hirmurautoja?

Kyllä ehdottomasti. Just muutama viikko sitten olin tekemässä maastavetoa, ja Zahirkin oli siinä parin metrin päässä vetämässä jotain 360 vai 380 kiloa. Kyllähän siitä pääsi tosi tehokkaasti sellaseen oikeeseen tunnelmaan nostaa. Valitettavasti muuten oli huono päivä mulla, ja sarjat tuntu silti raskailta. On se aina vaikuttavan näköstä kuitenkin, kun yks tyyppi nostaa yli kolmea sataa kiloa ja ympärillä on parhaimmillaan toistakymmentä tyyppiä kannustamassa. Tuo on mun mielestä ihan paras ympäristö nostella isoja painoja, kun oikeesti ihan maailman vahvimmat tyypit on mukana auttamassa ja kannustamassa. Pikkusen ois eri olla jossain, missä sais vaan mummojen kauhistuneita katseita ja varoituksia, kuinka tuollainen yli 50 kilon nostelu hajottaa selän heti.

Mahtoikohan tuokin kyykky onnistua vain siksi, että näin reilut puoli tuntia aiemmin Zahirin 390 kg käsissään... :rolleyes: View: https://www.youtube.com/watch?v=CQbd_aezzVo

Mahtoikohan tuokin kyykky onnistua vain siksi, että näin reilut puoli tuntia aiemmin Zahirin 390 kg käsissään... :rolleyes:
Niin, ehkä näin :D Itekki sain tänään kyykyssä enkan, oli kaikki painot keveymmän tuntusia kun olin pari päivää sitten nähnyt kuinka yks kaveri lämmitteli mun maksimilla :D

Puolen vuoden tauko kapeasta vedosta teki näköjään hyvää. Enkka kunnossa ollaan. Freessinä varmaan liikkuisi paremmin, kun nyt tähän alle otin nopeuskyykkyjä + vihreät kumit 2*5*60, 3*4*90 ja hangbar kyykkyjä 2*160,180,200,210. Saa nähä mihin veto nousee piikkailujen aikaan.

3*220 @ 72kg

Kunhan tekniikka taas muistuu mieleen, niin jo silläkin saa varmasti tulosparannusta :)

Miksi sun jalat vipattaa joka liikkeessä? Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun iski silmään :)

Joo, ihmeellinen tapa.. Jonkunlaista tuskan helpotusta siitä kai hakee, kun liikauttaa jalkoja niin tuntee hetken muutakin kun poltteen treenattavassa lihaksessa o_O

Etukyykyssä etsin maksimiykköstä, yllättävän korkealle pääsin kun ottaa huomioon noin 10 kertaa olen elämässäni koko liikettä tehnyt ja saattoi sinne hieman varaakin vielä jäädä. Vielä kun siirtyisi tuo voima maastavetoon niin olisi ihanaa. Ja etukyykkypanssari on mun liikkuvuudella pelastus :D

Tänään oli yks tommonen treeni, että tein mitä huvittaa. Koska Dan Green on SSB-jullea viime aikoina tehnyt, täytyi minunkin tehdä sitä. Aivan hullun raskas liike.

Back
Ylös Bottom