Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joxuz, pakkiksen himopakastaja. Mustikoita on kyllä tulossa aika rutosti...se kerääminen on vaan aika ylitsepääsemätöntä.

Gonza, himorakastaja.

Sitä lihaa ei tietty ole mikään pakko ottaa. Voisi sopia jonkun "otan jos pääsen ampumaan" järjestelyn. Eli en:D
Onhan se nyt pakko ottaa. Mettämiehet syö hirvee läpi vuoden!

Mustikoita on tulossa juu, mutta se kerääminen kyllä on niin persiistä. Samoin vähän vatukkaa pitää käydä nyhtään ja toivoa että muut ei ole omaa paikkaa äkännyt. Mantsikoita sit perus 5 kg loota, osa hilloksi ja osa pakkaseen.

"Mää niin pakastan sua!"

Eiks kaikilla oo joku tutun tutun tutun tuttu jonka kautta sitä saa. Tai serkun kummin kaimalta. Pohjanmaalla ainakin, siellähän on kaikki serkkuja keskenään.

Niinpä. Enkä saanut niitä lohimedaljonkejakaan joten ostin kaalikääryleitäo_O

Aijaijaijai...

E. Tai no ei mitään vikaa kääryleissä, mutta lohimenetykselle aijaijai!

Eiks kaikilla oo joku tutun tutun tutun tuttu jonka kautta sitä saa. Tai serkun kummin kaimalta. Pohjanmaalla ainakin, siellähän on kaikki serkkuja keskenään.

Kummisetä hirvestää ja siltä sai aina vanhoina hyvinä aikoina siibaleet, mutta nykyään on niin iso hirviporukka ettei oikein riitä jaettavaksi asti. :(

Ai että kun saiskin hirvee.
Luulis onnistuvan. Noi hirvet ei oo kauheen kranttuja:

hA3D7DB14

eikö se ole just paras syy olla yöt hereillä ja nukkua päivät kun kelikään ei oo liian aurinkoinen.

En mä sitten lopulta jaksanut viime yönä valvoa kuin 02 asti. Ja silti jaksoin vielä aamulla käydä salillakin. Ja illalla käydä katsomassa uuden Terminatorin. Oli siis ihan hyvä maanantaipäivä.
Jospa sitä nyt laittaisi hyvää musiikkia kuulokkeisiin ja katsoisi kauanko tänään pysytään ylhäällä.

Viime yönä piti väkisin valvoa koko yö, tänään kun sais nukkua niin ei. Ei nukuta. Johtuu ehkä siitä että heräsin illalla puol kaheksalta. Tulipahan nukuttua koko kaunis kesäpäivä!

Viime yönä piti väkisin valvoa koko yö, tänään kun sais nukkua niin ei. Ei nukuta. Johtuu ehkä siitä että heräsin illalla puol kaheksalta. Tulipahan nukuttua koko kaunis kesäpäivä!

Väkisin? Töitä vai ihan muuten vaan?

Mä vedin sellaiset 7h unet niin oli tänään ihan pirteä olo. Tai siis eilen.
Kyllä sen tässä lomalla hyvin huomaa, että jos mä saisin ihan vapaasti päättää rytmini niin todennäköisesti valvoisin tuonne 02-03 asti ja sitten heräilisin siinä 09-10 aikoihin.

Väkisin? Töitä vai ihan muuten vaan?

Mä vedin sellaiset 7h unet niin oli tänään ihan pirteä olo. Tai siis eilen.
Kyllä sen tässä lomalla hyvin huomaa, että jos mä saisin ihan vapaasti päättää rytmini niin todennäköisesti valvoisin tuonne 02-03 asti ja sitten heräilisin siinä 09-10 aikoihin.

Työt piti hereillä :) Nyt sit mietin että mikä on järkevin tapa, en yleensä tee yövuoroja mutta nyt oli jollaki tullu aivopieru listoja tehessä ja olin nyt neljä yötä duunissa, oon torstaihin asti vapaalla ja taas ois kolme yövuoroo :D Miten ihmeessä jaksaa sit torstaina taas valvoa! Saa ainaki heittää hyvästit sille viimisellekki sosiaaliselle elämälle :D

Työt piti hereillä :) Nyt sit mietin että mikä on järkevin tapa, en yleensä tee yövuoroja mutta nyt oli jollaki tullu aivopieru listoja tehessä ja olin nyt neljä yötä duunissa, oon torstaihin asti vapaalla ja taas ois kolme yövuoroo :D Miten ihmeessä jaksaa sit torstaina taas valvoa! Saa ainaki heittää hyvästit sille viimisellekki sosiaaliselle elämälle :D

Kuulostaa kyllä järkevältä tuo vuorojen suunnittelu :D
Pitää vaan valvoa suosiolla kaikki yöt tällä viikolla, niin on sitten torstaita varten valmiina ;)

Kuulostaa kyllä järkevältä tuo vuorojen suunnittelu :D
Pitää vaan valvoa suosiolla kaikki yöt tällä viikolla, niin on sitten torstaita varten valmiina ;)

Sunnuntai aamuna oon varmaan henkisesti todella valmis tekeen pari päivävuoroa :D Sitte ku oon aikunen niin haluan siistin sisätyön 8-16 kivalla kuukausipalkalla.

Sunnuntai aamuna oon varmaan henkisesti todella valmis tekeen pari päivävuoroa :D Sitte ku oon aikunen niin haluan siistin sisätyön 8-16 kivalla kuukausipalkalla.

Mä tein joskus kauan sitten vuorotöitä ja ajattelin itsekin silloin, että sitten kun saa normaalin 8-16 duunin niin kyllä kelpaa. No, nyt olen tehnyt 8-16 toimistotöitä jo pitkälti yli 10 vuotta ja yllätys yllätys, ei sekään ihan aina oikein jaksa innostaa :D En mä tosin mistään hinnasta vuorotöihin enää takaisin menisi ;)

Mä tein joskus kauan sitten vuorotöitä ja ajattelin itsekin silloin, että sitten kun saa normaalin 8-16 duunin niin kyllä kelpaa. No, nyt olen tehnyt 8-16 toimistotöitä jo pitkälti yli 10 vuotta ja yllätys yllätys, ei sekään ihan aina oikein jaksa innostaa :D En mä tosin mistään hinnasta vuorotöihin enää takaisin menisi ;)

Mut eiks se oo ihan normaalia että aina jostaki hiertää :D

Back
Ylös Bottom