Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei auttanu vessassa käynti. Keskivartalolihavuus riivaa edelleen.

Viisurit ei vaivaa. "Eihän täälä näy hampaita ollenkaan" oli lääkärin toteamus, kun otti kuvia suusta.

Minä olen jo hereillä

sängyssä toki, retina kädessä

Lähes pannullinen juotu välillä klo 7-12. Horroryö taas takana. Kylläpä on Lidlin 70% karamellisuklaa nannaa. Hyvin etenee dieetti. Lisää kahvia!

Salitreeni ei oikein kulkenut, mutta maisemat oli hyvät.
yoga-pants-gym.jpg

Selkätreeni tehty ja kauppahan pitäisi jaksaa lähteä.

Se on kyllä mukavaa särkyä mitä noista tulee. Ainakin itsellä oli ihan sama mitä nappeja heitti suuhun niin särky ei kadonnut mihinkään. Siinä vaiheessa sitä meni jo ihan mielellään poistattamaan nuo.
Minulta on siis ylhäältä otettu molemmat pois.
Toinen lähti ihan helposti, mutta toinen olikin sitten kinkkisempi. Siinä oli jotenkin melkoisella kierteillä ne juuret ja eihän se naispuolinen hammaslääkäri meinannut saada sitä irtoamaan. Kaksin käsin veti hiki otsalla ja ei lähtenyt mihinkään :D Siinä se jo spekuloi, että pitäisikö hakea miespuolinen lekuri, kun sillä olisi enemmän voimaa :D

No, onneksi se sitten ymmärsi käyttää järkeään ja katsoi aiemmin otetusta rtg kuvasta miltä ne juuret näyttää. Ja onnistui sitten jotenkin "kiertämään" sen hampaan irti :D

Mä sain 7 päivän antabusreaktioisen antibioottikuurin päälle ja leikataa toi yks yläviisuri pois elokuussa. Millähä nää säryt lähtis? Nii, ei millää. Röntgenissä tarvii käydä ennen leikkausta kuvauttaa leuat.

Tod näk ei. Tollaseen on moni kuollu ensin kiduttuaan päiväkausia, yleensä kuitenkin viikkoja.

Oles ny sinäkin siinä :D

Back
Ylös Bottom