Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pärnu, siistiä! Useamman vuoden se pitänyt mennä tsekkaan, mutta ikinä en ole saanut aikaseks. No ehkä ens vuonna tai sitä seuraavana :D

Mä oon käyny aika monena kesänä ny peräkkäin, mut siä on Weekend Festival Baltic ekaa kertaa tänä vuonna ni sinne! :)

Mä oon käyny aika monena kesänä ny peräkkäin, mut siä on Weekend Festival Baltic ekaa kertaa tänä vuonna ni sinne! :)
Okei. Inttikaveri vuonna 2009 sitä kehu, kun oli ollut siellä sattumalta samaan aikaan kun oli Music Television tai jonkun vastaavan joku tapahtuma. Sano että aika mahtava paikka tuollaisille tapahtumille. Siitä saakka pitänyt siellä käydä, mutta vielä en ole saanut aikaiseksi.

Onpa ihan hyviä kiinnityksiä tämän vuoden Weekendeille sinne. Pitääkin katsoa, jos ensvuonna ois moiset samassa paikassa. Muistatko koska tuli tieto, että tuolla Pärnussa Weekend Festival järjestetään?

Onpa ihan hyviä kiinnityksiä tämän vuoden Weekendeille sinne. Pitääkin katsoa, jos ensvuonna ois moiset samassa paikassa. Muistatko koska tuli tieto, että tuolla Pärnussa Weekend Festival järjestetään?

Joskus keväällä se oli... Ehkä maaliskuussa ja liput tuli myyntii huhtikuussa? Jotai sellasta. Kai sinne viäki lippuja on...! :D

@Sanze ja mä, kaupungilla taas illat rullaillaan. Kevätillassa, kauniissa äänet kaikuu taaas. Ei huolia, ei murheita, ei kiire mihinkään. Sitten pari isokullista kollia siihen ilmestyy ja sekoittaa @Sanze n pääään...
Onko Santsilla siis röntgenkatse? Vai pullottaako niiden isot kullit niin paljon, että ne paistaa jo läpi :D Miten sitten kävi? Saako jatkoa.

... Hei laaiinaa, @gonzaless sun mimmiää. Mä silmiäni usko en, kun se kundi teki sen, täydellisen paljaskikkelhelikopterin. Mä sivuosaan jäin, kun se veti yllättin, täydellisen paljaskikkelhelikopterin. @Sanze ja mä sen jutun jälkeen, harvoin koodaillaan. Ei soittele, mulle enää se että lähe fistaamaan.

Back
Ylös Bottom