Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Wau!

Viilensitkö levittämällä takin liepeitä kohdalla? Alaosattomissa ofkoos.

Tää on vähän sama juttu kun vanha isäntä oli kävelylenkillä kuumana kesäpäivänä. Kuumana kesäpäivänä puetaan mukavan vilpoiset valkoiset khaki-housut. Isäntä ei voinut alushousujakaan käyttää kun saa hiertymiä. Eturauhasongelmat ei ole vitsi ja puskan juureen pisulle. Ja kun et voi käyttää alkkareita ja on ne valkoiset khaki-housut, niin pitää ravistella hyvin. Pitää ravistella hiton hyvin tai muuten tulee läntti kikuleiden kohdalle.

Tästä sitten joku plikka otti nokkiinsa ja soitti poliisille. Hitto että ihmiset on ahdasmielisiä ja suoraansanottuina kiusaajia!

Itse kannatan freddyjen leikkaamista microshortseiksi. Kuulostaa hengittävälle.

10576020_265863876944306_1987292812_a.jpg

Sain juuri kutsun hautajaisiin.

Lapset leikkii pihalla hiekkalaatikolla, joku lapsista sitten huudahti "Tulkaa tänne! Täälä on hautajaiset!"

Ei oo mitään tapahtumaan sopivaa vaatetusta, mutta kai se on pakko mennä, kun kerta on kutsuttu.

olen,kuntit,päässyt päivässä jo niin pitkälle että on aika soittaa sinfonia, eiku juoda kahvit,päiväkahvit

vesi lasi kylkeen,kuten kunnon imisillä on tapana

Liitteet

• image.webp
    image.webp
    98,2 KB · Katsottu: 96
Minä en edes harrasta eläinammuntaa ja silti omistan pakkastilaa varmaankin 200 L pintaan. Nuo marjat kun on niin tilaa vieviä. Sen takia tuossa muutama kk sitten ostin yhden kaappipakastimen lisää.

Kannattais sinunkin siikkeri!

Joxuz, pakkiksen himopakastaja. Mustikoita on kyllä tulossa aika rutosti...se kerääminen on vaan aika ylitsepääsemätöntä.

Gonza, himorakastaja.

Sitä lihaa ei tietty ole mikään pakko ottaa. Voisi sopia jonkun "otan jos pääsen ampumaan" järjestelyn. Eli en:D

Back
Ylös Bottom