Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onneksi täällä voi osallistua. Kun keskustelijat ovat idiootteja ja kokoajan väärässä.

Se kieltämättä helpottaa hommaa. Ei tarvitse itseltäkään mitään isompaa tasoa, kun rima on lähtökohtaisesti jo pudotettu.

Sulle ei taida elokuvat maistua.

Tuo nyt on täysin eri asia. Ei mulla ole mitään tarvetta korjata dialogia, jonka joku onneton käsikirjoittaja on kovalla työllä saanut puserrettua aikaiseksi. Vaikka se sitten sitä itseään olisikin. Väärässä olevien ihmisten kuuntelu oikeassa elämässä on paljon haasteellisempaa ;)

Tuo nyt on täysin eri asia. Ei mulla ole mitään tarvetta korjata dialogia, jonka joku onneton käsikirjoittaja on kovalla työllä saanut puserrettua aikaiseksi. Vaikka se sitten sitä itseään olisikin. Väärässä olevien ihmisten kuuntelu oikeassa elämässä on paljon haasteellisempaa ;)

Tottakai on, mutta ontuvien vertausten tekeminen kärjistäen asioita on inhohimoni.

Nyt taitaa olla sellainen aika päivästä, että pitää käydä heittämässä jotain valkoista kädelle.

Xtremen lounaana on varmastikin torjantain kunniaksi hernekeitto, herneet omaa tuotantoa. Ruokajuomana jokin katkero.

Höhöhöh.

Taidan lähettää etäohjattavan puluparven lentelemään maha täynnä Audin yläpuolelle.

Tai siis, enhän minä moista tekisi, mutta tosi harmillista, jos vastapesty Audi on ihan pulun kakassa.

No nyt on rasvat kädessä, kelpaa taas olla useamman tunnin.
Kohta pitäisi kai syödäkin jotain.

Estetty sisältö, tämä sivusto sisältää estettyä sisältöä, joka tulee turvattomasta lähteestä ---> salli = no missä sitä estettyä sisältöä on. *ba dum ts*

Estetty sisältö, tämä sivusto sisältää estettyä sisältöä, joka tulee turvattomasta lähteestä ---> salli = no missä sitä estettyä sisältöä on. *ba dum ts*

Joku kyseenalainen linkki jossain viestissä.
Ei muuta kuin käymään kaikki viestit läpi, niin kyllä se sieltä löytyy :D

edit:
Kerro sitten jos löytyy niin käyn poistamassa :D

Ei ole kyllä nyt ihan sama asia minusta. Kyllä minä luen netistäkin paljonkin sellaista, johon ei ole tarvetta tai halua kommentoida, mutta keskustelupalsta on toinen juttu.

No ei tietenkään ole. Minähän tässä vain kärjistelen ja vääristelen asioita pitääkseni mieleni virkeänä.

Joku kyseenalainen linkki jossain viestissä.
Ei muuta kuin käymään kaikki viestit läpi, niin kyllä se sieltä löytyy :D

edit:
Kerro sitten jos löytyy niin käyn poistamassa :D

Eiköhän nuo kaikki kuvat/videot tule turvattomasta lähteestä, kun kirjautuneena täällä on ssl päällä ja kuvien sourcessa ei välttämättä.

No ei tietenkään ole. Minähän tässä vain kärjistelen ja vääristelen asioita pitääkseni mieleni virkeänä.

Ettäs kehtaat!

Kauhea nälkä, mutta jos syön jo nyt niin ehtii tulla uudestaan ennen kuin olen taas kotona syömässä. Ei ole hyvä tämä nyt. Unohtui muna aamulla.

Eiköhän nuo kaikki kuvat/videot tule turvattomasta lähteestä, kun kirjautuneena täällä on ssl päällä ja kuvien sourcessa ei välttämättä.

Joo, siis usein tuollaiset ilmoitukset tulevat linkistä, jossa ei oikeasti ole mitään hämärää.

Joo, siis usein tuollaiset ilmoitukset tulevat linkistä, jossa ei oikeasti ole mitään hämärää.

Niin siis nyt luulisin, että kyseessä on se, että pakkotoisto-sivusto on salattu (https/ssl), kun taas sivustolle linkitetyt kuvat tai videot eivät ole ja tällöin selain ilmoittaa, että sivustolla on suojaamatonta/turvatonta/tms. sisältöä.

Niin siis nyt luulisin, että kyseessä on se, että pakkotoisto-sivusto on salattu (https/ssl), kun taas sivustolle linkitetyt kuvat tai videot eivät ole ja tällöin selain ilmoittaa, että sivustolla on suojaamatonta/turvatonta/tms. sisältöä.

Joo, varmaan joku selain ilmoittaa, riippunee asetuksista. Mulla ei herjaa mitään :D

Back
Ylös Bottom