Minä olen toimistolla sellaisissa koroissa että olisi pitänyt laittaa kypärä. Voi saatana taas.
Ahaa, mites monimutkainen sukkanauhaliivi? Sehän sopisi tuollaisten kypäräänotto-korkojen kanssa hyvin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä olen toimistolla sellaisissa koroissa että olisi pitänyt laittaa kypärä. Voi saatana taas.
Häh, eikö muka ole? Onhan siinä kesäkumibiisissäkin :DJuu, kyllä se epäilemättä lähes aina on mies joka ehdottaa perheenlisäystä...
Miten tähän ketjuun tulee aina nii paljo viestejä... Ei jaksa lukee ikinä ku sen viimesimmä jos muutamanki tunnin oot poissa. Ei se mitää - jatkakaa.
Juu oon huomannu. Välillä viitti ees töissä selata ku kaikenmaailman tissiä ja pimppiä pomppii ruudulla. :D
Joo, siitä vähän eilen olikin keskustelua. Poistellaan niitä jos huomataan ja saahan sitä ihan jokainen raportoida, jos näkyy sellaista mitä nyt ei välttämättä tarvitsisi näkyä :DJuu oon huomannu. Välillä viitti ees töissä selata ku kaikenmaailman tissiä ja pimppiä pomppii ruudulla. :D
Häh, eikö muka ole? Onhan siinä kesäkumibiisissäkin :D
Miten tähän ketjuun tulee aina nii paljo viestejä... Ei jaksa lukee ikinä ku sen viimesimmä jos muutamanki tunnin oot poissa. Ei se mitää - jatkakaa.
Joo, siitä vähän eilen olikin keskustelua. Poistellaan niitä jos huomataan ja saahan sitä ihan jokainen raportoida, jos näkyy sellaista mitä nyt ei välttämättä tarvitsisi näkyä :D
Juu oon huomannu. Välillä viitti ees töissä selata ku kaikenmaailman tissiä ja pimppiä pomppii ruudulla. :D
Aiemmin tämän ketjun hyvänä puolena on omaan makuun ollut varsin salliva linja visuaaliselle materiaalille niin imetysrauhasten kuin genitaalienkin osalta. Olawi kääntyy Taunuksessaan.
Ei tässä nyt kaikkea ole tarkoitus poistella.
Eli ei nyt kannata ihan kamalasti hätääntyä siellä.
Tänne voi siis jatkossakin postailla kohtalaisen vapaasti, penetraatiokuvat (oli sitten vaihdekepillä tai ilman) nyt noin yleisesti ottaen eivät vaan kuulu tälle foorumille.
Xtremeä nyt juukelisti sieppaa, tais mennä postauksenpoistoneitsyys kerralla! Mä en etes kerenny näkeen koko penetraatiota. Mutta loistavan mielikuvitukseni ansiosta voin kuvitella. Hyvä kuva!
Xtremeä nyt juukelisti sieppaa, tais mennä postauksenpoistoneitsyys kerralla! Mä en etes kerenny näkeen koko penetraatiota. Mutta loistavan mielikuvitukseni ansiosta voin kuvitella. Hyvä kuva!
Jaa, tuostako tässä oli kysymys :D
No sehän se sitten juu. Ei noita kannata henkilökohtaisesti ottaa, kyllä täällä poiston uhriksi voi joutua ihan kuka tahansa ;)
Ei tosiaankaan mitään henkilökohtaista...Ei missään nimessä. En ainakaan palkkaa Etiopialaisia nakkereita postailemaan kenenkään tililtä vaihdekepinöljyämiskuvia. En.
Kyllä noita riittää ilman palkkaamistakin yli oman tarpeen. Eli ei kannata tuhlata rahojansa tuollaisiin turhuuksiin :D