Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joku voisi sitten leipoa vaikka kakun. Ettei tarvitse sitä paskaa syödä.

Joo, varmaan joku selain ilmoittaa, riippunee asetuksista. Mulla ei herjaa mitään :D

Juu, mutta jos menet sellaiselle sivulle, jossa on kuvia tai videota ja katsot osoiteriville tai sen viereen, lienee siellä jokin varoitus/huutomerkki/varoituskolmio tai vastaava.

Kyllä noi selaimet heittää noita estetty sisältö juttuja ties minne aina välillä. :D

"Sinut on palkittu joku tykkää sinun viestistäsi" Likes received 0, pakkotoistoon on näemmä automaattisesti juuri minulle osoitettu säälipisteet :) herkistyin

Juu, siis on noihin varoituksiin tullut törmättyä muualla, mutta ei täällä.

Sattumoisin minulle luvattiin juuri kakkua. Kuka sinä oikein olet ja missä?

:foliohattu:

Siitä loppupäiväksi miettimistä?
:paranoia:

edit:
Näköjään teki tuosta sitten jonkun P hymiän :D

Kyllä noi selaimet heittää noita estetty sisältö juttuja ties minne aina välillä. :D

"Sinut on palkittu joku tykkää sinun viestistäsi" Likes received 0, pakkotoistoon on näemmä automaattisesti juuri minulle osoitettu säälipisteet :) herkistyin

Voin kyllä näin IT-alalla työskentelevän ominaisuudessa sanoa, että eivät ne itse selaimet turhasta varoittele. Haittaohjelmat ja sivustot itsessään nyt voivat heitellä mitä vain alertteja.

Voin kyllä näin IT-alalla työskentelevän ominaisuudessa sanoa, että eivät ne itse selaimet turhasta varoittele. Haittaohjelmat ja sivustot itsessään nyt voivat heitellä mitä vain alertteja.

Siis väitätkö nyt ihan tosissasi, että kaikkia linkkejä ja sivustoja ei kannata availla?
Jos selain siis ilmoittaa, että olet miljoonas kävijä ja voitit palkinnon niin sitä ei sitten kannatakaan avata?

Siis väitätkö nyt ihan tosissasi, että kaikkia linkkejä ja sivustoja ei kannata availla?
Jos selain siis ilmoittaa, että olet miljoonas kävijä ja voitit palkinnon niin sitä ei sitten kannatakaan avata?

Tarkoitin siis juurikin, että itse selainhan ei tuossa ilmoita mitään vaan sivusto. Ja sivustot nyt voivat vilautella mitä tahtovat.

Tarkoitin siis juurikin, että itse selainhan ei tuossa ilmoita mitään vaan sivusto. Ja sivustot nyt voivat vilautella mitä tahtovat.

Juu, näinhän se menee. Kyllä niitä sitten riittävän moni aina klikkailee niin saavat matojansa jaeltua.

On ihan oikeasti hankala selittää ihmisille tietotekniikkaan liittyviä asioita, kun lähtötasoja on monenlaisia ja monet, jotka olettavat kovasti asioista tietävän ovat eniten pihalla. Pahoittelut siis, jos selitin itsestäänselvyyksiä.

On ihan oikeasti hankala selittää ihmisille tietotekniikkaan liittyviä asioita, kun lähtötasoja on monenlaisia ja monet, jotka olettavat kovasti asioista tietävän ovat eniten pihalla. Pahoittelut siis, jos selitin itsestäänselvyyksiä.

No tuota... IT-alalla yli 10 vuotta töissä, joten saatan mä nyt jotain noista ymmärtää.
Tosin, oma tekeminen jotain ihan muuta kuin interweb, mutta kyllä nuo tietoturvan perusasiat ihan kohtalaisesti hanskassa on. Hanskan sijainnista tosin ei tällä hetkellä tietoa.

Tällaista muuten on IT-alalla työskentely, jos joku on sitä joskus ihmetellyt:
11061198_10152917762798450_7127702399144319505_n.jpg

Back
Ylös Bottom