Tuo kuva on approved.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo kuva on approved.

Minulta ei ole poistettu viestejä vaikka olen joskus kehoittanut jotakuta syömään paskaa. Ilmeisesti kehoitus oli siis aiheellinen.
Jostain syystä internetissä tuntuu olevan enemmän ok sanoa että "syö paskaa" kuin "sinulla on typeriä viestejä".
Hetkinen, tämän perusteella jutunmukainen käytös ei olisi yleisesti hyväksyttävää? Kylläpä ihmiset valittaa pienistä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015052819760313_uu.shtml
Jostain syystä internetissä tuntuu olevan enemmän ok sanoa että "syö paskaa" kuin "sinulla on typeriä viestejä".
Mun viestejä ainakin saa haukkua typeriksi. En tosin ole varma miten suhtautuvat siihen. Ainakin osa niistä saattaa olla aika herkkiä ottamaan itseensä.
Omat viestinihän ovat niin säkenöivän älykkäitä että en ole joutunut kokemaan. Siitä tuli kyllä haukut kun yritin lohduttaa jotain sinkkuketjussa että ei se haittaa jos ei vielä ole tyttöystävää.
Olisit käskenyt syömään paskaa. Ehkä se olisi toiminut paremmin?
Hetkinen, tämän perusteella jutunmukainen käytös ei olisi yleisesti hyväksyttävää? Kylläpä ihmiset valittaa pienistä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015052819760313_uu.shtml
En ole uskaltanut lukea koko ketjua enää kun lisäsivät siihen että sinkut vain saavat kirjoittaa. YHYYY
Niin, mutta eihän siinä sanota, että ei saa lukea.
En minä oikein jaksa lukea sivusta keskustelua johon ei saa osallistua jos sattuisi huvittamaan.
En minä oikein jaksa lukea sivusta keskustelua johon ei saa osallistua jos sattuisi huvittamaan.
Se on kyllä totta. Se on vähän sama kuin pitäisi kuunnella keskustelua, mutta ei olisi lupaa sanoa mitään vaikka keskustelijat olisivat idiootteja ja kokoajan väärässä.
Se on kyllä totta. Se on vähän sama kuin pitäisi kuunnella keskustelua, mutta ei olisi lupaa sanoa mitään vaikka keskustelijat olisivat idiootteja ja kokoajan väärässä.