Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minulta ei ole poistettu viestejä vaikka olen joskus kehoittanut jotakuta syömään paskaa. Ilmeisesti kehoitus oli siis aiheellinen.

Jos on aiheellista kehottaa syömään paskaa niin mitäs niitä sitten poistelemaan.
Mä pystyn heti miettimään useammankin henkilön, joiden olisi hyvä syödä paskaa.

Minulta on poistettu jokunen viesti. Mutta varmaan ovat olleet juuri Lontoon nakkereiden käsialaa. Sanoudun niistä irti.

edit. Mutta syöhän moni ihminen paskaa päivittäin ja vieläpä täysin vapaaehtoisesti. Itsekin söin eilen.

Jostain syystä internetissä tuntuu olevan enemmän ok sanoa että "syö paskaa" kuin "sinulla on typeriä viestejä".

Mun viestejä ainakin saa haukkua typeriksi. En tosin ole varma miten suhtautuvat siihen. Ainakin osa niistä saattaa olla aika herkkiä ottamaan itseensä.

Mun viestejä ainakin saa haukkua typeriksi. En tosin ole varma miten suhtautuvat siihen. Ainakin osa niistä saattaa olla aika herkkiä ottamaan itseensä.

Omat viestinihän ovat niin säkenöivän älykkäitä että en ole joutunut kokemaan. Siitä tuli kyllä haukut kun yritin lohduttaa jotain sinkkuketjussa että ei se haittaa jos ei vielä ole tyttöystävää.

Omat viestinihän ovat niin säkenöivän älykkäitä että en ole joutunut kokemaan. Siitä tuli kyllä haukut kun yritin lohduttaa jotain sinkkuketjussa että ei se haittaa jos ei vielä ole tyttöystävää.

Olisit käskenyt syömään paskaa. Ehkä se olisi toiminut paremmin?

En ole uskaltanut lukea koko ketjua enää kun lisäsivät siihen että sinkut vain saavat kirjoittaa. YHYYY

Niin, mutta eihän siinä sanota, että ei saa lukea.

En minä oikein jaksa lukea sivusta keskustelua johon ei saa osallistua jos sattuisi huvittamaan.

Se on kyllä totta. Se on vähän sama kuin pitäisi kuunnella keskustelua, mutta ei olisi lupaa sanoa mitään vaikka keskustelijat olisivat idiootteja ja kokoajan väärässä.

Back
Ylös Bottom