harvoin näkee noin vahvaa ja samaan aikaan komeaa nostajaa:wtf:
Vihjaatko, että voimanosto ois rumien sikojen hommaa? Hyi sua..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
harvoin näkee noin vahvaa ja samaan aikaan komeaa nostajaa:wtf:
Nyt tuli taas 100% höpöhöpöä.
Mikäs tuossa oli höpöä?
Näin mulle ainakin urheilulääkäri sanoi, kun totesi hyppääjän polven oikeassa polvessa. Itsellä tuo vastus medialis on todellakin edelleenkin todella pieni verrattuna reiden muihin lihaksiin.
Ei ne välilevyt kyllä eteenpäin nojailusta kyykyssä pullahtele. Vähän hassua retostella 20 vuoden kokemuksella ja sitten levittää täysin väärää tietoa.

Aijaa mitenhän se mulla sitten meni. Liikaa etukumarrusta tuli otettua, kun jaloissa ei ollut ruutia riittävästi isoihin romuihin. Sarjan lopussa asento petti ja siinä se oli. Pyrkimällä pitämään selän enemmän pystyasennossa reeni menee jaloille eli sinne mitä pyritään reenaamaan. Hyvinhän tuo Tomppa tuossa otti mutta nuori heppu niin kannattaa vähän toppuutella.
Oletko siis sitä mieltä, että kannattaa nuorille opettaa tekemään kyykkyä samallalailla kuin hyvää huomenta liikettä?
Tuosta vielä Tokolan mallia kyykylle
https://www.youtube.com/watch?v=fKr8-HkIAsw&index=1&list=LLJG3ElGO-4n137CrckKDMJA
Tokolan kyykyt on hienoja, mutta ei voimanostoon mitenkään optimoituja.
Onko voimanostossa sitten väärin hyväksikäyttää elastisuutta ja tehdä nosto sillä mahdollisimman taloudelliseksi? Mun mielestä ei kannata ihan tosta noin vaan lähteä erittelemään pano/voimanostokyykkyä täysin erilaisiksi. Mä ainakin sanoisin, että kannattaa kyykätä elastisesti jos siihen pystyy myös isoilla raudoilla.
En siis nyt syytä enkä halveksu sun sanomaa millään tavalla, vaan haluisin vaan tietää, että miksi sun mielestä ei voimanostossa kannattaisi hyödyntää pomppua?
Onko voimanostossa sitten väärin hyväksikäyttää elastisuutta ja tehdä nosto sillä mahdollisimman taloudelliseksi? Mun mielestä ei kannata ihan tosta noin vaan lähteä erittelemään pano/voimanostokyykkyä täysin erilaisiksi. Mä ainakin sanoisin, että kannattaa kyykätä elastisesti jos siihen pystyy myös isoilla raudoilla.
En siis nyt syytä enkä halveksu sun sanomaa millään tavalla, vaan haluisin vaan tietää, että miksi sun mielestä ei voimanostossa kannattaisi hyödyntää pomppua?
(pakko oli)Ymmärrän, että hävettää, kun meidän porukka rantautuu salin perukoille, pitää karmeeta melua ja kertoo paskoja juttuja. Ei sellaisen jengin läheisyydessä mielellään näyttäydy. :DJaa jokeli on yks niitä vahvoja poikia keen takia meitä kynäniskoja hävettää käyä monnarilla..!
Thänks! Ei sillä päkiäkyykyllä mitään oikeaa funktiota tuossa ollut, lähinnä "teen koska pystyn" -leveilyä. Syksyllä tuli tosin jonkin verran tehtyä tuon tyylistä ihan etureisiä bodaillessa. Vastaa tuntumaltaan aika pitkälti hack-kyykkyä.Tosi komea 150 työntö jokelilta. Jos saa kysyä, mikä funktio tuolla lopun päkiäkyykyllä on?
Edit. Millainen tuo panokyykky muuten on?(pakko oli)
No eikö tuo nyt ole aika ilmiselvää, jos mietit mitä se vastus medialis tekee? Ojentaa polvea. Se, kääntyykö polvet sisäänpäin kyykyssä on kiinni reiden loitontajien/lonkan ulkokiertäjien voimasta, lonkkien liikkuvuudesta ja tietty tekniikasta.
Edit. Varmaan se sun urheilulääkäris on tarkoittanut, että toi medialis vaikuttaa polvinivelen asentoon/stabiliteettiin ja olet tajunnut väärin?
Voihan se olla, että olen ymmärtänt jotain väärin. Onhan tuosta jo pari vuotta aikaa kun lääkärillä kävin. Kovasti tuota vastus medialista piti vain jumpata. Ehkä se sitten jeesaa itse vaivaan...
Tuli mieleen sekin, että ethän vaan sekoita vastus medialista ja gluteus mediusta?
Pakko ottaa itekki kantaa keskusteluun. Itekki kävin tossa vuos takaperin valittelemassa urheilulääkärillä polvivaivoja. Lopputuloksena totes mun kohdalla, että reiden ulkosyrjät dominoi liikaa ja vastus medialis on liian heikko, minkä seurauksena vääristää liikeratoja. Suositteli kans kovaa reeniä ja kuntoutusta vastus medialikselle. En sit tiiä meneekö yks yhteen kyykkäämisessä ilmenevän polvien sisäänkääntymisen kanssa, mut itellä ainaki vähentynyt huomattavasti ku saanu kuntoutettua ja vahvistettua vastus medialista.