Team M&M Podcast

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
91ade248a760ba0264523e69e43d60d1.png

Kannattaako naturaaliboudailijan, cbb jannun tms. Käyttää erikoistekniikoita dieetillä? Onko tästä hyötyä? Riittääkö lihasmassan ylläpidoksi suorat sarjat?

Se cam versio pitäis upottaa tohon päävideoon alareunaan, eikä näin erikseen julkaistuna.

No en mä tiiä, kyllä toi oli mun mielestä jees noinkin kunhan vaan äänet sai osumaan edes vähän kohilleen. Jos se olisi pienenä alareunassa niin siitä ei oikeen näkisi mitään, varsinkaan kännykän tai tabletin ruudulta. Teidän pitää kuvata uus asap niin pääsette testaamaan :)

Mä tykkäsin kanssa cam-versiosta. Molemmille varmaan oma katsojakuntansa, jollei niitä halua lähteä yhistämään. Hyvä podcasti :thumbs:

Noniin amattimiehet :) miten ne makrot pitäs nyt jakaa. ainakin 2-2.5g proteiinia per paino kilo mutta miten rasva ? hiilari varmaan riittävästi mutta kertokaa toki sekin. olen ns massakaudella mutta en millään sika bulkilla joten menen vain plussa kaloreilla jotta kehytystä tulisi mutta en halua sitä kuuluisaa ylimäärästä liikaa :) kiitos.

- - - Updated - - -

ja voi piiip ku ei aina muista kysyy kaikkee kerralla :D mites sitten kun aletaan biettaamaan niin pitääkö pudottaa hiraasti makroja ja lisätä airobista vai riittääkö korkea sykkeinen treeni ja proteiinit pidetään tottakai ylhäällä mutta kummasta rasvasta vai hiilareista tiputettaan ensin ?

ja sitten viellä kun nyt alkuun päästiin niin miten lepo päivät pidetäänkö sillon kun tuntuu vai painetaanko mennä esim 2 ja off vai esim 5 ja väli jos esim virkeys ja palutuminen käy nopesti ?

Saatte valita ihan keneltä kehonrakentajalta tahansa vain yhden lihasryhmän ja tehdä yhden superkehonrakentajan! Esim selän ottaisitte Colemanilta ja kädet vaikka Rölliltä.

tuleeko suomesta vai ruotsista paremmat kehonrakentajat ammattilais- ja amatööripuolella?
Kuka on teistä kautta historian kovin suomalainen ja ulkomaalainen kehonrakentaja?

Back
Ylös Bottom