Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähän noi vajaaksi jää. Ei mitenkään pahasti mun silmään, mutta jää kuitenkin.Voi hyvänen aika ku mun kyykyt on korkeita. Kyykätessä kyllä tuntu syvemmiltä, mutta ei kai ne sit ollu. Tai sit kuvakulma hämää. Kolmannessa toistossa petti vähä paketti pohjassa ja aika railakkaasti kaatu eteen. Seuraavassa sarjassa sitten otin kutosen samalla raudalla. Useampikin on sanonut että on mun kyykyt riittävän syviä voimanostoon, mutta videolla ei siltä näytä. Kai se on otettava yks video sivusta ja matalemmalta.
Kyllä joulu on vaan kehittymisen aikaa! Eilen joulupöhö päällä penkissä tärähti huima pr-sarja. Entinen toistoennätys kyseisellä painolla 4 toistoa. :wtf:
Näin minunkin silmään. Piru ku ei salilla käy ketään kuka osais oikeasti opastaa että sais kyykyn tekniikan kuntoon.
Tai en minä onko tuossa tekniikassa itessää pahasti vikaa, mutta osais kertoa mistä kiristää ku ei mene alaspäin ilman että lantio dippaa kovasti.
Näin minunkin silmään. Piru ku ei salilla käy ketään kuka osais oikeasti opastaa että sais kyykyn tekniikan kuntoon.
Tai en minä onko tuossa tekniikassa itessää pahasti vikaa, mutta osais kertoa mistä kiristää ku ei mene alaspäin ilman että lantio dippaa kovasti.
https://www.youtube.com/watch?v=PwIxWNaLUgo&list=UUk7pd0s1722Ad91GG0AKLjA
Tuosta näät aika hyvin mitä mulla tapahtuu kun menee syvyyteen. Eli se lantio tosiaan pudottautuu alas, ja polvet menevät pikkuisen eteenpäin. Itse en kyykätessä edes tiedosta tuota, se tulee jotenkin automaattisesti.
E: Mazarus tuossa jo mainitsikin, että pystympi asento auttaa syvälle pääsemisessä. Itsellä on kaikki voima takaosastolla, niin kyykkään tommosessa julle-asennossa.
Itelläkin takaosasto reilusti vahvempi kuin etureidet, niin siksipä haluisin pystyä hyödyntää sitä. Täytyy ens kerralla kuvata ja kahtoa miten pahasti lantio dippaa alemmas mentäessä. Pyrin kuitenkin siihen että se lantio ei dippais.
Menee aika rajusti offiksi, mutta jos tämän kerran. Itse olen ainakin kyykyssä sillä linjalla että jos tuo dippaus ei tee kipeää niin antaa palaa vain. Aikamoinen liikkuvuus pitää olla että pääsee syvyyteen ilman dippausta low barilla.

joo se on vaikeeta saada pidettyy noi polvet sisäänpäin kääntyneinä varsinkin maksimeis, mutta hyvä tekniikka on tärkeää, että pysyy paikat ehjinä. No onneks noita ykkösii ei tuu joka päivä tehtyy.