Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

sori lättäjalat pienoisine pohkineen :PMitenkä, ruoskii pohkeita niillä? Kietoo pohkeen ympärille että veri pakkautuu pohkeeseen?
Kuinka tarpeellisena pidätte noita istuen tehtyjä pohjenousuja? Itse olen käsittänyt, että kyseessä on jo suoranainen hifistely liike, sillä suorin jaloin tehdyt ottavat mainiosti koko pohkeeseen, toisin kuin istuen tehdyt, jotka ottavat siis aika yksinomaan siihen soleukseen. Onko niitä oikeasti järkevä tehdä, jos vaihtoehtona on tehdä vaikkapa enemmän sitten suorin jaloin pohjeliikkeitä? Kun ottaa huomioon kuinka pieni lihas se soleus vieläpä on.
Mulla oli pohkeen ympärys puolimetriä kun pääsin ripille ja isoina on pysyt sen jälkeise 15 vuottakin, (lisäksi olleet ainoa osa meikää joka ei ole rasvan peitossa)
olen jättänyt pohje treenit lähes kokonaan, kun ei mahdu enää saappaaseen ja se on näissä kalahommissa melko ikävää.
Mutta toinen suurempi ongelma on niiden krampaaminen öisin tai hiukan pitemmässä pännissä, millä jeesuksella sen saa loppumaan?
Magnesiumia tulee vedettyä ainakin se 400mg pilleri/vrk.
Pohkeisiin ja niiden armottomaan rankaisuun liittyen: Osaako kukaan auttaa sellaisessa vaivassa, kun mulla tulee usein jalkapohjiin aivan helvetilliset kivut vaikka pohkeissa riittää vielä ruutia ja joudun lopettamaan sarjan kesken. Eli jalkapohjat menee ikään kuin hapoille. Samaa kipuilua ollut penskasta asti erityisesti luistinten kanssa. Ja lättäjalat lienee syynä tähän. Tähän asti havainnut samaa ongelmaa useissa pohjeliikkeissä: seisten smith, seisten ja istuen käsipaino, isuen kone, mutta erityisesti prässissä.
Hyviä vinkkejä / liikkeitä, joilla tämän ongelman voisi kiertää? Arvostusta vastaajille!
Pohkeisiin ja niiden armottomaan rankaisuun liittyen: Osaako kukaan auttaa sellaisessa vaivassa, kun mulla tulee usein jalkapohjiin aivan helvetilliset kivut vaikka pohkeissa riittää vielä ruutia ja joudun lopettamaan sarjan kesken. Eli jalkapohjat menee ikään kuin hapoille. Samaa kipuilua ollut penskasta asti erityisesti luistinten kanssa. Ja lättäjalat lienee syynä tähän. Tähän asti havainnut samaa ongelmaa useissa pohjeliikkeissä: seisten smith, seisten ja istuen käsipaino, isuen kone, mutta erityisesti prässissä.
Hyviä vinkkejä / liikkeitä, joilla tämän ongelman voisi kiertää? Arvostusta vastaajille!