Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Jaahas kannetaan oma korsi kekoon. tässä oon vähän koittanu hioa tota kyykyn tekniikkaa kuntoon.
[video=youtube_share;7djyIhMrGMI]http://youtu.be/7djyIhMrGMI[/video]
Mitä sanoo raati?

ja vielä melkein vuoden tauon jälkeen kokeilin etukyykkyä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jaahas kannetaan oma korsi kekoon. tässä oon vähän koittanu hioa tota kyykyn tekniikkaa kuntoon.
[video=youtube_share;7djyIhMrGMI]http://youtu.be/7djyIhMrGMI[/video]
Mitä sanoo raati?

ja vielä melkein vuoden tauon jälkeen kokeilin etukyykkyä.
Onpas tutun näköinen sali. Hämeenkyrön jäähalli?

Ehtoota! Laitetaan vastapainoksi kyykky-kinasteluun pitkästä aikaa kokoontumista jullien kanssa. Kehitettiin tämmönen "treenileiri" missä pe-su vejeltiin reeniä PKseudun muutamilla saleilla. Kaikkea mitä videoissa esiintyy ei kannata ottaa tosissaan ja lopussa odotus palkitsee, jos ja kun sisällöltään näistä ei mitään saa irti. Ihan loistava setti, täyttä timanttia tämmöseen kynäniskapojan dieettiarkeen!

Unohdin tasata ääntä, eli voi olla aika ajoin semikorkea. Pahoittelut siitä, mikäli näitä erehdyt katsomaan. Ens viikolla en laita tänne ainuttakaan videota. :piis:

Kiitos ja anteeksi. Kaikkien puolesta. Saleista kiitoksia Mayor'sille ja Power Fitille, kun ilmasiks päästiin. TG:lle ei ekakertalaisetkaan päässyt kokeilemaan.

Esim. tuossa sellainen todella syvä pn-kyykky mitä sanoin.
katso liitettä 122872

Eihän tuo ole syvää nähnytkään. Jos viljellään niitä ATG-puheita niin sitten kanssa kyykätään lattiaan asti.

Screen Shot 2014-11-30 at 21.20.09.webp

Tänään päätin alkaa opettelemaan penkkiä jalkapohjat kokonaan maassa. Perse edellä puuhun tietenkin että ensin otin työsarjat jonka jälkeen totesin että ehkä sitä tekniikkaa vois vähän hakea kun ei siitä mitään tullut. Kommenttia onko edes kisahyväksytty asento ja onko jotain korjattavaa.

Tänään päätin alkaa opettelemaan penkkiä jalkapohjat kokonaan maassa. Perse edellä puuhun tietenkin että ensin otin työsarjat jonka jälkeen totesin että ehkä sitä tekniikkaa vois vähän hakea kun ei siitä mitään tullut. Kommenttia onko edes kisahyväksytty asento ja onko jotain korjattavaa.

Hyväksyttävältä näyttää ainakin minun kokemattomaan silmääni. Itsellä hyvin samanlainen tekniikka, ja kaikki ylös asti tulleet nostot tähän mennessä 3-0 läpi.

Kengistä vielä sen verran että niilläkin on merkitystä. Helpommin saat pidettyä koko jalkapohjan lattiassa esimerkiksi PN-kengillä, tai vastaavilla joissa on täysin tasainen pohja.

Kengistä vielä sen verran että niilläkin on merkitystä. Helpommin saat pidettyä koko jalkapohjan lattiassa esimerkiksi PN-kengillä, tai vastaavilla joissa on täysin tasainen pohja.

Paitsi, että pn-kengissä nimenomaan ei ole tasainen pohja. Mutta totta – niillä saa kantapään vähän ylemmäs, jolloin voi olla vähän helpompi saada jalkoja mukaan nostoon.

Paitsi, että pn-kengissä nimenomaan ei ole tasainen pohja. Mutta totta – niillä saa kantapään vähän ylemmäs, jolloin voi olla vähän helpompi saada jalkoja mukaan nostoon.
eikö? itse olin ymmärtänyt että pn-kengissä on tasainen pohja ja korkeampi kanta, jotka taas ovat eri asioita

Niin no juu, mutta jos nyt en ihan väärässä oo, on tossa videolla painikengät jalassa. Niissäkin on tasainen pohja. Ilmauksen kaikissa merkityksissä: ei ole pahemmin mitään pohjassa eikä ole kantapäässä korkoa.

Tämänaamuista vetomaksimia. Meinasi olla raskas, mutta nousihan tuo sitten kuitenkin :)

Eikö äijällä ollu video missä vedit kaks markkaakin koskus?!??! Onko jätkä ollu kipeenä vai mikä on kun ei jätkä vedä enää tota kahta markkaa?

Hyväksyttävältä näyttää ainakin minun kokemattomaan silmääni. Itsellä hyvin samanlainen tekniikka, ja kaikki ylös asti tulleet nostot tähän mennessä 3-0 läpi.

Juu on tiedossa ja pn-kengät ostanki tällä tai ens viikolla. Painikengät on aika epävakaat tuolla tyylillä nostaessa.

E: Ja mitä helvettiä lolwtf?

Back
Ylös Bottom