Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Seuraava opetusvideo tulee sitten 1000kilosta :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei voi muuta sanoo ku, YEEHH AAHAHAHA!

p.s. Vituttaa tollaset painojen tiputtelijat. Onneksi suurin osa kuitenkin tajuaa kuinka naurettavaa se on!
Et kai sä oo tosissas? Painonnostotreeniä ilman painojen pudottamista?
Tiettyjen salien kulttuuriin kuuluu että treenataan kovaa, mistä saattaa jotain ääntäkin päästä. Itse ainakin haluan treenata vastaavissa paikoissa.

ps. Sinulle suosittelen jatkamaan treenaamista siellä elixialla.

Et kai sä oo tosissas? Painonnostotreeniä ilman painojen pudottamista?
Tiettyjen salien kulttuuriin kuuluu että treenataan kovaa, mistä saattaa jotain ääntäkin päästä. Itse ainakin haluan treenata vastaavissa paikoissa.

ps. Sinulle suosittelen jatkamaan treenaamista siellä elixialla.

Hehe,

En oo tosissani.
Sarkastisesti tuossa siteerasin Spitferan "hyvinvointikeskus treenarin" idiotismia sisältävää kommenttia.
Kellarissa se minäkin olen ja päivittäin todistan näiden balleriinojen painoihin kohdistuvaa kiukkuilua.
Kävi se carniskin siellä yks päivä jalkojaan heiluttelemassa.

Joo hyvä. Vissiin siis samalla salilla treenataankin Hervannassa. Täällä kun välillä tulee näitä älyn väläyksiä ihmisiltä, niin ei voi olla aina varma. :)

Tanko on melko korkealla niskassa ja kantapäät käy vähän ilmassa. Muuten aika jees. Kokeile pudottaa tankoa muutam sentti alemmas ja yritä pitää paino koko ajan kantapäillä.

Taas välillä kyykkyni form check. Videossa 531 Boring But Big -ohjelman toiseksi viimeinen kymppi, enkä näköjään ihan osannut laskea oikein. Omaan silmään alaselkä näyttäisi melko hyvältä, mutta onko se sitä? Onko jotain muuta huomautettavaa?

https://www.youtube.com/watch?v=rqFouZumAAw

Huonot kengät tuollaiseen kyykkyyn, muuten ei mitään vikaa. En tiedä miksi täällä on kaikki aina neuvomassa, että tanko alas selkään aivan turhaan. Se ei edes toimi tuollaiseen kyykkytyyliin.

Jos tuosta nyt jotain negatiivista pitää kaivaa, niin näyttää vähän siltä, että sulla häviäis keskivartalosta jännitys pohjassa. Niin ei välttämättä edes käy, mut voisit kiinnittää siihen huomiota, ja päätellä itse käykö niin. Näyttää kyllä muuten hyvältä munkin silmiin.

Huonot kengät tuollaiseen kyykkyyn, muuten ei mitään vikaa. En tiedä miksi täällä on kaikki aina neuvomassa, että tanko alas selkään aivan turhaan. Se ei edes toimi tuollaiseen kyykkytyyliin.

Varmaan sen takia että tajutaan että kyykyssä on jotain vikaa, mutta ei osata ihan kuitenkaan kertoa mitä ja miksi.
Tässä kyykyssä tangon liikerata on huono, tanko ei kulje suoraa rataa vaan alhaalla tanko on reilusti edessä. Oikea paikka olisi tuossa missä vaikkapa tumpan profiilikuvassa.

squat.webp

Buttwinkkiä löytyy myös reilusti micko_L :n kyykystä.

hyvä kyykky tähänkin silmään, mutta kenkävalinta tosiaan hieman kyseenalainen. Ja ei kyllä ole buttwinkkiä, ainakaan reilusti, niinkuin kaseiini sanoi...

En mie mistään lowbarista puhunu. Jos siis mulle tarkotit. Pikkusen alaspäin että ei ole tuossa nikamien päällä(ainakin näyttää että olis). Pikkusen ku nojaa taakseppäin niin tulee tuo tanko oikeaan linjaan ja pysyy paino kantapäillä :)

Back
Ylös Bottom