Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pieniä painoja mutta heikkona on pakko olla tyytyväinen. Vähän alko jo luisua tanko käsistä kun en remmeistä tykkää ja mankkua ei saa tuolla salilla käyttää
Joku syy mikset kuoleta, Joppa?
Se kuoletus vaan on tavallaan yksi perusidea tossa, ainakin jos niitä hyötyjä hakee.
Pieniä painoja mutta heikkona on pakko olla tyytyväinen. Vähän alko jo luisua tanko käsistä kun en remmeistä tykkää ja mankkua ei saa tuolla salilla käyttää
Liian vähän voimaa.
Jos totta puhutaan, tuskin hyödyn tosta boksikyykystä yhtään mitään. Nyt mulla on kyykyn kanssa ollut vaan pitkään tosi isoja ongelmia, niin pyrin tekemään vaan treenejä jonka jälkeen tuntuu hyvältä ja voi olla tyytyväinen. Ihan sama oikeestaan mitä teen. Motivaatio koko salihommiin katoaa aivan kokonaan, jos treeni toisensa jälkeen on ihan täyttä paskaa. Kaikennäköstä oon kokeillut kyllä, jotta taas sais treenit menemään hyvin. Hauskaahan tän harrastuksen kuuluu olla, joten palautan hauskuuden nyt ihan ekana. Toinen vaihtoehto olis lopettaa kokonaan, mutta enhän minä sitä halua.
Kokeile huvikses tätä jto:n kyykkyohjelmaa, jos kyykky tökkii. Tuota on moni kehunut. Itellä on tota nyt 4. viikko menossa ja tosi mukavan oloista treeniä, kaikki sarjat on olleet tosi helppoja ja jopa 85% raudatkin tulee todella terävästi ylös. Tuo keskimmäinen treeni on aina nopeusvoimaa. Maastaveto kannattaa ehkä jättää pois ton ajaksi. Itellä on tuossa apuina maanantaina hip thrust ja perjantaina ghr.
ihan hyvän näkönen veto, mutta minkä helvetin takia otit ilmat sisään videon alussa jonka jälkeen vielä nytkytit 30 sekuttia persettä? Eikö olisi parempi ottaa ilmat ja suorittaa veto lähes välittömästi?
Hain asennon valmiiks, viimehetkellä päätin että jalat ei ollu hyvin ja aloin korjaamaan. Siitä johtuu kaikki turha twerkkaus ja muu heiluminen. Lupaan vetää ens kerralla vähemmällä heilumisella :(
Voishan sitä. Ainoo vaan, että en oikein tiedä mistä maksimista painot laskis. Pari treeniä sitten 3x8 120kg oli aivan paperia ja tuntu tosi hyvältä valakyykkyjen jälkeen, mut viime treenissä 5x120kg oli jo tiukka eikä tekniikka meinannu pysyä kasassa. Sen jälkeen 130 kilolla ei tullu ku kolmonen – neljäs jäi raudoille. Tommosta se on ollu jo monta kuukautta. Ihan all time sarjaennätys mulla on 5x140kg ja 145kg on ykkösmaksimiennätys. Ihan hullua. Jos nyt pitäis maksimi kokeilla, vois olla, että tulis tuurilla 150kg, mut ihan yhtä hyvin se vois jäädä jo 130 kiloon.
Voishan sitä. Ainoo vaan, että en oikein tiedä mistä maksimista painot laskis. Pari treeniä sitten 3x8 120kg oli aivan paperia ja tuntu tosi hyvältä valakyykkyjen jälkeen, mut viime treenissä 5x120kg oli jo tiukka eikä tekniikka meinannu pysyä kasassa. Sen jälkeen 130 kilolla ei tullu ku kolmonen – neljäs jäi raudoille. Tommosta se on ollu jo monta kuukautta. Ihan all time sarjaennätys mulla on 5x140kg ja 145kg on ykkösmaksimiennätys. Ihan hullua. Jos nyt pitäis maksimi kokeilla, vois olla, että tulis tuurilla 150kg, mut ihan yhtä hyvin se vois jäädä jo 130 kiloon.