Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

[video=youtube_share;6kzasywvKrk]http://youtu.be/6kzasywvKrk[/video]

Nostalgian huminaa alkuajoilta.. siirrettynä vanhoilta vhs videoiltani.
Katsoo ken jaksaa. Voi kiesus sentään..:face:

Kerrankin jotain videolla.. Vetävien treenit ja leukojen 3rm ramp. Alla rive ja mave nousut joten eiköhän tuoreena se 3 toistoa tulis puhtaasti ;) aamupaino 86kg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[video]https://www.facebook.com/video.php?v=10152416068247297&l=8074418509131902304[/video]

Joo elikkäs mave polvien alapuolelta ilman pukkeja, yritin takareisille niin kovaa, että tuo selkä vähä kaartuu. Ja menin kyllä liian vauhilla alaskin. Luo vähän harhakuvaa tuo kulma kamerassa ja housut puoliperseessä, ei se niin karmea ole miltä näyttää. Tai sitten on.

[video]https://www.facebook.com/video.php?v=10152415976122297&l=7568161168618114879[/video]

Tuossa sitten penan voimia vähän kokeilin bulkin alussa. Piti vähän ninku vitosta ottaa, mutta kramppas takareisi ja enpä tiedä olisko muutenkaan tullu. Tangossa 125kg, tai no toi tanko normaalia kai hieman painavempi, en muista oisko kilon.

[

Tuossa sitten penan voimia vähän kokeilin bulkin alussa. Piti vähän ninku vitosta ottaa, mutta kramppas takareisi ja enpä tiedä olisko muutenkaan tullu. Tangossa 125kg, tai no toi tanko normaalia kai hieman painavempi, en muista oisko kilon.

hyi vittu miten sulla on nuo ranteet

hyi vittu miten sulla on nuo ranteet

Näyttää vaan. Toiselta puolelta kämmentä ihan paikoillaa kämmenen alaosalla ja toiselta yläosalla, niin saan sen sentin kaks eroo nostoon, auttaa aivan tolkuttomasti itsellä siihen ite nostoon. Ei tuo satu yhtään, näyttä vaan tuon kalansilmöefektin takia tuollaselta vänkyrältä. Aloin penkkaan noin, kun jostain se matka lyhennettävä vähän. Kaarta en oikein voi ottaa. Sama se.

oli miten oli . eiköhän tuoki korjaannu kun pääset isompiin rautoihin käsiksi. ei kestä siellä enää punnerrella nuin. rannetuet jo korjaa paljon.^^

Mä kyllä jaksan pitää ne ranteet suorassa helposti. Pidän ne tarkotuksella noin, koska tuo lihas peukalon alapuolella tekee sitä nostomatkaa pari senttiä lisää ellen tee apinaotteella. Ei ole ikinä ollut minkäänlaisia rannevaivoja.

Mä kyllä jaksan pitää ne ranteet suorassa helposti. Pidän ne tarkotuksella noin, koska tuo lihas peukalon alapuolella tekee sitä nostomatkaa pari senttiä lisää ellen tee apinaotteella. Ei ole ikinä ollut minkäänlaisia rannevaivoja.

Niin eli siis se paino pääasiassa lepää tuossa pikkurillin alla olevalla ranteen osalla, en tiedä sen nimeä. Eikä kokonaan sormilla.

[video]https://www.facebook.com/video.php?v=10152416068247297&l=8074418509131902304[/video]

Joo elikkäs mave polvien alapuolelta ilman pukkeja, yritin takareisille niin kovaa, että tuo selkä vähä kaartuu. Ja menin kyllä liian vauhilla alaskin. Luo vähän harhakuvaa tuo kulma kamerassa ja housut puoliperseessä, ei se niin karmea ole miltä näyttää. Tai sitten on.

[video]https://www.facebook.com/video.php?v=10152415976122297&l=7568161168618114879[/video]

Voiko joku viisaampi kertoa, miksi joku pitää VYÖTÄ penkatessa?!? Joskus nähnyt vyötä käytettävän ylätaljassakin... Mihin tämä vyönkäyttö oikein perustuu? Itse en koskaan käytä kyseistä apuvälinettä, mutta olen kuullut sitä käytettävän mavessa ja kyykyssä lähinnä.

Voiko joku viisaampi kertoa, miksi joku pitää VYÖTÄ penkatessa?!? Joskus nähnyt vyötä käytettävän ylätaljassakin... Mihin tämä vyönkäyttö oikein perustuu? Itse en koskaan käytä kyseistä apuvälinettä, mutta olen kuullut sitä käytettävän mavessa ja kyykyssä lähinnä.

Aina pitää käyttää vyötä ettei turhaan rasitu lihakset kun yrittää istuskella selkä suorana sarjojen välissä.

Samalla tavalla sitä vasten saa kroppaan painetta ku kyykätessä ja vetäessä. Kyllähän vyötä näkyy käyttävän lähes jokainen kova punnertaja. Äkkiseltään ajateltuna voimakkaalla kaarella punnertava saisi siitä apua kun selän alaosasto pysyy suoremmassa ja mutkaa tulee keski- ja yläselkään.

Mä tykkään käyttää penkissä vyötä raskaissa sarjoissa. En tiiä onko henkipuolen juttuja vaan, mutta tuntuu vaan asento tukevammalta.

"Parin toiston jälkeen huomattiin ettei muijan tarvinnut enää pitääkään kiinni."

Saako tuon parin itse valita vai voiko huonolla säkällä valikoitua naapurin pubijorma syliin?

Anyway, sairaat voimat, ihan sairaat. Oikeasti.

Tuo ei ole siis voimanostovyö vaan enemmän tuollainen lämmittävä/hieman tukeva, koska mutta on yliliikkuvat nikamavälit tai jotain, sekä syvät lihakset oli huonossa kunnossa ja sen kautta kai jokin revähdys/venähdys oli puolvuotta sitten.. En voi penkatessa tehdä kaarta isokis tai alaselkä ja kylki kipuilee monta päivää. Tuo vyö auttaa mua salilla pitämään paketin kasassa paremmin ja selän lämpösenä läpi treenin.

Back
Ylös Bottom