Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

2008 aloitin tosissani nämä levynostot. Vuodessa saimme ystävieni kanssa tehtyä viralliseksi GripBoard & World of Grip listoille 90% kaikista mahdollisista feateista mitä on ihmisen mahdollista suorittaa. Ahkeralla harjoittelulla ja lahjakkuudella pystyy suoritumaan esim: 2x20kg, 3x10kg, 5x5kg nostoista. Siitä eteenpäin homma muuttuu täysin. Esim 4x10kg pinch nostajia löytyy 2kpl maailmasta. 3x15kg 4kpl ja 20kg/25kg nostajia 5 herraa. Näissä kovimmissa jutuissa EI riitä vaikka olisi kuinka iso käsi koska jos ranteessa ei ole voimaa niin levyt pysyvät lattiassa. Näitä suorituksia tehdään joko yksi käsi kerrallaan tai kovin juttu on nostaa molemmat kädet samaan aikaan. Se on paljon vaikeampaa. Vaikea selittää mutta kokeilkaa salilla missä on rautaisia Eleiko tai Leoko levyjä. Laittakaa kantit sisäänpäin ja sileät pinnat ulos. Sitten magnesiumia kouriin ja nostamaan. Itse olen yrittänyt tätä 2x25kg/20kg tuplaa nyt vajaa 7 vuotta tuloksetta!!! Eipä tosin sitä ole kukaan muukaan kyennyt tekemään. Mä olen nyt tällä hetkellä ehkä kovimmassa kunnossa mitä ikinä ja KING KONG kisan sääntöpelleily sai mut niin kierroksille että ilmoitin eilen että tänään on se päivä kun mä vittu hoidan noi levyt!!! 2 tuntia 40min ja 16 pummia tuli mutta sen jälkeen onnistui. Päälle vielä uudet rekat Feat Of The Year haasteeseen. jos joku vielä meinaa ettei Suomalaisilla ole sisusa niin pää puskaan! Anteeksi kiroiluni videolla. Olkaa hyvä, tässä nauha:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kova temppu!

Kiitos.

Nosto on nyt virallisessa tarkastelussa ja uskon että menee läpi koska täyttää kaikki vaadittavat kriteerit. Ton jälkeen olis vielä se nostojen kuningas 2x25kg jäljellä ja sitten on kaikki purkissa ja voin siirtyä muihin touhuihin.
Hienoa että pakkiksella arvostetaan näitäkin juttuja mitkä ei sisällä penaa, kyykkyä tai vetoa. Kaikkea kannattaa jokaisen kokeilla. Ise pidän tätä juttua paljon kovempana kuin esim 300kg vetoa. Kolmosen vetokuntoon pääsi suht normaalilla treenillä mutta tämä otti liki 7 vuotta mikä pisti jo välillä ahistamaan. Mutta kaikki urheilu on hyvästä ja jokainen ketä pistää touhunsa julkiseen arvosteluun on paikkansa ansainnut.

Hienoa että pakkiksella arvostetaan näitäkin juttuja mitkä ei sisällä penaa, kyykkyä tai vetoa. Kaikkea kannattaa jokaisen kokeilla. Ise pidän tätä juttua paljon kovempana kuin esim 300kg vetoa. Kolmosen vetokuntoon pääsi suht normaalilla treenillä mutta tämä otti liki 7 vuotta mikä pisti jo välillä ahistamaan. Mutta kaikki urheilu on hyvästä ja jokainen ketä pistää touhunsa julkiseen arvosteluun on paikkansa ansainnut.

Täytyy tunnustaa, että ensimmäisen kerran nähdessäni teidän grippivideoita niin pyörittelin päätäni. Näytti ihan saatanan typerältä! Yhtenä kertana tuli nämä nöösihommat mieleen, kun olin juuri saanut tehtyä perinteisen punttitreenin. Otin punasen Leoko-levypainon ja päätin nostaa sormilla. Se liikkunu mihinkään lattiasta! Yritin toisen kerran ja taas epäonnistuin.

Mielipiteeni ei ole muuttunut. Lajinne on ihan paska! Pitäkää levypainonne!

Itse arvostan sitä, että joku jaksaa 7 vuotta tehdä töitä tavoitteensa eteen. On se tavoite sitten penkki, kyykky, grippijutut tai shakinpeluu. Työ ja panostus on mun silmissä arvostettavaa. Onnittelut!

heimopäällikkö: tuli tosta sarychevin rolling thunder-vedosta mieleen että paljonko nousee sulla siinä?
Vähän yli 100kg ja kisassa se maaginen 100.5kg. En voi puolustella heikkoa RT kuntoani pienikätisyydellä koska kaverillani, Alexeylla on täysin samankokoinen räpylä ja hänellä on nimissään lajin virallinen WR 150.5kg.

Pikkasen menee offtopic mutta postaan tämän koska oli RT jutunaiheena ja nyt on kahvan kimpussa "pari astetta" tykimmät äijät. Säännöt sanovat että ei saa tukea reiteen mutta vois joutua ainakin treenissä pitämään turpansa kiinni tossa porukassa! :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom