Crossfit

Meta title: 💥 CrossFit – Kovaa, kovempaa, kokonaisvaltainen 💥

Meta description: Räjähtävää voimaa, sykettä kohottavia metconeja ja toiminnallista treeniä, joka haastaa koko kropan joka kerta.

Toivotaan ettei Jonnen rikki menneet kädet vaikuta loppuun liikaa. Pakko ne on teipata/käyttää hanskoja jatkossa.
IMO hemmetin typerää lähteä tollaiseen wodiin paljain käsin.

Kyllä on miehet kasvanu vuoden 2009 Gameseista. Olis mukava kun painopiste siirtyis vähä enemmän tuon pyhän kolminaisuuden (cardio, gymnastics, weightlifting) kahdelle ensin mainitulle sakaralle. Toki sitä on nyt ollut jo vähän nähtävissä. Alkaa muuten "planeetan kovakuntoisin" titteli vähän menettää loistoaan jos ei esim. 3 mailia pysty yhtäjaksoisesti juoksemaan. Muutama tunti ja alkaa, odotan innolla tuota muscle up biathlonia!

Aika moni tosiaan vetää tuolla ilman hanskoja tai edes teippejä, ei ne nyt niin paljon voi olla tiellä? Tänään kun repii kätensä niin se on hauska sitten jatkossa koittaa repiä menemään.. Aiheeseen liittyen itse ajattelin et pitänee tilata jotkut gripit että on sitten olemassa jos tarvitsee joku pitkä rykäisy joskus tehdä. Normireeneissä ei viitsi pitää kun ei ne kädet sit koskaan tule mitään kestämään elleivät totu. Kokemusta roguen gripeistä? Rogue V2 Gymnastics Grips | Rogue Fitness

Aika moni tosiaan vetää tuolla ilman hanskoja tai edes teippejä, ei ne nyt niin paljon voi olla tiellä? Tänään kun repii kätensä niin se on hauska sitten jatkossa koittaa repiä menemään.. Aiheeseen liittyen itse ajattelin et pitänee tilata jotkut gripit että on sitten olemassa jos tarvitsee joku pitkä rykäisy joskus tehdä. Normireeneissä ei viitsi pitää kun ei ne kädet sit koskaan tule mitään kestämään elleivät totu. Kokemusta roguen gripeistä? Rogue V2 Gymnastics Grips | Rogue Fitness

Mulla on vastaavat, ostin viime kisojen jälkeen kun aukes kädet juurikin bar muscle upeissa. Pari kertaa oon kokeillu, mutta eivät vielä ole voittaneet paikkaa sydämessä. Yksi syy on se, että nahka on aika kovaa uutena kun eivät vielä ole sormien aukot "muotoutuneet" ja läpyskät on aika epämukavat. Luultavasti tulen käyttämään satunnaisesti treeneissä, kisailla aion jatkossa(kin) tarvittaessa teippien kanssa.

Saako täällä pyytää suosittelemaan treenejä? Mulla on takapihalla pari kahvakuulaa ja narusta askarrellut renkaat, jos joku haluais vinkata oman suosikki wod:n näillä välineillä. :)

Mulla on vastaavat, ostin viime kisojen jälkeen kun aukes kädet juurikin bar muscle upeissa. Pari kertaa oon kokeillu, mutta eivät vielä ole voittaneet paikkaa sydämessä. Yksi syy on se, että nahka on aika kovaa uutena kun eivät vielä ole sormien aukot "muotoutuneet" ja läpyskät on aika epämukavat. Luultavasti tulen käyttämään satunnaisesti treeneissä, kisailla aion jatkossa(kin) tarvittaessa teippien kanssa.
Meidän salilla jotkut käyttävät noita Roguen hanskoja Rogue Mechanix Vented Gloves - Athletic Gloves ja ovat tykänneet niistä. Hanskat ovat mechanixin valmistamat eli jos ei halua tukea Roguen tuotteita niin samoja hanskoja voi tilata eri kuosilla varustelekasta Mechanix Original Glove, kojootinruskea - Varusteleka.fi

Mäki koitin jossain vaiheessa hanskoja ja noita samoja on meidän salillakin käytössä. Itse en tykkää kun "valuvat" ja niitä joutuu koko ajan nostelemaan. Voi tietysti riippua anatomiasta ja suoritustekniikoista jne. Suosittelen kokeilemaan, toisille sopivat varmasti ihan hyvin. Yllättävän vähän muuten näki hanskoja gameseissa, seurasin ihan tietoisesti.

Dmitry Klokov,vauhdissa jälleen

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
kyllä tämän takia kannatti tämä threadi nostaa

Crossfit tekee mulle mitä rokkenroll vuosikymmeniä sitten teki nuorisolle. Kesällä aloin tekemään enkä ole reenannut nyt habaa enää pätkääkään ja nyt suunnittelen jo salihanskojen ostamista käsien repeilyn johdosta. Anteeksi, siis tietenkin crossfit-hanskojen ostamista. Hyvänä puolena pidettäköön parantanut juoksukunto vaikka ei tullut kesäloman aikana juoksutreeniä tehtyä kuin sen mitä wodeissa oli.

Back
Ylös Bottom