Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehkä kamalinta kakkaa ikinä tämä toteamus.oon joskus kuullut jotain puhetta, et lihasten koko ja älykkyys korreloi käänteisesti
Ehkä ihmisten kyky ymmärtää ei ole muutamassa vuodessa oleellisesti huonontunut, vaan ehkä kirjoitustapa on muuttunut?
En tiiä miten asia oikeest on, mut oon joskus kuullut jotain puhetta, et lihasten koko ja älykkyys korreloi käänteisesti, että siitä saa vetää omat johtopäätöksensä miten haluaa, et mikä toimii parhaiten missäkin, bodaus vai crossfitti...
Tuli muuten nyt mieleen että oon lukenut myös vastakkaisen kirjoituksen.Ehkä kamalinta kakkaa ikinä tämä toteamus.
huomenna.Onkos vasta ylihuomenna jatkoa miesten sarjassa?
Jepp mestari joutu käveleen, Jonnellaki ihan katastroffi laji :(Frowningilla vaikeuksia 3mailisella, menee kävelyksi välistä.
vartin päästä alkaa sprint sled.Aika tiukille veti kyllä toi laji monella. Tosiaan aika yllärinä Richin kävely. Naisten kärkikaksikon kamppailussa toisella myös iski kramppi ja kuka siellä mahto heittää turvalleen 100 metriä ennen maalia? Ihan paskana oli. Jännät skabat tulee.
Miten toi aikavyöhyke menee? Paljonko ja mihin suuntaan pitää gamesin sivujen aikataulua muuttaa että tietää mihin aikaan tätä suomen aikaa pitäis seurata?