Eikö sitten olisi hyvä ottaa nuo paksupohjaiset kengät pois jalasta ja tehdä sukkasillaan, niin pääsee "normaalimpaan" liikerataan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toisaalta taas ne ovat kuulemma varvasosastoltaan tiukat, joka on suuri miinus.
Ite tulee myös kovasti arvottua Adipowerien ja Romaleoksien välillä. Oon vahvasti kallistunut Romaleoksien puoleen, koska mulla on kohtalaisen leveä jalka ja lisäks ilmeisesti niissä on pohja hiiren verran jämäkämpi kuin adduissa. Ongelmaksi vaan muodostuu se, että mistä ihmeestä sais nuo Niket tilattua kohtalaisen halvalla? Adidakset sais Suomestakin kohtuullisen edullisesti, mut en viittis niitä ihan vaan siitä syystä ostaa...
Rogue Europelta 159 € Romaleos 2:t. Juuri tuon halvemmalla niitä ei varmaan saa. Yleensä siellä 200 € tienoilla.
Plus verot eli sinne 200 euron pintaan nekin menee. Strengthshopista Saksasta saa noin samaan hintaan (plus tietenkin postit) ja värejäkin on tarjolla useampia.
Jees eli nyt oon keväästä asti kyykkäillyt ja alkaa vihdoin pakka pitämään ja polvet kulkemaan oikeaa rataa, ongelmaksi on jäänyt buttwink jota olen yrittänyt korjata liikkuvuusharjoitteilla ja viimmeisenä rimalla kantapäiden alla mutta ilmiö ei tunnu katoavan. Vajaata kyykkyä kokeilin mutta se ei ole omalla kohdalla vaihtoehto... kysyin asiasta omalta fyssarilta ja hän oli sitämieltä että ei haittaa ja selkäkin saa olla mutkalla niin annoin sitten syvemmän keskustelun olla :face: onko etukyykky ainoa vaihtoehto tai mistähän saisi luotettavaa tietoa tuon buttwinkin määrästä ja vaarallisuudesta? paria kyykky mörssäriä oon koittanut puhuttaa mutta ei ole oikeenmitään vastausta tullut, paitsi että tehdä ns. Voimannosto tyylillä eli leveältä niin onko se turvallisempi vaihtoehto? alkanut muodostua lempiliikkeeksi niin olisi hienoa saada vastauksia että uskaltaa jatkaa
voiko tai onko järkeä tehdä esim. 5/3/1 systeemissä niin että korvaa kyykyn etukyykyllä? ikinä en kunnolla ole takakyykkyä opetellut kaikkine polvikulmineen ym. säätöineen. etukyykky paljon luonnollisempi itselle ja kyllä siinäkin porukka näkyy ihan ykköseen asti joskus menevän.
voiko tai onko järkeä tehdä esim. 5/3/1 systeemissä niin että korvaa kyykyn etukyykyllä? ikinä en kunnolla ole takakyykkyä opetellut kaikkine polvikulmineen ym. säätöineen. etukyykky paljon luonnollisempi itselle ja kyllä siinäkin porukka näkyy ihan ykköseen asti joskus menevän.
Voi tehdä, mutta kannattaa ehdottomasti silloin ottaa avuiksi ghr:ää. Tuo kannattaisi toki olla muutenkin melkeinpä jokaisen ohjelmassa.
ööö....ghr on mikä?