Deleted member 20129
Jos cornflakesien valmistajalla on vain väärät metodit - tulee liikaa sokeria ja rasvatkin on liian korkeella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei, koska ne oli vielä viime vuonna erittäin hyvällä mallilla, mutta painon pudottaminen pudotti tasotkin.
Ei oikein tullut selväksi aiemmista postauksista.Rautateemuko se sieltä takaa könyää paskalta...

Tämähän on ihan tutkittu asia että jos dietillä rasvan määrä esimerkiksi tippuu alle 20% kokonaiskulutuksesta niin silloin on huomattu selkeää alentumista testosteroni tasoissa. Jos se aikasempi dietti on ollut yhtään samanalainen kuin tuo nykyinen corn flakes dietti niin ei ihme että tasot tippuu.Muistelinkin että kun joskus postailit tuloksia tänne niin ei niissä kyllä mitään valittamista ollut jos viitearvoihin peilaa.
Dietti varmaan tiputtaa hetkellisesti mutta niinhän tiputtaa kaikenlainen stressikin yms. Yleensä palautuvat ajan kanssa.
Korvaushoito taitaa kuitenkin olla väärä termi jos itse tohtoroitEi oikein tullut selväksi aiemmista postauksista.
4 liikkeen gianteilla voisit lähteä liikenteeseen.miten saa mike isot ojentajat ?
Onhan se laihdutus tietenkin helpompaa jos vetää testot purkista niin ei tarvitse miettiä muuta kuin että saa tarpeeks hiilaria ja protskua. Rasvasta kuitenkin niitä kaloreita tulee paljon enemmän. Mutta jos oot sitä mieltä että tämä on järkevä tapa tehdä asioita niin varmaan kannattaa poistaa tuo "Nuori harkitsetko steroideja ketju".Ja jos aikoo pysyä kunnossa, on rajoitettava kaloreita ja treenattava kovaa ---> testot alas. Ainoo tapa on treenata ku ämmät ja syödä ku raksamies. Ja se taas johtaa keskivartalorasvaan, joka laskee testoja. Ihan vitun turhaa kelailua kun lääkkeet on keksitty.
Otin asian lähinnä esille sen takia että tullut sen verran paljon täällä foorumilla pyörittyä että ei ole voinut olla huomaamatta Miken tilityksiä horkan käytöstä aikaisemmin. Ja nyt yhtäkkiä ääni onkin sitten muuttunut ihan täysin.Hassua miten ihmisten mielestä ei ole järkevää elää elämäänsä ns. täysillä. Kannattaa mielummin mennä alhaisilla tasoilla, masentuneena ja vittuuntuneena siitä, kuin että ottaa testoa muualta. Jos ei elämässä ole mitään rajoittavaa tekijää sille, niin miksi ei? En usko että kyseisestä asiasta olevan haittaa kenellekkään ulkopuoliselle. Ehkä voisi elää 5,10 tai 20 vuotta vanhemmaksi ilman ja sitten sitä murehtii kuolinvuoteellaan, mutta ennen kuolinvuodetta tuppaa olemaan aivan helvetin monta päivää ensin.
Sulta menee edelleenkin ohitse koko pointti. Mittasin viime vuoden lopulla kaikki veriarvot ja niiden perustella optimoitiin kaikki vitamiinit kuntoon. Tein kaiken optimaalisesti, puhdistin ruokavalion, tiputin painoaa ja harjoittelin kovaa. Jos tällä panostuksella palkintona on 30% radikaali pudotus testosteronitasoissa, niin mä en sitä katsele, enkä myöskään aio lopettaa harjoittelua ja lihoa. Aion treenata kovaa, syödä puhtaasti ja lykkiä testosteronia, jota ei vain riitä tässä kombossa selkeesti. Mä en todellakaan ajatellut jäädä odottelemaan sivuvaikutuksia joita alhaisista tasoista tulee ennemmin tai myöhemmin. 30 ikävuoden jälkeen alkaa tasot putoamaan ja mulla ne oli varsin hyvällä mallilla vielä, mutta ei painon pudottamisen jälkeen. Aloin jo huomaamaan unenlaadun vähenemistä ja mun tapauksessa ne alle viitteiden pudonneet testot vielä oli sidoksissa inaktiiviseksi taivaisiin nousseen SHBG:n takia. SHBG nousee iän mukana ja se sitoo testosteronia ja tekee siitä hyödytöntä. Eli ne vähätkin tasot jossain vaiheessa on epäkelpoja.Otin asian lähinnä esille sen takia että tullut sen verran paljon täällä foorumilla pyörittyä että ei ole voinut olla huomaamatta Miken tilityksiä horkan käytöstä aikaisemmin. Ja nyt yhtäkkiä ääni onkin sitten muuttunut ihan täysin.
Ymmärrän kyllä korvaushoidon kun ne tasot on tippunut luonnollisesti iän ja muun takia, mutta eikö tässäkin tapauksessa ne tasot olleet ihan normaalit jonkin aikaa sitten. Jos kiinnostus hormoonitoiminnan pitämiseen normaalina on "ei kiinnosta kun voi ottaa purkista" niin silloin ei voida kyllä puhua mistään normaalista iän aiheuttamasta tasojen tippumisesta.
Jos multa meni pointti ohi niin en edes tiedä miten tuota sun tekstiä sitten pitäis kuvailla? Varsinkin noita kahta vikaa kappaletta jotka tuntuu olevan vain sun tapa "markkinoida pakkotoistoa provoilla". Koitin ihan järkevänä pitää näitä juttuja ja mun kirjoitukset perustu täysin siihen mitä oot kirjoittanut itse tästä aiheesta tänne, en mä osaa ajatuksia lukea. Sun ulosanti tän asian tiimoilta on vaan ollu "en mä jaksa, ennemmin purkista". Tää teksti oli eka kerta kun oot mitään edes kirjoittanut tuosta aiheesta syvemmin.
Mulle on ihan sama miten sä hyökkäät kimppuun, sun hiekkalaatikko niin sä leikit sun leikkejäs sitten täällä omalla tavalla. Ilmaisin vaan mun näkymyksen sun ulosannin perusteella.
Jotenkin huvittavaa että sä olet nyt näiden asioiden asiantuntija nykyään? eikös sulla muutenkin treenaamisen suhteen ole sellainen asenne että mitään kevyitä jaksoja ei pidetä kun ei niitä oikeasti tarvita. Ei niitä testotasoja muutenkin pidä mihinkään nostaa, pääasia että ne saisi pidettyä sillä normaalilla tasolla mikä kyllä onnistuu kun ottaa palautumiset sun muut huomioon. Mutta jos sitä nyt ottaisi myös huomioon sellaiset asiat että ihminen ei ole mikään saatanan robotti joka rullaa 110% päivästä toiseen. Jossain vaiheessa tulee seinä vastaan. Tämän jälkeen voit sitten ihan itse miettiä miksi seinä tuli vastaan.Ja minä en sinuna kritisois mun ulosantia pätkääkään jos sä et edes perusasioita ymmärrä. Testosteronitasojen nostaminen treenaavalla ihmisellä on hyvin vaikeaa ellei mahdotonta, siinä taistelee kaksi asiaa vahvasti vastakkain. Jotta ne saisi pysymään hyvinä mahdollisimman pitkään, pitäisi niitä monitoroida kokoajan ja samalla lopettaa painoharjoittelu semmoisenaan millaisena se käsitetään. Pitäisi syödä liikaa ja liian vähän.
eikös sulla muutenkin treenaamisen suhteen ole sellainen asenne että mitään kevyitä jaksoja ei pidetä kun ei niitä oikeasti tarvita. Ei niitä testotasoja muutenkin pidä mihinkään nostaa, pääasia että ne saisi pidettyä sillä normaalilla tasolla mikä kyllä onnistuu kun ottaa palautumiset sun muut huomioon. Mutta jos sitä nyt ottaisi myös huomioon sellaiset asiat että ihminen ei ole mikään saatanan robotti joka rullaa 110% päivästä toiseen. Jossain vaiheessa tulee seinä vastaan. Tämän jälkeen voit sitten ihan itse miettiä miksi seinä tuli vastaan.
On muutenkin aivan käsittämätöntä että sinäkin kuitenkin treenaat petterin kanssa samalla tavalla ja oletat että molemmilla kroppa vastaa ihan samalla tavalla treeneihin. Kannattaa muistaa että jokainen ihminen on kuitenkin yksilö.
Enemmän kuin sinä jokatapauksessa. Mulla on 1400 euron edestä veriarvojen mittauksia ja hyvin saatanasti parempi tietoisuus omasta kehosta kuin sulla.Jotenkin huvittavaa että sä olet nyt näiden asioiden asiantuntija nykyään?
Olin just Kroatiassa, enkä treenannut toistoakaan viikkoon. Nyt on menossa kahden päivän lepo.eikös sulla muutenkin treenaamisen suhteen ole sellainen asenne että mitään kevyitä jaksoja ei pidetä kun ei niitä oikeasti tarvita
Niin teoriassa, käytännössä ei saisi harjoitella kovaa laisinkaan.Ei niitä testotasoja muutenkin pidä mihinkään nostaa, pääasia että ne saisi pidettyä sillä normaalilla tasolla mikä kyllä onnistuu kun ottaa palautumiset sun muut huomioon.
Mulle on kuule lässytetty tällä omalla forumillakin vuosikausia miten se ja tää ja toi ei onnistu. Oon ennemmin se robotti kuin alistuva vässykkä.Mutta jos sitä nyt ottaisi myös huomioon sellaiset asiat että ihminen ei ole mikään saatanan robotti joka rullaa 110% päivästä toiseen. Jossain vaiheessa tulee seinä vastaan.
Ei treenata yhtä kovaa, mä tiedän omat rajani ja mä lopetan kun olen valmis, Peter tekee aina enemmän ja kovemmin.On muutenkin aivan käsittämätöntä että sinäkin kuitenkin treenaat petterin kanssa samalla tavalla ja oletat että molemmilla kroppa vastaa ihan samalla tavalla treeneihin. Kannattaa muistaa että jokainen ihminen on kuitenkin yksilö.
Sä voit toki leikkiä jotain fakiiria, joka ihan pokkana väittää biologiaa vastaan ettei testosteronitasoissa tapahdu muutoksia iän myötä, mutta se on paskaa. Ikävä fakta on se, että ne tasot nyt vain putoaa ajan saatossa ja tommoiset ihmiset kuten sinä, alistuu ja jää peukalo perseessä makaamaan sohvalle. Ja jos joku on niin idiootti että hakkaa 30-vuotiaana testoa koneeseen mittauttamatta tasojaan ja selvittämättä mikä on vialla oikasti, niin siihen tuskin mun kirjoituksilla on mitään merkitystä.Vähän masentaa ja muutenkin menee huonosti niin helposti ajatellaan että testot syynä vaikka ikää ei ole edes 30 vuotta.
Eiköhän tämä ollut tässä.Oon ennemmin se robotti kuin alistuva vässykkä.
Eiköhän tämä ollut tässä.