Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Hyvin vähän, mutta projekti "isot forkut jouluksi" alkakoon. Jos ne on tommoiset ilman suoraa tekemistä, niin katotaan minkälaiset niistä tulee kun tekee.

Millasta treeniä meinaat vetää? Vitusti rannekääntöjä, supersettejä+ pudotussettejä venyttelyjen kera?

Ikimuistoisin bannaus minkä olet antanut, mistä syystä?

Olen nyt tehnyt vipareita volyymilla tehden aina taakse ja eteen 15+15. Tähän asti olen nostanut sarjojen määrä 1 sarja lisää per viikko ja alkaa nyt 500toistoa lähenemään. Miten suosittelisit tästä jatkamaan nousujohteisuutta? Hieman isommat painot, vähemmän sarjoja ja alkaa sieltä nousemaan samalla tavalla kuin tähän asti vai miten?

Millasta treeniä meinaat vetää? Vitusti rannekääntöjä, supersettejä+ pudotussettejä venyttelyjen kera?
Kyllä mä aion mennä isojen toistomäärien kautta, en isojen painojen.

Ikimuistoisin bannaus minkä olet antanut, mistä syystä?

Olen nyt tehnyt vipareita volyymilla tehden aina taakse ja eteen 15+15. Tähän asti olen nostanut sarjojen määrä 1 sarja lisää per viikko ja alkaa nyt 500toistoa lähenemään. Miten suosittelisit tästä jatkamaan nousujohteisuutta? Hieman isommat painot, vähemmän sarjoja ja alkaa sieltä nousemaan samalla tavalla kuin tähän asti vai miten?
Nosta vähän painoja tai ota jotain liikettä kaveriksi.

Jos saisit (joutuisit) kuvaamaan iltalehteen viikon iltatytön kuvat, millaisen tytön ja taustat/rekvisiitan ym haluaisit?
Ei nyt tule heti mieleen mitään.

Onko sulla mike keski-iän kriisi menossa?
Sulle tuskin mikään muu vastaus kelpaa kuin kyllä, joten vastataan kyllä, niin pääsen helpommalla. Jäät jankuttamaan kuitenkin X viestin verran. Aikuisten oikeesti teen täsmälleen samoja asioita kuin tähänkin saakka.

Mä en voi olla missään hyvä. Mahdoton tehtävä. Haters gonna hate. Mut mä revin aina naurut ja huumoria hatereista. Turhasta jätkästä kukaan ei jaksais jauhaa riviäkään. Musta on jotain 1000 topiccia hirveetä itkua muilla forumeilla, nautin siitä ihan saatanasti :D Se on vain niin jotenkin hienoa huomata miten onnistuminen ja jonkinasteinen menestyminen missä tahansa on Suomessa väärin ja vaatii välitöntä dissaamista.

Suomi on ihan paska maa. Heti kun jollain on vähänkin massia päällä niin alkaa joku läski vinkumaan.

:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Noup. 83g hiilaria ja muistaakseni siitä vaan 3g sokeria. Hyvää tavaraa.

Kellogg's corn flakes:
Ravintosisältö per 100g
Energiaa 378 kcal
Proteiinia 7 g
Hiilihydraattia 84 g
Sokereita 8 g
Rasvaa 0,9 g

Tuota sitten puoli pakettia (375g), niin tuleehan siitä 30g puhdasta sokeria. Ei tuo nyt maailmaa kaada, mutta voisi nuo hiilarit jostain fiksummastakin ottaa.

Kellogg's corn flakes:
Ravintosisältö per 100g
Energiaa 378 kcal
Proteiinia 7 g
Hiilihydraattia 84 g
Sokereita 8 g
Rasvaa 0,9 g

Tuota sitten puoli pakettia (375g), niin tuleehan siitä 30g puhdasta sokeria. Ei tuo nyt maailmaa kaada, mutta voisi nuo hiilarit jostain fiksummastakin ottaa.

giphy.gif

Kellogg's corn flakes:
Ravintosisältö per 100g
Energiaa 378 kcal
Proteiinia 7 g
Hiilihydraattia84 g
Sokereita 8 g
Rasvaa 0,9 g

No huhhuh, on sulla ongelmat. Hiilareista vajaa 10% sokereita ja kyse oli pelkästään tuplapäivän jalkatreeneistä.

Corn flakesit menee maidon kanssa, mutta otan niitä vain yleensä tankkaukseen jalkatreenin jälkeen, että kykenee vetämään saman päivän iltatreenin.

[ES];4643720 sanoi:
Et missään, etkai niin tyhmä olekaan että myöntäisit Mike syömisten olevan sulle ongelma, mutta siltä se vaikuttaa että ne olisi.

Pahoitteluni. En tajunnut että maissilastujen arvostelu on kiellettyä. Eteenpäin.

Kellogg's corn flakes:
Ravintosisältö per 100g
Energiaa 378 kcal
Proteiinia 7 g
Hiilihydraattia 84 g
Sokereita 8 g
Rasvaa 0,9 g

Voisko joku nyy kertoa että mikä ongelma tossa sokerissa on? (Joo joo "tyhjä hiilari", hampaat kärsii ja verensokeri heittelee) Oisko muuta? Mikään noista ei tuota ongelmia itselle

Jos ne nyt vaan sattuu olemaan hyvänmakuisia :D Tilalle oatmealia, niin ollaan HCBB!

Voisko joku nyy kertoa että mikä ongelma tossa sokerissa on? (Joo joo "tyhjä hiilari", hampaat kärsii ja verensokeri heittelee) Oisko muuta? Mikään noista ei tuota ongelmia itselle

Yhtään ottamatta kantaa corn flakeseihin, niiden sokerimäärään, tai siihen että mike syö niitä, niin etkö sä oikeesti tiedä että (liiallinen) sokerin nauttiminen on huono asia?

Yhtään ottamatta kantaa corn flakeseihin, niiden sokerimäärään, tai siihen että mike syö niitä, niin etkö sä oikeesti tiedä että (liiallinen) sokerin nauttiminen on huono asia?

Mulla on ollut vaan ongelmia käsittää tätä lietsontaa erilaisissa lehdissä ja muualla. Juurikin katselin kun jossain lehdessä oli kuva ehrman rahkapurkista ja alla kauhistelu siitä kuinka siinä on viiden sokeripalan sokerit :O aivan kauheaa.

Back
Ylös Bottom