Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Miks sä aloit skitsoo niin paljon siitä 18% rasvoista, ei niitä rasvoja arvioida lauteilla etkä ole sinne edes menossa.
Eikös pää asia ole, että olet itse tyytyväinen kuntoon. Be adult son!

Miks sä aloit skitsoo niin paljon siitä 18% rasvoista, ei niitä rasvoja arvioida lauteilla etkä ole sinne edes menossa.
Eikös pää asia ole, että olet itse tyytyväinen kuntoon. Be adult son!
Väärät metodit 18%. Miten ihmeessä sä sait 18% rasvat revittyä?

Corn flakesit menee maidon kanssa, mutta otan niitä vain yleensä tankkaukseen jalkatreenin jälkeen, että kykenee vetämään saman päivän iltatreenin.

Väärät metodit, 18% iskee jälleen.

18.webp

Missä sitten olet hyvä?

Mä en voi olla missään hyvä. Mahdoton tehtävä. Haters gonna hate. Mut mä revin aina naurut ja huumoria hatereista. Turhasta jätkästä kukaan ei jaksais jauhaa riviäkään. Musta on jotain 1000 topiccia hirveetä itkua muilla forumeilla, nautin siitä ihan saatanasti :D Se on vain niin jotenkin hienoa huomata miten onnistuminen ja jonkinasteinen menestyminen missä tahansa on Suomessa väärin ja vaatii välitöntä dissaamista.

Komea on kondis ja forkut tulevat oikeuksiinsa nyt kun rasva on tirissyt. Ootko muuten koskaan tehnyt eristäviä forkuille vai ovatko epäsuoran rasituksen tuotetta?

Komea on kondis ja forkut tulevat oikeuksiinsa nyt kun rasva on tirissyt. Ootko muuten koskaan tehnyt eristäviä forkuille vai ovatko epäsuoran rasituksen tuotetta?
Hyvin vähän, mutta projekti "isot forkut jouluksi" alkakoon. Jos ne on tommoiset ilman suoraa tekemistä, niin katotaan minkälaiset niistä tulee kun tekee.

Back
Ylös Bottom