Ai kamala.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä menin eilen parvekkeelle ottaan aurinkoa, mutta ilman nappeja korvissa se ei olisi kauhea iloisesti sujunut. Tohon mun kämpän eteen oli parkkeerannu joku Jeesuslava ja sieltä laulettiin iloisia lauluja ja kutsuttiin ihmisiä tulemaan kuuntelemaan. Jotenkin kävi naurattamaan kun miesääni sanoi mikrofoniin "tule sinäkin, joka et vielä ole Jeesusta ottanut sydämeesi, ihan rohkeasti tänne kohti tätä lavaa". Oisko pitäny siitä partsilta hypätä? Oisko se ollu tarpeeksi rohkeaa?Jeesus mua raaaakaastaaaaaaa! Lapsikuoro laulaa tuota täällä töissä. En tiedä monettako päivää putkeen. Ihan kamalaa.
Mä menin eilen parvekkeelle ottaan aurinkoa, mutta ilman nappeja korvissa se ei olisi kauhea iloisesti sujunut. Tohon mun kämpän eteen oli parkkeerannu joku Jeesuslava ja sieltä laulettiin iloisia lauluja ja kutsuttiin ihmisiä tulemaan kuuntelemaan. Jotenkin kävi naurattamaan kun miesääni sanoi mikrofoniin "tule sinäkin, joka et vielä ole Jeesusta ottanut sydämeesi, ihan rohkeasti tänne kohti tätä lavaa". Oisko pitäny siitä partsilta hypätä? Oisko se ollu tarpeeksi rohkeaa?
Olitko alasti? Ja oliks meritähti tilulilulii? Koitan hakee mielikuvaa..
Hienosti nukuttu Gayra.
Minua nukuttaa nyt. Mutta ei auta, pakko painaa. Kaikki kuntoon jumalauta!
Kyllä Jeesus olisi varmaan ottanut sut vastaan, jos oisit rohkeasti hypännyt.
4vitun päivää vielä..... jos olis ilkee, heittäisi koko ämmän pihalle nyt jo
Ette eronneet ystävinä? :D
Saako Eventakin?
tiedätte kyllä millä