Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jeesus mua raaaakaastaaaaaaa! Lapsikuoro laulaa tuota täällä töissä. En tiedä monettako päivää putkeen. Ihan kamalaa.
Mä menin eilen parvekkeelle ottaan aurinkoa, mutta ilman nappeja korvissa se ei olisi kauhea iloisesti sujunut. Tohon mun kämpän eteen oli parkkeerannu joku Jeesuslava ja sieltä laulettiin iloisia lauluja ja kutsuttiin ihmisiä tulemaan kuuntelemaan. Jotenkin kävi naurattamaan kun miesääni sanoi mikrofoniin "tule sinäkin, joka et vielä ole Jeesusta ottanut sydämeesi, ihan rohkeasti tänne kohti tätä lavaa". Oisko pitäny siitä partsilta hypätä? Oisko se ollu tarpeeksi rohkeaa?

Käy ens kerralla tiedustelemassa herralta, että saako Jeesuksen ottaa väkisin?

- - - Updated - - -

Saako Eventakin?

- - - Updated - - -

tiedätte kyllä millä

Rakkaat Kökköset, se piti vielä jakaa teidän kanssanne, että sillä sekunnilla kun olin illalla levittäytynyt sänkyyni niin sanottuun meritähtiasentoon, tuli uni (koska tyynyt oli niin hyvin ympäri päätä ja huoneessa sopivan viileä) ja minä nukuin kertaheitolla aivan aamuun asti! Siis MINÄ! Yhtä putkea! Aamuun asti! Aiiiiijjjjjumaleissön!

Olitko alasti? Ja oliks meritähti tilulilulii? Koitan hakee mielikuvaa..

- - - Updated - - -

Siis kaira. Ei rommeli. No miksei rommeliki samaan rahaan sitten

Mä menin eilen parvekkeelle ottaan aurinkoa, mutta ilman nappeja korvissa se ei olisi kauhea iloisesti sujunut. Tohon mun kämpän eteen oli parkkeerannu joku Jeesuslava ja sieltä laulettiin iloisia lauluja ja kutsuttiin ihmisiä tulemaan kuuntelemaan. Jotenkin kävi naurattamaan kun miesääni sanoi mikrofoniin "tule sinäkin, joka et vielä ole Jeesusta ottanut sydämeesi, ihan rohkeasti tänne kohti tätä lavaa". Oisko pitäny siitä partsilta hypätä? Oisko se ollu tarpeeksi rohkeaa?

Kyllä Jeesus olisi varmaan ottanut sut vastaan, jos oisit rohkeasti hypännyt.

Nyt vaihtu radio. Huh.

Olitko alasti? Ja oliks meritähti tilulilulii? Koitan hakee mielikuvaa..

Ihan täysin alasti en ollu. Mutta ei näillä keleillä kyllä voi kauheasti pitää päälläkään. Mikä on meritähti tilulilulii? :D

Hienosti nukuttu Gayra.

Minua nukuttaa nyt. Mutta ei auta, pakko painaa. Kaikki kuntoon jumalauta!

Ajan pääni jäädyksiin, kyllä minä vielä perkeleeni kesytän! Nyt on kyllä pään jäädyksiin ajaminen vaikiaa. Ellei aja kupoli edellä täysillä pakastimeen.

Kyllä Jeesus olisi varmaan ottanut sut vastaan, jos oisit rohkeasti hypännyt.

Niin minäkin ajattelin, ois vaan pitäny ottaa se leap of faith ja silleen!

Linnut (joku pulu) laulaa, aurinko paistaa eikä evähiäkää tartte syödä repusta. On tää vaan elämää. Kohta pääsee kotia.

Spotify luulee minun olevan alkoholin vaikutuksen alaisena, kun nyt se laitto taas sen tanssipiisin soimaan.. We can dance, we can dance until the sun cums up...

- - - Updated - - -

vitsi oli omakeksimä

Back
Ylös Bottom