Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt hävettää.
Minä en oo mitään nenänkaivamistuotoksia syönyt!!! HYI!
Viime torstaina äiti oli heränny puol viis siihen, että isä romuaa pitkin taloa jotain. Sit isä oli tullu makkarin ovelle kapsäkkien kanssa ja todennu "En saa unta, minä lähen ampumaan."
Aha. :D
Oli se isä nukkunu, oli vaan heränny neljältä ja päättäny että mitä tässä kupeksimaan, lähetään ampuun. Sitte se soitti mulle vielä heti aamusta (itse nukuin tyytyväisenä) että lähdetäänkö kahden tunnin ajomatkan päähän ampumaan. "Mhmmmjoo, mennää vaa." Hullu.Siinä ei olisi mitään kummeksuttavaa, jossei olisi saanut silmäystäkään unta koko yönä ja lähtisi noihin aikoihin ammuskelemaan. Sattuuhan noita. Mutta jos herää yöuniltaan tuohon aikaan ja tekee vastaavaan, on siinä vain jotain väärin. Ehkä tuommoisen käyttäytymisen ymmärtää paremmin sitten, kun itselläkin on 40 vuotta enemmän mittarissa.
Nyt kun asiaa tarkemmin miettii, niin onkohan pitkälle aamuun nukkuvia vanhuksia edes olemassa?
Onneksi olkoon, sitten se on vapaus ja oma rauha sullakin5päivää vielä ennenkuin nykyinen-exä muuttaa pois

Ompas ollu päivä, ompas ollu päivä. Kaikki kun on lomalla niin Minä joudun suoriutumaan kaikenmoisista tehtävistä. mm. Christina saksasta on soittanu minulle kahtesti. We sprechen nich auf deutch.
Hilarious.
Mä olen alkanut pikkuhiljaa vihaamaan valehtelijoita.
Hiiri!
Onko Ultimecia mielestäsi hiiri?