Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Söin. Nyt en jaksa sitäkään vähää, mitä aamupäivästä. Miten tästä suosta pääsee ylös jumalauta?
Lyde Lyytikäinen vedettiin nuorella koivulla ylös suonsilmästä. Etippä juutupesta kuule se pätkä, kyllon nimittäin hauskaa kun lihava suomalainen vajoaa pikkuhiljaa suohon. Se hiihtäjä, Mika Häkkinen, meni sentään sukset jalassa suossa.

Minä hypistelin Diablo kolmosta sittarissa lavvantainako se oli. 19e olis maksanu. Mutta ajattelin, että haluan olla lomallani myös ulkona. Joten jätin hyllyyn.

Skairimin varetin reilu kuukausi sitten. Pariin viikkoon en ole jaksanut pelata.

Edessä taas viiden päivän kärsimys.

Olenko muuten yksin ongelmani kanssa vai ymmärtävätkö muutkin tuskani. Jotenkin mua vaan ärsyttää suunnattomasti eläkelläiset, jotka jo ennen aamukuutta dementiahiihtävät pitkin kylää ja kastelevat parvekkeella kukkiaan. Tekisi mieli karjaista niille, että "Nukkumaan siitä, perkele!"

Niillähän on helvetti koko päivä aikaa. Tai jopa loppu elämä.

Viime torstaina äiti oli heränny puol viis siihen, että isä romuaa pitkin taloa jotain. Sit isä oli tullu makkarin ovelle kapsäkkien kanssa ja todennu "En saa unta, minä lähen ampumaan."

Aha. :D

^Se etu on tatuoinneissa, että ei ihan heti näy kebabinpaistajan geenit! Se oli mukahauska koska siinä oli varvastossut ja tekstikin oli ehkä reunalta vähän hassu.

Back
Ylös Bottom