Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Omat heikkoudet ja vuodesta toiseen samat treenit ja painot. Onneksi en ole ainut! Ja oma laiha rakenne häiritsee varmasti useampia salillakävijöitä, kun ei oikein ole massoissa mutta ihan sopivat raudat liikkuu näillä välityksillä ja naruilla. :) laihalta 50kg runkkupenkkaajapyöräilijäspedeltä varmasti näytän vaatteet päällä..

Kyllä ja ei. Tuo oli enemmänkin sarkasmia itseäni kohtaan. Olen kohtalaisen huono ilmaisemaan itseäni tekstinvälityksellä. :D

vituttaa kaikenmaailman vinkujat. valitetaan sitä ja tätä, mikään koskaan hyvin. Vittu sittä ole pakko treenata jos niin vituttaa, vittu . Ja vinkujille tiedoksi meitä on moneen lähtöön, opetelkaan sitä saatanan hyväksyntää. Tämä eritoten sille helvetin idiootille jota melkein vedin tänään turpaan, kun auko treenitavasta päätään jollekkin tukevalle reppanalle(oli vissiin eka kerta salilla). Ja tyyppi sentään yritti treenata eikä vaan pullistellu sen vitun peilin edessä ja päivittäny saatanan naamakirjaa. Pfff, noh vähän helpotti jo.:D

Välillä vaikka kuinka hyvin pitäny lepopäiviä ja syöny normaalisti kuten pitää ja lihakset on palautunu, niin silti jo lämmitellessä lihakset "sanoo vastaan" ja sarjoja tehdessä tuntuu että ei vaan jaksa. Silti kun tekee loppuun asti sarjat kun kuitenkin jaksaa niin lihakset ei olekaan seuraavana päivänä kipeät. :curs:

Viime yönä itse nukuin 11 tuntia ja aamulla kädet tuntu siltä että mitään ei olis eilen salilla tehny. Kuitenkin treeni meni perille sinne minne pitikin eli käsiin. :puntti:

Ei nyt suuresti vituta mut lähinnä ihmetytti kun tein ylätaljasta liikkeitä ja istuin sarjan välillä vieressä penkillä, etten valtaa sillä aikaa tätä suorituspaikkaa vaikka sali olikin melko hiljainen sillä hetkellä ja siihen tuli nainen (ekoja kertoja salilla ilmeisesti?) kysymään, että teetkö vielä tässä ja sanoin että saat tehdä välissä jos haluat. Niin sitten se tokas jotain kaverilleen ja lähti muualle.

Kyykky. Vittu ei siitä tule mitään. Painot vaan pienenevät ja tuntuvat painavammilta. Olen kaikkeni yrittänyt jo.

Kaikkea? Ootko koettanut välillä tehdä slaavikyykkyä? Sillä tulee maailman kovimpia jätkiä:

images

Ajattelemattomuus, olin huitaista jotain tytteliä päähän keskiviikkona vipareita tehdessäni. Ei voinut kiertää kahta metriä päästäkseen nätisti hakemaan käsipainot vaan suoraan läpi. Oli myös jäätävä täysin samaan paikkaan ja tekemään jotain mitä en ottanut huomioon eliminoiden mahdollisuuteni jatkaa sarjaa (pudotuksia) :dance2:

Ei, en seissyt tiellä käsipainotelineiden edessä vaan vieressä. Ja kyllä, muutaman metrin päässä olisi ollut avonainen paikka jolloin molemmat olisivat voineet hoitaa hommansa.

Ajattelemattomuus, olin huitaista jotain tytteliä päähän keskiviikkona vipareita tehdessäni. Ei voinut kiertää kahta metriä päästäkseen nätisti hakemaan käsipainot vaan suoraan läpi. Oli myös jäätävä täysin samaan paikkaan ja tekemään jotain mitä en ottanut huomioon eliminoiden mahdollisuuteni jatkaa sarjaa (pudotuksia) :dance2:

Ei, en seissyt tiellä käsipainotelineiden edessä vaan vieressä. Ja kyllä, muutaman metrin päässä olisi ollut avonainen paikka jolloin molemmat olisivat voineet hoitaa hommansa.

Tää on kieltämättä kanssa hyvin v****maista. Joskus kun esim. Smithillä yrittää ruveta jotain liikettä tekemään niin aivan siihen viereen on pakko tulla ihmettelemään ja jotain tekemään, ja monta kertaa ollu lähellä ettei osu sitten siihen vieressä ihmettelevään.

Sama jos tekee vapailla painoilla, oikeastaan levypainotangolla, jotain liikettä niin siihenkin pakko tulla ihan viereen. :curs:

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
vituttaa kaikenmaailman vinkujat. valitetaan sitä ja tätä, mikään koskaan hyvin. Vittu sittä ole pakko treenata jos niin vituttaa, vittu . Ja vinkujille tiedoksi meitä on moneen lähtöön, opetelkaan sitä saatanan hyväksyntää. Tämä eritoten sille helvetin idiootille jota melkein vedin tänään turpaan, kun auko treenitavasta päätään jollekkin tukevalle reppanalle(oli vissiin eka kerta salilla). Ja tyyppi sentään yritti treenata eikä vaan pullistellu sen vitun peilin edessä ja päivittäny saatanan naamakirjaa. Pfff, noh vähän helpotti jo.:D

Mitä vittua tänne sitte pitäs kirjottaa jos ei sitä mikä salilla käynnissä sattuu joskus vituttamaan vittu vittu. Katoppa mikä tän ketjun nimi on vittu ;)

Joo kakarat vinkuu kun joku tekee erilailla kuin muut. Se onki sitä tätä päivää. ja leuppa se teksi ihan ajatuksen kanssa, jos ei ekalla onnistunu. (jos yleensä onnistuu)

Kyykky. Vittu ei siitä tule mitään. Painot vaan pienenevät ja tuntuvat painavammilta. Olen kaikkeni yrittänyt jo.

Ja jalatkin tuli tosta treenistä ihan kipeeks, vaikka paska treeni olikin. Jos ois ollu hyvä treeni ni sitte ois ihan kiva vaan ku jalat on kipeänä, mut nyt vaan ärsyttää, ku on epämukavaa liikkua.

E: Jalkojen lisäksi itse asiassa alaselkä ja latsitkin ovat kipeänä, mut se johtuu korokemaveista, jotka tein eilen (melko pienillä painoilla nekin). Sekin vähän ärsyttää, koska tänään pitäis myös selkää treenata. Tuskinpa se silti haittaa.

Jos joutuu käyttämään korokepaloja kantapään alla mavessa/kyykyssä, se kertoo vain ja ainoostaan siitä, että nilkan liikkuvuus ei ole riittävä.

Jos joutuu käyttämään korokepaloja kantapään alla mavessa/kyykyssä, se kertoo vain ja ainoostaan siitä, että nilkan liikkuvuus ei ole riittävä.

Mihin tää liitty? Jos mun viestiini niin korokemavella tarkoitin ns. deficit pullia eli seisoin itse korokkeella, jotta liikerata olisi hieman tavallista suurempi.

Mene toki sanomaan huippupainonnostajille ettei ne tarvii korkoa kengässä ja niillä on vaan niinku paska liikkuvuus.

Veit kieltämättä karvaiset jalat suusta.

Omalla kohdalla, vaikka painonnostaja en todellakaan ole, helpottaa esim SJMV:ssä toisinaan tuntuman hakemista kohtuu romuilla älyttömästi, kun laittaa pienen lankun jalkaterän alle, jolloin pystyy kokoajan hakematta pysymään kuorman kanssa kantapäillä.

No mietitäänpä mitä se lankku siellä kantapään alla tekee. Tekee sen, että nilkan ei tarvitse ojentua niin paljon kuin jos sitä lankkua ei olis. Menee taas samaa kastii ku jossai vammat-osion ketjussa jengi oli sitä mieltä, että kaverin polvivaivat on syytä fudiksen peluusta, eikä kovasta kyykkäyksestä isoilla romuilla. :lol2:

Ja tosiaan, en joltain bodarilta kysyis ikinä neuvoa liikkeisiin, kun jengi tekee reidenojennuksii ja kaiken maailman eristäviä liikkeitä, joilla lihas kasvaa, mut paikat hajoo. Mutta kuten oon ennenkin sanonu, toivotaan, että te rautojen kanssa pelaavat pysytte kunnossa. Just my 2 cents.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom