Harmittomat herkut?

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Joo, ei mulla mennyt herne nenään, en vaan tajunnut sitä logiikkaa ;). Viestisi tosiaan oli ehkä vähän epäselvä.

En tiennytkään, että jollain hedelmien kanssa voi olla kohtuusongelmia :). Mulla se kohtuus katoaa helpommin siinä moskassa...

Joo mulla pysyy suklaat sun muut "oikeat herkut" ihan kohtuullisissa määrissä mut hedelmiä ja marjoja ei voi ostaa varastoon kun ne menee aivan heti :) Eikä niistä tule edes kehnoa oloa mikä rajoittaisi, toisin kuin suklaasta ja jätkistä!

Itse preferoin viinirypäleitä kun makeanhimo iskee. Toinen "harmiton" herkku on light-limut, vaikka niiden terveellisyydestä voi olla montaakin mieltä.

Tää ei ehkä niitä harmittomia herkkuja, mutta dibbailin tänään puoli litraa mansikoita n. 60g valkosuklaata ja herkuteltiin ne kolmeen pekkaan.
Oli kyllä niiin nannaa eikä suklaata kuitenkaan ollut niin paljon ;) Namnamnam <3

Olisiko ideoita proteiinipitoisesta iltapalasta tai muista naposteltavista? Syön yleensä iltaruuan aika myöhään että mitään suurempaa ateriaa en enää kaipaa mutta usein tekisi mieli jotain pientä napsittavaa. Siihen ois tietty kiva yhdistää proteiinia jos on jääny päivän aikana vajaaks, mutta en keksi tähän muuta kuin pähkinät joille taas oon kaikille allerginen. :confused:

- - - Updated - - -

Ps. Sama kysymys myös koskien päivän aikana syötäviä vauhtieväitä = jotain mitä voi äkkiä napata naamariin jos tarvis.

Satuin ostamaan tosi pahaa suklaanmakuista herajauhetta ja mietin miten saan 700 gramman pussillisen alas. Keksin tällaisen reseptin: Sekoita 20 g protskujauhetta tilkkaan kylmää vettä niin että saat kastikemaisen koostumuksen aikaiseksi. Nauti kylmän rasvattoman ja sokerittoman vaniljajugurtin kanssa, vaikka 1,5 dl. Ihan kuin kerrosvanukasta, ja varmaan vielä parempaa jos se protskujauhe on hyvää... Annoksessa on kaloreita jotain alle 150, ja protskua riittää.

Mulla on aika simppeli herkku makeanhimoon, ja on kyllä täysin harmiton :)
Purkki Ehrmannia kulhoon ja siihen 1-1,5dl Bonne Mangososetta. Tuo mango on niiiiiin makeeta ja hyvää (eikä Bonnen tuotteissa oo mitään lisäaineita) että mulle ainakin riittää pahimpaan makeanhimoon.

Jos tykkää juuressalaateista niin kokeilkaa raastaa tuoretta punajuurta ja sekaan ohuena suikaleena keräkaalia ja vähän hunajaa. Ihan tajuttoman hyvää! Ei kerennyt tänään muovikiposta edes lautaselle asti, kun olin jo syönyt sen :kuola::D en ole nyt varma onko oikea topic, mutta kuitenkin ;-)

Ja toisena suolaisena herkkuna itse tehty kebab. 400g 10% jauhelihaa tehosekoittimella sileäksi, kääritään pötköksi folioon ja 100asteiseen uuniin about 3tunniksi. eilen tein ja sain kehuja kaverilta, että oli parasta hänen syömää kebabia. Kylkeen riisiä, itse valkosipulilla maustettua jogurttikastiketta sekä tomaattimurskasta yli 30min hiljalleen keitettyä ja soseutettua kastiketta.

Jos tykkää juuressalaateista niin kokeilkaa raastaa tuoretta punajuurta ja sekaan ohuena suikaleena keräkaalia ja vähän hunajaa. Ihan tajuttoman hyvää! Ei kerennyt tänään muovikiposta edes lautaselle asti, kun olin jo syönyt sen :kuola::D en ole nyt varma onko oikea topic, mutta kuitenkin ;-)

tää kuulostaa niin utopistiselta ja mielenkiintoiselta makuyhdistelmältä, että on ehkä ihan pakko kokeilla :D

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
tää kuulostaa niin utopistiselta ja mielenkiintoiselta makuyhdistelmältä, että on ehkä ihan pakko kokeilla :D

Eikä siis tarvi edes keittää sitä punajuurta. Ihan vaan raakana ja kuorimattomana raastaa:-) täydellinen makean ja happaman sekoitus ;-) omena voisi sopia vielä joukkoon, jos voi syödä

Anteeksi, että olen ilonpilaaja, mutta raa'an punajuuren kanssa kannattaa muistaa, että se aiheuttaa joillekin ruokamyrkytyksen kaltaisia oireita: Punajuuri - Elintarviketurvallisuusvirasto Evira

Juurekset suositellaan yleensä muutenkin kuorittavaksi ja pestäväksi vielä kuorimisen jälkeen, koska niissä on joskus multaperäisiä ruokamyrkytysbakteereja (varsinkin kylmässä pitkään säilötyissä juureksissa, ja erityinen riski on, jos samassa pussissa on myös pilaantuneita juureksia, kuten joskus on jo kaupassa valmiiksi tai kotona kaappiin unohtamisen seurauksena).

Olen raakaa punajuurta raasteena kyllä itsekin syönyt, mutta kunhan sanoin.

Anteeksi, että olen ilonpilaaja, mutta raa'an punajuuren kanssa kannattaa muistaa, että se aiheuttaa joillekin ruokamyrkytyksen kaltaisia oireita: Punajuuri - Elintarviketurvallisuusvirasto Evira

Juurekset suositellaan yleensä muutenkin kuorittavaksi ja pestäväksi vielä kuorimisen jälkeen, koska niissä on joskus multaperäisiä ruokamyrkytysbakteereja (varsinkin kylmässä pitkään säilötyissä juureksissa, ja erityinen riski on, jos samassa pussissa on myös pilaantuneita juureksia, kuten joskus on jo kaupassa valmiiksi tai kotona kaappiin unohtamisen seurauksena).

Olen raakaa punajuurta raasteena kyllä itsekin syönyt, mutta kunhan sanoin.

Okei en tuollaista tiennytkään! Syön paljon juureksia kuorimattomana ja pelkästään hyvin pestyinä, eikä koskaan ole mitään tullut. Mutta pitää pitää mielessä :-)

äääääääääääääk eksyin kesofrutin jälkeen lukemaan homemade Cherry Garcia postausta ja eeeeen kestä...! Mun lempparijätski koko maailmassa. Ja mullei oo jäätelökonetta :(
Eikä se taida ihan näihin harmittomimpiin herkkuihin lukeutua välttämättä... Tosin Fitnesstukusta on kirsikanmakuinen protsku tilattu pari päivää sitten, että vähän kyllä ketuttaa tuon koneen puuttuminen...

äääääääääääääk eksyin kesofrutin jälkeen lukemaan homemade Cherry Garcia postausta ja eeeeen kestä...! Mun lempparijätski koko maailmassa. Ja mullei oo jäätelökonetta :(
Eikä se taida ihan näihin harmittomimpiin herkkuihin lukeutua välttämättä... Tosin Fitnesstukusta on kirsikanmakuinen protsku tilattu pari päivää sitten, että vähän kyllä ketuttaa tuon koneen puuttuminen...

Mulla on tosi iso kulho omassa jätskikoneessa ja pieni pakastin, joten aina se ei sinne mahdu. tee ihan vaan muovikippoon ja käy sekoittelemassa välillä, ettei pakastu liikaa :-)

Hmmmmm.. jätskiääää
Maailma olis täydellinen jos Ben&Jerry?siä vois syödä joka päivä lihoamatta? | The Good Morning

mun sydän on ihan viety proteiiniletuille. jestas sentään miten hyvää ja välillä se maistuu ihan pullalta kun laittaa kardemummaa tarpeeks :D teen ite seuraavalla reseptillä:
2 munaa
1 valkuainen
vajaa desi cook and bake proteiinia
1 dl hiutaleita ( käytän joko kauraa tai spelttiä)
loraus maitoa tai banaani, päivästä riippuen

noi hyräytän blenderillä seokseksi ja paistelen öljyssä keskilämmöllä. mukavan tuhti plätty joka muistuttaaki enempi amerikkalaista pannaria :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom