No niinpä, mikä on pienin paha? Olis kiva jos tää ketju olis vaikka "terveelliset herkut"; miksi pitää tyytyä siihen, että joku on harmitonta (tai vähemmän huonoa), kun oikeasti maailma on pullollaan terveellisiä herkkuja. Toki joskus sillon tällön voi jotain mättää, joillekin se on psykologisesti tärkeää. Mutta jokainen loppukädessä itse päättää mitä sinne nassuun tunkee, joten tilanteita ei voi syyttää siitä, että tulee syötyä huonosti (näin karrikoidusti ilmaisten).
Itse olen sitä mieltä, että ihminen ei ole mikään paskakaivo, mihin tungetaan shaibaa ja sitten lasketaan, että kun teen sitä ja tätä ne kalorit on poltettu. Se skeida on kuitenkin jo elimistössä ja sen vaikutukset ulottuvat paljon syvemmälle kuin kalorit. Itse olen oppinut arvostamaan kehoani niin paljon, etten halua sisäisesti pahoinpidellä sitä. Mulla on tää yksi keho ja toivon, että huoltamalla sitä hyvin saan mittariin mahdollisimman paljon hyviä, terveitä ja onnellisia kilsoja. Elämykset ja tyydytykset haen pääasiassa muualta kuin ruoasta, joskin kyllä minäkin ruoasta nautin, mutta teen sen kehoani kunnioittaen.