Mua jäi vaivaamaan tuossa uusimmassa QA.ssa se kahesti päivään salitreenit dietil-kyssäri. Mä oon aina ollu siinä luulossa, että jos mun tavoite on polttaa rasvaa ja säilyttää lihakset mahd.tehokkaasti dietil, ni ois parempi vaihtoehto tehä kaks punttia, kun vaikka yks puntti ja vaikka sillon aiemmin päiväl se aerobinen? Ja jos ei muisti tee pahoja kepposia niin muistan monen asioista tietävänkin näin suosittelleen, esim Mähönen tais näin sanoo? Eli jos mulla on päivän aktiviteetit siinä et makaan sohval ja käyn sitte salilla vetää sen rintahaba-treenin, joka kestää vaikka 90min, vaikka 10 työsarjaa rinnalle, ja 8 hauiksille, päälle vatsoja, niin eikö tuo ois järkevämpi just jakaa vaikka puoliks? Näin sais päivään pari sellasta kohtaa et aineenvaihdunta ois ns"kovemmin päällä". Niin onko se sit palautumiselle niin kova paikka jos veivaisin aamulla hauikset ja vatan ja illasta rinnan, vaik pitääkö tässä nyt mieluummin muuttaa siihen tyyliin et se yks puntti vaan. Tällä hetkellä dietti päällä ja kun on ollut mahdollista ni oon kahesti päivään treenannut, just tohon tyyliin kun ylempänä selitin, koska mieluummin teen kaks punttia, ku veivaisin sitä vitun tylsää aerobista/anaerobista(joo punttikin tätä on) liikuntaa. Vähän sekavasti selitetty joo, mut jäin pähkäileen...jos Utti vaikka ite näkis tän..?