CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Tuskinpa se Hulkki ihan ilmatteeksi nuita kisaraportteja, ruokavinkkejä, treenireissuja ja kirjoituksia tuonne fastin sivulle tekee ;) Ja eikös kaveri ole ollut, tai on mukana myös fitfarmin men's athletic challengessa?

Kyllä, mutta hänen koulutuksensa tietäen saattaisi olettaa, että mies tekisi "oikeita" töitä muille kuin Fastille. Tämä siis omaa mutuiluani, sillä noilla Utin koulutushistorialla, tietotaidolla ja intohimolla saattaisi luoda vaurautta ja vaihtaa gollegen six deuceen.

Kyllä, mutta hänen koulutuksensa tietäen saattaisi olettaa, että mies tekisi "oikeita" töitä muille kuin Fastille. Tämä siis omaa mutuiluani, sillä noilla Utin koulutushistorialla, tietotaidolla ja intohimolla saattaisi luoda vaurautta ja vaihtaa gollegen six deuceen.
Kannattaa myös muistaa se että ne "oikeat työt" Utin koulutuksella saattaisivat tarkoittaa sitä että aikaa ei jäisi harrastukselle ihan niin paljon kuin nyt, ja myös sitä että tuo utin vuorokausirytmi muuttuisi. Mitä sitä miestä haukkumaan kun pääsee tekemään töitä harrastuksensa parissa ja saa panostaa harrastukseena juuri niin paljon kuin haluaa.

Eikös Utti joitain vuosia sitten sanonutkin, että hänestä tuskin alalleen tyypillistä uraohjusta tulee. Ainakin noin sen tulkitsin.

Mutta valuuko hyvä koulutus tavallaan hukkaan, jos ei alan hommia tee laisinkaan?

En sanoisi niinkään. Itsekin opiskelen kolmatta vuotta yliopistossa, ja tällä hetkellä todennäköisyys on 60/40 teenkö mä jotain ihan muuta vaiko omaan alaani liittyvää jahka joskus valmistun. Se maisterinlappunen luo (ainakin mulle henk.koht.) mahdollisuuden tehdä 8-17 duunia 40 vuoden ajan ja tehdä ihan hyvää tiliä, mutta harrastuksiin jäisi vähemmän aikaa. Mulla on myös mahdollisuus tehdä jotain muuta, takoa hitusen vähemmän fyrkkaa, mutta parhaassa tapauksessa tehdä sitä sydäntäni lähellä olevien asioiden parissa. Mikä tärkeintä, voin valita tuon ensimmäisen vaihtoehdon esim. Viiden tai kymmenen vuoden ajan ja sitten vaihtaa.

Kannattaa myös muistaa se että ne "oikeat työt" Utin koulutuksella saattaisivat tarkoittaa sitä että aikaa ei jäisi harrastukselle ihan niin paljon kuin nyt, ja myös sitä että tuo utin vuorokausirytmi muuttuisi. Mitä sitä miestä haukkumaan kun pääsee tekemään töitä harrastuksensa parissa ja saa panostaa harrastukseena juuri niin paljon kuin haluaa.

Tätä oikeastaan hain vähän takaakin, että minkälaista hommaa voi paiskia tuolla vuorokausirytmillä. Itse olen niin vanhanaikainen, etten oikein ymmärrä vielä etätöitä.

Mitä teet tällä hetkellä työksesi vai opiskeletko?

- Joo… käytännössä olen jo useamman vuoden tehnyt osa-aikaisesti duunia enemmän tai vähemmän etänä himasta käsin. Ei ole oikeastaan mitään toimenkuvaa millä sen nyt voisi sanoa tai kuvailla titteliä työlle, mutta kuitenkin kyse on netin kautta tehdystä sekalaisesta markkinointityöstä. Se on ihan loistoduuni, koska minulla on aivan omat aikataulut. Tätä myötä, vaikka tähän työhön koulutukseni hieman toki auttaa, en ole vielä valmistunut diplomi-insinööriksi. Mulla puuttuu dipasta vain teoriaosa ja kauppakorkeasta mulla on kandi; maisteriosasta puuttuu gradu ja muutama kurssi. Ne koulujutut ovat olleet sellaisella backburnerilla jo pidempään sen takia, koska valmistuminen ei tuohon duuniin oikein millään tavalla vaikuta. Ehkä pientä motivaatiopulaakin viimeisen rutistukseen on ollut? Koko ajan takaraivossa on kuitenkin ollut, että koulutkin pitäisi hoitaa, kun en ole mitään opintotukia ottanut vuosiin eli en ole ollut yhteiskunnan rahoilla treenaillut. Minulla on pienet kulut, joten pystyn treenaamaan melko täyspainoisesti.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kannattaa myös muistaa se että ne "oikeat työt" Utin koulutuksella saattaisivat tarkoittaa sitä että aikaa ei jäisi harrastukselle ihan niin paljon kuin nyt,

Näinhän se menee, että jokainen arvottaa oman elämänsä. Jokaisella aikakaudella joku juttu on elämässä muita asioita tärkeämpi. Aikanaan itelläkin voimailu meni kaiken muun edelle, mutta vanhempana on taas arvot perheellisenä aivan toiset. Nyt voin sanoa, ettei se ole tärkeää, paljonko nousee penkistä. paljon tärkeempää on paljonko nousee pankista.

Kun perhe kuluttaa rahaa niin pirusti. Ja muutenkin ; ))

Molemmat tosi hyviä, molemmilla oma tyyli kuvata. Mike hoitakoon jatkossakin normaalisti, mutta toki toivon että Uttikin vääntää Peterin kanssa Ölogeja lisää. Imo aivan eri tyylisiä nämä.

Pitääkö näitä edes verrata keskenään? Molemmat kuitenkin mukavaa katsottavaa joten plussan puolelle jäätiin. Itse en näe edes mitään syytä ruveta vertailemaan

On kyllä tullut niin hyvää matskua Utilta viime aikoina, että täytyy tässä ihan hattua nostaa ja kiittää kaikesta vaivannäöstä.

Sen verran leppoisaa ja informatiivista kuunneltavaa nämä miehen pälpätykset, että on tullut jokainen Q&A kuunneltua varmaan kolmeen kertaan ja podcastikin jo pariin otteeseen uudestaan :D

...ps. Mites muuten sen bulkkikeittiön laita? :rolleyes:

On kyllä tullut niin hyvää matskua Utilta viime aikoina, että täytyy tässä ihan hattua nostaa ja kiittää kaikesta vaivannäöstä.

Sen verran leppoisaa ja informatiivista kuunneltavaa nämä miehen pälpätykset, että on tullut jokainen Q&A kuunneltua varmaan kolmeen kertaan ja podcastikin jo pariin otteeseen uudestaan :D

...ps. Mites muuten sen bulkkikeittiön laita? :rolleyes:
Oon ksteellinen sulle et sulla on noin paljon aikaa. ;)

Back
Ylös Bottom