Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä vedän tätä forever. Ja jos kuolen, niin tämä toimii noin 6kk ja sitten sippaa kun servereitä ei makseta.kun jäät eläkkeelle kuka johtaa pakkotoistoa vai oletko pappana vielä ratissa täällä,onko sellaisen varalle suunitelmia? entä kuoleman sattuessa äkillisesti,mitä foorumille tapahtuu,jäädäänkö me tänne tuuliajolle?
Mä vedän tätä forever. Ja jos kuolen, niin tämä toimii noin 6kk ja sitten sippaa kun servereitä ei makseta.
Mä vedän tätä forever. Ja jos kuolen, niin tämä toimii noin 6kk ja sitten sippaa kun servereitä ei makseta.
Kyllähän tähän oikeesti jutska on millä tää jatkuu.Kyllä me sitten muiden pakkislaisten kanssa pistetään kolehti kasaan ni saadaan serverit maksettua :D
Nahkainen on huomattavasti mukavampi ja parempi. Yksi parhaimmista ostoksistani. Oikeesti noin halvalla noin kätsy tuote. Ei ole sen paksumpi. Tikkauksetkin pysyneet hyvin kiinni.
Joo. Vois tilata tollasen, nahkanen tuntuu itsestä paremmalta.
Mä kans mietin että tuollaisen tilais. Ja kolikot sitten taskun pohjalle jos joskus käteistä käyttää :D