Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

ei mitään safe ja cole sliderin "jäljitelmiä". nyt haetaan aitoa tavaraan ;)

^ja tilaus ison järven toiselta puolelta? tommosta vois harkitakkin. lompakot vituttaa. ei sitä halua tunkea esim. housun taskuun pullottamaan.
Juu jenkeistä valuu. Ei edes postikuluja ainakaan viimeeksi.

TML mikä merkki/malli tuo lompakkosi on? Ja oletko ollut tyytyväinen hankintaasi?
Sama kuin Mike, eli Impl merkkinen. Kankaista ei näemmä myydä enää, vain noita nahkasia. impl

Tyytyväinen oon ollut ehdottomasti, mutta ehkä ihan hyväkin että lopettivat (ei näy ainakaan) noi kankaiset koska ei kestä kulutusta tarpeeksi. Tilaan nahkaisen varmaan ASAP. Mukava kun niis voi valita itse nahan värin, tikkien värin, sekä vielä eriskeen voi pyytää valkoista kuminauhaa.

EXENTRI Structure Black

Mulla on tuollainen käytössä. Tykänny olen, eniten käytössä olevat kortin saa avaamatta avaamatta käyttöön ja sisällä on lisää taskuja. 10 korttia on mulla ja pari mahtuis vielä. Kaikki eurosetelit mahtuu sisään nätisti.

EXENTRI Structure Black

Mulla on tuollainen käytössä. Tykänny olen, eniten käytössä olevat kortin saa avaamatta avaamatta käyttöön ja sisällä on lisää taskuja. 10 korttia on mulla ja pari mahtuis vielä. Kaikki eurosetelit mahtuu sisään nätisti.

Täältä ääni Exentrille. Törkeen hyvä ja lukitusmekanismi ei löysty vaikka tunkee sen kuinka täyteen kortteja...

EXENTRI Structure Black

Mittaisitko tolla combolla paksuuden? Itsellä troikan kotelo ja siinähän nuo "nahkakannet" ovat itsessään jo yhteensä jotain 6 milliä..

edit: On muuten tasan oikea paikka tälle keskustelulle. Pahoittelut omasta puolesta.

Viimeksi muokattu:
Erehdyin laittamaan sen mun ja Hessun venekuvan Villakoirat ryhmään facessa, jonne olen postannut kuvia koiristani. ISO virhe. Vittu että tuli semmoinen kukkahattuarmeija kimpuun, siellä on jo kuulutettu eläinsuojelua, haukuttu mun kroppa ja älykkyys jne. Noi ämmät on aivan vitun hulluja.

Kuvakaappausta, kiitos :)

Erehdyin laittamaan sen mun ja Hessun venekuvan Villakoirat ryhmään facessa, jonne olen postannut kuvia koiristani. ISO virhe. Vittu että tuli semmoinen kukkahattuarmeija kimpuun, siellä on jo kuulutettu eläinsuojelua, haukuttu mun kroppa ja älykkyys jne. Noi ämmät on aivan vitun hulluja.

Mielenkiintoisia nämä villakoiraihmiset kerrassaan...

Jos pitää kroppaan ja älykkyyteen mennä niin on sen verran typerää porukkaa, että ovat ihan provonsa ansainneet.

Back
Ylös Bottom