jackass
VIP
Mulla tommonen, tosin seteleitä ei sinne helposti saa. SAFE Wallet | Features
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sun kysymyksessä oli kolme asiaa joista kahdella ei ole mitään tekemistä skinheadien kanssa.Kysyinpä vain mielipidettä Mikeltä enkä mitään typeriä knoppitietoja
Juu jenkeistä valuu. Ei edes postikuluja ainakaan viimeeksi.^ja tilaus ison järven toiselta puolelta? tommosta vois harkitakkin. lompakot vituttaa. ei sitä halua tunkea esim. housun taskuun pullottamaan.
Sama kuin Mike, eli Impl merkkinen. Kankaista ei näemmä myydä enää, vain noita nahkasia. implTML mikä merkki/malli tuo lompakkosi on? Ja oletko ollut tyytyväinen hankintaasi?
Secrid Slimwallet, 8 eri väriä - Keskisen Kello Oy Mullon tuommonen ja on HYVÄ![]()

EXENTRI Structure Black
Mulla on tuollainen käytössä. Tykänny olen, eniten käytössä olevat kortin saa avaamatta avaamatta käyttöön ja sisällä on lisää taskuja. 10 korttia on mulla ja pari mahtuis vielä. Kaikki eurosetelit mahtuu sisään nätisti.
EXENTRI Structure Black
Mulla on tuollainen käytössä. Tykänny olen, eniten käytössä olevat kortin saa avaamatta avaamatta käyttöön ja sisällä on lisää taskuja. 10 korttia on mulla ja pari mahtuis vielä. Kaikki eurosetelit mahtuu sisään nätisti.
Ei kai noita enää edes ole olemassa.Mike, mikä on mielipiteesi skineistä?
Siis ihan oikeista skineistä, ei mistään Vaasan wannabe natseista jotka tyyliin kaveeraa mamujen kanssa
Joka on mikä?ootteko koittanu Peterin kanssa koskaan floor curlia?
Erehdyin laittamaan sen mun ja Hessun venekuvan Villakoirat ryhmään facessa, jonne olen postannut kuvia koiristani. ISO virhe. Vittu että tuli semmoinen kukkahattuarmeija kimpuun, siellä on jo kuulutettu eläinsuojelua, haukuttu mun kroppa ja älykkyys jne. Noi ämmät on aivan vitun hulluja.

Erehdyin laittamaan sen mun ja Hessun venekuvan Villakoirat ryhmään facessa, jonne olen postannut kuvia koiristani. ISO virhe. Vittu että tuli semmoinen kukkahattuarmeija kimpuun, siellä on jo kuulutettu eläinsuojelua, haukuttu mun kroppa ja älykkyys jne. Noi ämmät on aivan vitun hulluja.
Ei kuule riitä kuvankaappaus, noita viestejä on kohta satoja.Kuvakaappausta, kiitos![]()
Joka on mikä?

Ei kuule riitä kuvankaappaus, noita viestejä on kohta satoja.