Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

kun jäät eläkkeelle kuka johtaa pakkotoistoa vai oletko pappana vielä ratissa täällä,onko sellaisen varalle suunitelmia? entä kuoleman sattuessa äkillisesti,mitä foorumille tapahtuu,jäädäänkö me tänne tuuliajolle?

kun jäät eläkkeelle kuka johtaa pakkotoistoa vai oletko pappana vielä ratissa täällä,onko sellaisen varalle suunitelmia? entä kuoleman sattuessa äkillisesti,mitä foorumille tapahtuu,jäädäänkö me tänne tuuliajolle?
Mä vedän tätä forever. Ja jos kuolen, niin tämä toimii noin 6kk ja sitten sippaa kun servereitä ei makseta.

Lompakkoketjussa olet kehunut slideriä (korttikotelo), vissiin omistat sekä nahkaisen, jotta kankaisen. Kumpi on parempi/onko nahkainen paksumpi?

Sulta kyselen, koska omistat molemmat ja olen tollaista hankkimassa.

Pari sivua takaperin pyytelit ehdotuksia melankolisista yhtyeistä:
-Thy light (oma suosikki)
-Happy days
-Urfaust
-Anti
-Lustre
-Totalselfhatred

Nahkainen on huomattavasti mukavampi ja parempi. Yksi parhaimmista ostoksistani. Oikeesti noin halvalla noin kätsy tuote. Ei ole sen paksumpi. Tikkauksetkin pysyneet hyvin kiinni.

Joo. Vois tilata tollasen, nahkanen tuntuu itsestä paremmalta.

Kolikot kulkee joo taskun pohjalla.

Toi on vain kaikessa yksinkertaisuudessaan niin nerokas pikku lompsa.

slider.webp

Mä kans mietin että tuollaisen tilais. Ja kolikot sitten taskun pohjalle jos joskus käteistä käyttää :D

Joo :D tulee kaikki maksettua itse kortilla aina. Yleensä tietää jos on jotakin mihin tarvitsee käteistä. Tuo korttikotelo menis sillain kätevästi et taittelee pari kakskymppistä sinne väliin, jos vaikka kaupas ei toimikkaan kortti tjsp.

Jos oot Mike miettiny kuin paljon C4:ää sun Mac Pro vetää sisäänsä niin ei tarvi enää miettiä! Myöskin jos oot miettiny toimiiko se sen jälkeen jos vahingossa tiputat sen akvaarioon on myös selvitetty!

Mietteitä? :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom