Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Johny, mä kekkasin! Koko yöhän siinä meni miettiessä, mutta olen melko tyytyväinen lopputulemiin. Joita oli useita. Lakanoita en vaihtanu.

a) Lottoaminen on helppoa, ei tartte tietää ku seittemän numeroo ja jo tursuaa taskut rahulia!
b) Joku uus keksintö, jota ilman kukaan ei voi elää, esim. NAISkaukosäädin! Tai nenänkaivuukone rakennekynsiNAISille!
c) jos löytäis ne rahat maasta

Että huomenta vaan, kohta on maksun välinettä niin maan perhanasti!

Huomenia,

Minäkin oon tuota lottohommaa miettinyt ja onhan se jukolauta niin että jos oikein MIESporukalla niitä numeroita mietitään niin pystyyhän ne päättelemään.
Vaihtoehto c olis kaikkein helpoin.

- - - Updated - - -

Kaverin naapurilta tuli tekstiviesti heti aamusta, pitää tehdä asialle esim jotakin.

- - - Updated - - -

Serkun naapuri.

Kuulostaapa tunkeilevalta naapurilta, taasko siltä on sokerit loppu ja leipoa piti? Tietysti munkkeja näin vapun kynnyksellä. Anna sille. Sokeria. Muki tolkulla!

- - - Updated - - -

Pitäsköhän lähtee tästä ettiin sitä rahaa, jos sen tosiaan löytäis ihan vaan maasta. Täytyy käyä Johtajaa informoimassa...

Sano sille hattu kourassa että "mä lähren tästä rahaa ettimään... maasta". Se vakuuttaa ja herkistää paremmin kun käytät tuommosta murretta.

- - - Updated - - -

sano vielä että ei Pablonkaan (vai mikä sen koiran nimi oli) suu tuohesta ole..

- - - Updated - - -

yhen kissan nimi oli Pirjojamattibergström

- - - Updated - - -

Mä krillasin viikonloppuna ja siinä mun kaverina oli siilisuhonen. Se kävi useampaankin kertaan siinä jaloissa pyörimässä. Välillä se suhahti pensaaseen piiloon mutta sitten se kömpi aina esiin ja haisteli varmaan mun kaslereita. Ihan mukava kuva tuli siitä silloin, olin tosin vähän pieruissani. Mutta. Viime yönä se kusipää oli repinyt roskapussin siihen portaille kun en jaksanut illalla viedä sitä. Ai että miten ärsytti.

Ei varmasti ollu Suhonen asialla! Veikkaan että sen tihutyön takana oli Varis. Petri Varis. Yksityisetsivä. Sun naapuri on palkannu sen tonkiin sun jätteitä. Sairasta.

No nyt mun silmät aukes! Niin sen täytyy olla! Sairas naapuri.. varmaan maksoi Varikselle löytääkseen esim käytettyjä saniteettivälineitä, esim hammasharjan, tyhjän vynssipurkin (ei sitrusliköörikreemiä!!) tms muuta intiimiä. Suunnan on muututtuva. Siinä vaiheessa mulla olis pitänyt hälytyskellot soida kun meinasin ajaa auton sinne järveen jalkakäytävän yli NAISperseen tuijotuksen lomassa ja mokomasta pikkujutusta kehkeytyi sanallista ja sanatonta kiistaa!

- - - Updated - - -

Se on vielä semmonen vesistö joka on turpeenoton seurauksena hemmetin pahasti värjäytynyt. Humusta. Kamala homma saada auto siistittyä kun sinne mulauttaa.

Ei jumalauta tätä allergiaa: Yskin neljään asti yöllä itteeni hengiltä (en onnistunu), ni ei iha viittiny tulla mihkä kuutee-seiskaa töihi vaa tulin vasta äskön. Perseestä.

Ei jumalauta tätä allergiaa: Yskin neljään asti yöllä itteeni hengiltä (en onnistunu), ni ei iha viittiny tulla mihkä kuutee-seiskaa töihi vaa tulin vasta äskön. Perseestä.

Mutta ei kai ralliauton bokseri yski? Sehän se vasta vituttais. Tuijako sen nimi oli, maanteiden kuningas.

Onkos makkarafestariraati tehnyt muita vappusuunnitelmia kuin munkkien pyörittelyä?

En tiedä kenelle kysymys oli osoitettu, mutta varmuuden vuoksi vastaan, enhän halua minkään kermaviilisieppariNAISen kostoa kokea.

Vappusuunnitelma:

1) Keskiviikkona aamusali ennen töi-juttua
2) Töi-jutun jälkeen kiivaasti kotio ja rilli tulille
3) Ai saatana, kaasu loppu, äkkiä lisää
4) Rilli tulille forriöltistaim + olut
5) Olutta
6) Rilli pois päältä, sauna päälle + lämmitysolut
5) Kääritään possuvvileet pekoniin ja maustetta pirkaleesti + olutta
6) Olutta + kantojen repimistä
7) Siivu taskulämmintä
8) Kikkeli paljaaks ja lauteille + olutta
9) Kivespyykki
10) Rilli tulille, olutta ja viinaa
11) Lihat piiloon
12) Olutta ja lihaa
13) Sopivien housujen etsintä
14) Pue stretsisortsit jalkaan
15) Mittariautolla keskustaan
16) Ns. musta-aukko
17) Herää hirivittävään erittämisen tarpeeseen, ehkä sormet vielä kurkkuun
18) Voivottelua, miksi pitikin taas, hyi stna
19) Perjantaina kantojen repimistä taas
20) Lauantaina aidan istuttamista ja tallin panelointia vitutuksella maustettuna
21) Sunnuntaina tallin panelointia ja vitutus + palauttava motolenkki
22) Maanantai, kirskuvat oravanpyörän osat + Autobar

Onkos makkarafestariraati tehnyt muita vappusuunnitelmia kuin munkkien pyörittelyä?

Minä olen suunnitellut pyöritteleväni peukaloita. Toki käyn ulosteellä peukalonpyörittelyhetkien välissä!

Mä näin internetissä semmosen videon missä vahakapinetin pitäjä setä oli ihan kauhuissaan kun ne vahanuket heräs henkiin (mm intiaani, poliisi, sairaanhoitaja, kaikki NAISpuolisia). Se oli niin järkyttynyt että se meni ihan yhdynnäksi koko homma, varmaan joku stressireaktio.

Mulla on pari pulloa kuohuvaa jääkaapissa ja sitten meinasin tehdä oikein helevetin hyviä hampurilaisia itse. Tähän vielä höysteeksi sauna ja juuri sen verran keskiolutta että torstaina väsyttää ihan perkeleesti.

^Ehkä johonkin väliin muutama käynnistysyritys.

ducati-1199-sexy-donna-8.webp

On kyllä, kyllä on viimesen päälle muotoilut ja kaikki. Tuon kun saisi jalkojensa väliin, prrrrrrprrrrprrr... Tai pääsis jalkojen väliin prllllprllllprlllrprrllllllllll...

Olispa nyt jo huomenna. Polveen sattuu vieläkin ja mun on jano.

Mulla on pari pulloa kuohuvaa jääkaapissa ja sitten meinasin tehdä oikein helevetin hyviä hampurilaisia itse. Tähän vielä höysteeksi sauna ja juuri sen verran keskiolutta että torstaina väsyttää ihan perkeleesti.

Olen todella huolestunut Johnnystä. Hän on selvästi todella pahasti kaverin naapurin lähes jo tossun alla. RetinaPoikamiestenBrotherhoodin rivit alkavat selvästi harventua. Uhkaavasti.

Back
Ylös Bottom