Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Siinä olette ihan oikeassa, että ei tuollaista kehtaa kukaan pitää päällään. Bodareille nuo voi ehkä mennäkin, kun ne sponssijuttujen takia kuuluu asiaan. Perinteinen t-paidan leikkaus ja maksimissaan joku 10cm logo, jos siinä jotain pitää olla.

Näin on. Sama pätee kaikkiin Branchii, Ecko ym hirveyksiin. 99% ihmisistä ei ole niin isoja etteikö normaalit urheiluvaatteet mahtuisi.

Nuo ovat normaaliurheiluvaatteita.

- - - Updated - - -

No saahan sen rintaankin ottamaan, vai mitä helvettiä?

No eihän se rintaan ota, jos sitä tekee sillä tavalla kuin sitä useimmat nykyään tekee: vajaalla liikeradalla jollain sammakkosäksäysjalkaliikkeellä...

Nuo ovat normaaliurheiluvaatteita.

- - - Updated - - -

No eihän se rintaan ota, jos sitä tekee sillä tavalla kuin sitä useimmat nykyään tekee: vajaalla liikeradalla jollain sammakkosäksäysjalkaliikkeellä...

Etukumaraan niin onhan se rintaliike. Muuten ojentajaliike. Näin minä asian koen.

XXXL SQUAT KingKong Brachii -kevlarhuppari ei tosiaan ole normaali urheiluvaate. Ehkä jossain Keravan kaupungin punttiksella.

Tänään salilla yhdellä treenaajalla oli ihan siisti Gorilla Wearin treenipaita, mutta paidan malli sopii mielestäni 100 kg:n kehonrakentajille. Paidan kaula-aukko oli melkein yhtä suuri kuin herran hartioiden leveys. Näyttää ihan helvetin typerältä! Kuvitelkaa 70 kg:n pakkistaistelija ja tällainen paita:

90107900_classic_work_out_top_black_front.jpg

Olen ilmeisesti paha ihminen, mutta pieni hymynkare nousi kasvoille kun tuon näki.
Mä voisin hyvin pitää tota paitaa. Laskeutuis varmaan silleen nätin naisellisesti paljastaen vähintään toisen olkapään jollei molemmat.

Tänään oli salilla yksi tyyppi latonut jalkaprässiin suunnilleen kaikki salilta löytyvät levypainot ja mitäs muutakaan se teki kuin 5 sentin nytkytystä :)

Hemmetin mukavan näkönen paita! Tommosenhan vois vaikka hommata.. Muutenkin näitten bodailutouhujen myötä on ruvennut enemmän kiinnittämään huomiota paitojen leikkauksiin, mukavuutta lisää hitosti tuommoinen reilu kaula-aukko jossa tilaa niskalle/epäkkäille. Tottakai treenatessa liikkumavara tuo mukavuutta ja tuo paita on varmasti mukavampi päällä vs perus t-paita joka kirraa kainalosta, venyy, ja hihat nousee kokoajan.
ELLEI se mukavuus tule sitten sataprosenttisesti siitä, kun voi olla salille mennessään varma että saa hyväksyntää joka puolelta "yleisesti hyväksytyllä" paidalla ;)

Hemmetin mukavan näkönen paita! Tommosenhan vois vaikka hommata.. Muutenkin näitten bodailutouhujen myötä on ruvennut enemmän kiinnittämään huomiota paitojen leikkauksiin, mukavuutta lisää hitosti tuommoinen reilu kaula-aukko jossa tilaa niskalle/epäkkäille. Tottakai treenatessa liikkumavara tuo mukavuutta ja tuo paita on varmasti mukavampi päällä vs perus t-paita joka kirraa kainalosta, venyy, ja hihat nousee kokoajan.
ELLEI se mukavuus tule sitten sataprosenttisesti siitä, kun voi olla salille mennessään varma että saa hyväksyntää joka puolelta "yleisesti hyväksytyllä" paidalla ;)

Tän tyylisiä paitoja näkyi saleilla paljon joskus toistakymmentä vuotta sitten ...

Hemmetin mukavan näkönen paita! Tommosenhan vois vaikka hommata..

Hommaa ihmeessä jos siltä tuntuu. Itsestään epävarmat ja säälittävät vinkujat valittaa toisten vaatteista. En oo ikinä tajunnut miten joku voi treenin jälkeen muistaa mitä jollain toisella on ollut salilla päällä. Saati että se jonkun toisen pukeutuminen vaikuttaisi päivääni niin paljon että kirjottaisin siitä johonkin nettiin ylös. Ei salilla oo muutenkaan mitään helvetin pukukoodia. Treenatkaan vaikka pipo päässä jos siltä tuntuu, mutta jos treenaa hihattomassa ja hikoilee niin pyyhkii sitten penkit käytön jälkeen. Niin ja toi paita on kyllä oikeasti helvetin mukavan näkönen.

Tuli tuosta piposta mieleen, välillähän niitä räppärin näköisiä jätkiä näkyy oikeasti pipo päässä. Logokin tarkasti aseteltuna otsalle. Ja pipon asento ei treenissä vaihdu..!

Tuli tuosta piposta mieleen, välillähän niitä räppärin näköisiä jätkiä näkyy oikeasti pipo päässä. Logokin tarkasti aseteltuna otsalle. Ja pipon asento ei treenissä vaihdu..!

Tarkkaan olet ainakin katsonut, etkö itse kehdannut laittaa omaa Järvistä treeneihin?

Tottahan se on, että erikoiset treenivaatteet saattavat herättää hilpeyttä tai huomiota kanssatreenaajista, mutta antaa kaikkien kukkien kukkia vaan. Jos joku haluaa treenata esim. tuulipuvussa pipo päässä, niin kenties tämä henkilö vain pitää siitä lämmön tunteesta joka tuollaisissa releissä tulee. Itse taas treenaan shortseissa ja t-paidassa, koska tulee pidettyä treeni tiiviinä ja tauot minimissä, eli kuumahan siinä tulee jos laittaa liikaa relettä niskaan.

Sellainen "hauskuus" on muuten hihattomissa treenaavissa, että nämä kaverit tekevät lähes järjestään todella paljon habaa -sattumaako? :D

Tarkkaan olet ainakin katsonut, etkö itse kehdannut laittaa omaa Järvistä treeneihin?

Kuinka tarkkaan pitää katsoa, että pipon erottaa? Oon kyllä tarpeeks koominen hikipäissäni ilman pipoakin; lähinnä ihmettelen, että eikö jätkille tuu HIKI. Ite käytän pyyhettä. Tosin oon miettiny sellasta Mark Knopfler-tyylistä hikinauhaa, mutta kun en oo löytänyt sopivan hempeen sävyistä, että se sointuisi kaljuni ihosävyyn.

Tämä sinänsä ei ollut/oli hauskaa kun baarissa n.50v mies sanoi, että olemme samalta salilta ja kertoi kuinka tulee vain katsomaan heti valmiita pikku p*lluja ja p*erseitä.

Back
Ylös Bottom