Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Kerran salilla oli kaksi mannea ja kovasti oli haluja nostella puntteja. Toinen neuvoi ja antoi vinkkejä eri liikkeisiin. Mieleenjäävää oli ohje että selällä pitää tehdä kaikki esim hauiksia seisten käsipainoilla, ne tehdään ilmeisesti niin että selkää käyttäen venkoillaan siten että heilautetaan kädet olkapäille.
Mulle lähinnä tuli mieleen että tyypit kävi rullaamassa kaikki pukukaapit. TAI sitten että tämä joka antoi neuvoja oli varmaan päässyt just linnasta ja oli ns. punttikärpänen purrut siellä ja jatkoi harrastustaan siviilissä.

En ymmärrä näitä mielensäpahoittajia. Olettaen että kysyit ihan asiallisesti.

Musta tuntuu että kaikille tää "voinko tehdä välissä" -konsepti ei oo ihan tuttu. Yks tyttö kerran luuli että yritän häätää sen kokonaan pois selkäpenkin luota, kun kysyin montako sarjaa sillä on jäljellä ja voinko tehä välissä, kun se oli oman treenin vika liike. :wtf:

Tänään salilla vanhempi mies teki ylätaljassa ojentaja punnerruksia... näytti tietenki nuorimmille kanssatreenaajille et miten sitä malmia oikeen liikutetaa... liikerata oli jotain sanoin kuvailematonta :D hirveellä nykimisellä ja karjumisella toistoja tuli vähintäänkin sen kymmenen kappaletta ja toistojen jälkeen mies valitti kuinka käy kipeää kyynerpäähän... enkä kyllä yhtään ihmettele tuolla menolla :D

Et sitten voinut tarjoutua itse varmistamaan?
Oikeesti? Olisitko itse menny tarjoamaan apua, jota selvästikään ei kaivattu?

Nimimerkin perusteella Valvetar on nainen ja en mä ainakaan ole nähnyt naista varmistamassa saati kuullut moisesta. Olen kyllä kuullut heistä valmistamassa, esim. Ruokaa..
Ihana :face:

forever-alone-101.jpg
Tänks. Soitan viulua taustalla---

Ja sitten päästäänkin reenin pääosioon.. Maastavetoon... ilman.. vittu.. paitaa.. :face:
Tässä sitten Alfa ja hänen rakkain opetuslapsensa päättivät ottaa kisan, että kumpi saa tiputettua raudan kovempaa maahan.

Hieman samanlaista toimintaa sain seurata tuossa pari päivää sitten. Omatkin välilevyt poksahtelivat, kun katsoin sitä tekniikkaa. Oppilaat vetivät selvästi tuskissaan, sarjatauoilla pitelivät alaselkiänsä ja porukan sensei myhäili hymyillen: "Joo... pitää vetää isoilla painoilla." Naurettavinta oli se, että sensein itsensä tekniikka oli kuin oppikirjasta. Mitä sellaisen mielessä liikkuu, joka osaa itse nostaa, muttei muita neuvoessaan vaivaudu näyttämään oikeaa tekniikkaa, vaan kehottaa vain lisäämään painoa?

Hieman samanlaista toimintaa sain seurata tuossa pari päivää sitten. Omatkin välilevyt poksahtelivat, kun katsoin sitä tekniikkaa. Oppilaat vetivät selvästi tuskissaan, sarjatauoilla pitelivät alaselkiänsä ja porukan sensei myhäili hymyillen: "Joo... pitää vetää isoilla painoilla." Naurettavinta oli se, että sensein itsensä tekniikka oli kuin oppikirjasta. Mitä sellaisen mielessä liikkuu, joka osaa itse nostaa, muttei muita neuvoessaan vaivaudu näyttämään oikeaa tekniikkaa, vaan kehottaa vain lisäämään painoa?

Jospa kyseinen kaveri haaveili kiropraktikon urasta ja oli luomassa tulevaa asiakaskuntaa...

Nyt tiedän mitä teen seuraavassa hanskajumpassa!
Se hauiskääntö taljasoutupenkillä selällään maaten voisi periaatteesa olla ihan hyvä liike, sama liikerata kuin jos tekisi perus-hauiskääntöä seisten mutta kropan liike eliminoitu. Eri asia sitten kehtaako koskaan kokeilla, ehkä juhannusaattona tyhjällä salilla. :D

elämästä tulee helpompaa ku ei mieti kehtaako vai ei, tekee jos siltä tuntuu. niinkin vakava asia kyseessä ku hauisliike :D

elämästä tulee helpompaa ku ei mieti kehtaako vai ei, tekee jos siltä tuntuu. niinkin vakava asia kyseessä ku hauisliike :D

Hauisliike on elämääkin vakavampi asia! Jos sitä ei suorita parhaalla mahdollisella keskittymisellä, teholla ja tekniikalla, saattaa jäädä vanhana maitopurkit kantamatta kaupasta.

Tänään aamulla kun olin tissejä pumppailemassa huomasin kuinka tummemman ihonvärin edustaja "hölkkäili" crosstrainerilla sen näköisenä että olisi leijonat juossu hänen perässään.
Ei siinä mitään mutta samaan aikaan kauheaan ääneen huusi viereisessä crosstrainerissa juoksevalle naiselle vinkkejä miten siitä saa parhaimman tehon irti
Meinasi omat treenit mennä pilalle kun rupesi salaa hymyilyttämään tapahtuma

Tänään salilla yhdellä treenaajalla oli ihan siisti Gorilla Wearin treenipaita, mutta paidan malli sopii mielestäni 100 kg:n kehonrakentajille. Paidan kaula-aukko oli melkein yhtä suuri kuin herran hartioiden leveys. Näyttää ihan helvetin typerältä! Kuvitelkaa 70 kg:n pakkistaistelija ja tällainen paita:

90107900_classic_work_out_top_black_front.jpg

Olen ilmeisesti paha ihminen, mutta pieni hymynkare nousi kasvoille kun tuon näki.

Sama ongelma vähän mullakin, noitten tiettyjen merkkien treenipaidat ovat siistejä mutta en miellä omaavani sen verran lihaa, että noita kehtaisi käyttää. Ja piirun vajaa 100kg on kyllä painoa, tosin 193cm varteen jaettuna etten miltään isolta näytä.

Back
Ylös Bottom