Joku patu veti herneen nekkuun kun kysyin montako sarjaa jäljellä![]()
En ymmärrä näitä mielensäpahoittajia. Olettaen että kysyit ihan asiallisesti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joku patu veti herneen nekkuun kun kysyin montako sarjaa jäljellä![]()
Kukaan törmännyt tämän tapaisiin treenityyleihin? https://www.youtube.com/watch?v=GzxRhtZLItY
Kukaan törmännyt tämän tapaisiin treenityyleihin? https://www.youtube.com/watch?v=GzxRhtZLItY
Loistava kanava.
En ymmärrä näitä mielensäpahoittajia. Olettaen että kysyit ihan asiallisesti.
Oikeesti? Olisitko itse menny tarjoamaan apua, jota selvästikään ei kaivattu?Et sitten voinut tarjoutua itse varmistamaan?
Ihana :face:Nimimerkin perusteella Valvetar on nainen ja en mä ainakaan ole nähnyt naista varmistamassa saati kuullut moisesta. Olen kyllä kuullut heistä valmistamassa, esim. Ruokaa..
Tänks. Soitan viulua taustalla---
Ja sitten päästäänkin reenin pääosioon.. Maastavetoon... ilman.. vittu.. paitaa.. :face:
Tässä sitten Alfa ja hänen rakkain opetuslapsensa päättivät ottaa kisan, että kumpi saa tiputettua raudan kovempaa maahan.
Hieman samanlaista toimintaa sain seurata tuossa pari päivää sitten. Omatkin välilevyt poksahtelivat, kun katsoin sitä tekniikkaa. Oppilaat vetivät selvästi tuskissaan, sarjatauoilla pitelivät alaselkiänsä ja porukan sensei myhäili hymyillen: "Joo... pitää vetää isoilla painoilla." Naurettavinta oli se, että sensein itsensä tekniikka oli kuin oppikirjasta. Mitä sellaisen mielessä liikkuu, joka osaa itse nostaa, muttei muita neuvoessaan vaivaudu näyttämään oikeaa tekniikkaa, vaan kehottaa vain lisäämään painoa?
Se hauiskääntö taljasoutupenkillä selällään maaten voisi periaatteesa olla ihan hyvä liike, sama liikerata kuin jos tekisi perus-hauiskääntöä seisten mutta kropan liike eliminoitu. Eri asia sitten kehtaako koskaan kokeilla, ehkä juhannusaattona tyhjällä salilla. :DNyt tiedän mitä teen seuraavassa hanskajumpassa!
elämästä tulee helpompaa ku ei mieti kehtaako vai ei, tekee jos siltä tuntuu. niinkin vakava asia kyseessä ku hauisliike :D